• Топ съдържание:
  • CloudCart vs Shopify
  • За Snapchat
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • Акции
  • ТикТок
  • Бизнес книги
  • Най-добрият хостинг
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Маркетинг

Стратегии за развитие на МЛМ бизнеси! Как да минеш на следващото ниво?

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Маркетинг
0
Развитие на МЛМ бизнеси

От известно време търся хора, които се занимават с мулти левел маркетинг (МЛМ) с идеята да им предложа да напишат материали, с които да опровергаят моите статии в тази насока. За сега успехът е нулев, тъй като имам само един положителен отговор. А както се вижда, подобна статия публикувана в сайта все още няма. Именно заради това реших да взема нещата в свои ръце.

Наскоро имах интересен разговор с много близък за мен човек, в който буквално брейнстормвахме идеи за това как да с развие МЛМ бизнес и да се мине на следващото ниво.

Благодарение на маркетинг експертизата ми и опитът, който натрупах, стигнахме до няколко идеи, които могат да бъдат приложени, за да развиеш и ти своята „мрежа“.

Продължи да четеш за идеи и съвети за издигане в мрежовия маркетинг…

📋 Изграждане на маркетингов план за бизнеса

Тъй като и това си е бизнес модел, наличието на цялостна стратегия е задължителна. Трябва добре да познаваш потребителите си – демографики, психографики и т.н.

Маркетинговият план, в частност, е дългосрочен, перспективен подход и цялостен план за действие на всяка организация или всеки бизнес с основната цел за постигане на устойчиво конкурентно предимство чрез разбиране на нуждите и желанията на клиентите.

Изграждайки своята маркетинг план, е много важно да обърнеш внимание на своята мисия, визия и цели. Да добавиш KPI, чрез които ще следиш развитието на стратегията и плана във времето.

Добре е да добавиш възможно най-подробни buyer персони, които ще ти помогнат в последствие да таргетираш още по-прецизно своята целева аудитория в различните канали – Facebook Ads, Google Ads, LinkedIn Ads и други.

В крайна сметка, колкото повече неща запишеш в маркетинг плана, толкова по-добре за твоята организация и цялостното постигане на целите и гонене на високи резултати. Препоръчвам ти да приемаш плана като ръководство и пътеводител, а не като библия, защото е напълно нормално част от целите и резултатите да не бъдат постигнати. Просто факторите за това са твърде много, а понякога повечето не зависят от теб и твоята организация.

💼 Създаване на маркетингова фуния, която ще ти помогне да продаваш и изградиш аудитория

Маркетинговата фуния е следващия задължителен елемент, от който ще имаш нужда, за да продаваш своите МЛМ продукти или услуги.

Маркетинговата фуния е визуализация за разбиране на процеса на превръщане на потенциалните клиенти в клиенти, както се разбира от маркетингова (и продажбена) гледна точка. Идеята е, че като фуния, маркетолозите хвърлят широка мрежа, за да уловят колкото се може повече лийдове, а след това бавно ги превръщат в настоящи клиенти чрез решението за покупка, стесняване на тези кандидати на всеки етап от фунията.

Стратегии за развитие на МЛМ бизнеси! Как да минеш на следващото ниво?

💻 Изграждане на уебсайт

Забелязвам, че повечето хора, които се занимават с мрежов маркетинг, разчитат на контактите лице в лице или чрез контакт в социалните мрежи, за да „зарибяват“ потенциалните потребители. До някаква степен този подход може да се брои за доста агресивен, а повечето потребители не харесват този начин на „продажби“.

Наличието на уебсайт, който МЛМ специалиста развива, е от изключителна важност той да изпъкне пред останалите на този пазар, както и пред колегите си в компанията, които също се броят за негови конкуренти.

Чрез наличието на уебсайт, може да го използваш като фуния, за да генерираш трафик, събираш лийдове и след това да контактваш тези хора с предложения, които са свързани с твоя продукт или услуга.

♠ Създай своя страница във Фейсбук

Напоследък виждам все повече хора занимаващи се с мрежов маркетинг да създават свои лични страници във Фейсбук, за да започнат да предлагат продуктите или услугите на съответната МЛМ компания. Разбира се, тази тактика не е нова. Към нея можем лесно да добавим и създаването на нишови групи, където могат да се включват именно хора, които биха имали интерес към предлаганите продукти/услуги.

Социалните мрежи и в частност Фейсбук, са изключително силен инструмент за генериране на трафик, лийдове, а в последствие и на продажби, които да увеличат нашите доходи с времето.

🎯 Създай страница/профил в LinkedIn

С над 500 милиона професионалисти, LinkedIn е водещият социален канал за B2B специалисти. Всъщност 80% от B2B маркетинг лийдовете от социалните медии идват точно чрез LinkedIn и 92% от B2B специалистите предпочитат да използват платформата над всички останали.

А това са перфектни данни за МЛМ специалистите, които освен, че искат да продадат своите продукти, а и искат да изградят екип, който ще ги вдига нагоре в йерархията на МЛМ бизнеса.

Препоръчвам да си направиш и бизнес страница освен личния ти профил, ако решиш в бъдеще да пускаш и реклами в платформата. Истината е, че можеш да го правиш и през личния си профил, но наличието на бизнес акаунт ще ти позволи да следиш статистики, които ще ти помогнат за маркетинговите ти действия. За начало можеш да стартираш само с личен профил и да „атакуваш“ потенциални хора, които могат да имат интерес към това, което предлагаш. В крайна сметка, не губиш нищо освен времето си, но можеш да натрупаш опит, а и да направиш няколко продажби.

Каквито и да са твоите бизнес цели, различните видове реклами и инструменти за насочване в LinkedIn предоставят невероятна възможност за B2B търговците. Затова се увери, че си впрегнал силата на тази платформа, за да осигуриш постоянно нови потенциални клиенти на приемлива цена и да развиваш бизнеса си.

Стратегии за развитие на МЛМ бизнеси! Как да минеш на следващото ниво?

🔮 Създай акаунт в TikTok

Освен ако не живееш под скала, вероятно си чувал бръмченето около приложението за видео TikTok. И с лесното си за консумация съдържание, което милиони хора гледат всеки ден, е лесно да се разбере защо има нарастващ шум около развиването на акаунт в TikTok.

С приложението, което привлича 500 милиона активни потребители по целия свят, TikTok е мечтата на маркетинг специалистите в момента. Сега е перфектния момент да отвориш акаунт в тази социална мрежа и да започнеш да мисли различни креативни варианти за видео съдържание, което може да направиш viral изключително лесно.

🤳🏻 По-добро и целенасочено съдържание в Instagram

Наясно съм, че 98 процента от хората, които се занимават с МЛМ бизнеси имат профили в Instagram. Над 50 процента от тях използват и други социални канали, като Инстаграм е един от основните им.

Разбира се, само това не стига. Нужно е да бъдем по-целенасочени и последователни в действията си, за да имаме успех в тази социална мрежа. Това важи за всичко, което правим в бизнеса и личния живот.

Една от най-добрите стратегии, които знам свързани с развитие на инстаграм профил, е тази на известния американски предприемач Гари Вайнерчук. Задължително провери как работи тази стратегия, която със сигурност ще ти помогне да подобриш видимостта на своя профил там.

👨🏻‍💻 Създаване на видео клипове

Видео съдържанието от няколко години насам се котира изключително добре във всички възможни канали, а наличието на мрежи като TikTok, Facebook, Instagram, прави създаването на подобно съдържание слабо казано задължително.

От година насам се опитваме ние в PRFirm да възпитаме всичките ни клиенти масово да се насочат към използването на видео клипове и резултатите, които постигаме са уникално високи. Развиваме онлайн магазини и продаваме чрез видео, развиваме хазартни бизнеси, дестилерии и всякакви други бизнеси чрез подобен вид контент.

Ето и един страхотен пример за видео, което направихме за нашите клиенти от ресторанти GODZILA, за една от кампаниите ни във Facebook & YouTube.

📐 Изпълнение на микро и макро цели и придържане към тях

Когато изграждаш бизнес и към него добавяш план и стратегии, следва целите, които си си поставил да бъдат следени и да се придържаш към тях.

Добавяй си краткосрочни и дългосрочни цели, които да бъдат правдоподобни и изпълними. Не искаме да летиш в облаците, а да си поставяш цели, които реално можеш да изпълниш.

Всички изброени идеи тук могат до голяма степен да помогнат на твоя МЛМ бизнес да се открои от многото други в този бранш. Твоята идея е именно такава – да правиш повече продажби на продукти и услуги от своите конкуренти и да се качваш по-нагоре в стълбицата на мрежовия маркетинг.

Сподели с нас, ако имаш други идеи, чрез които може да се развиват подобни бизнес онлайн и офлайн.

Теми: как да мина на следващото нивоЛРмаркетинг на много нивамлммлм бизнесмлм продажбимрежов маркетингмултилевел маркетингстратегии за млмфоревър ливинг продуктс
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

има ли смисъл от Гугъл Адс
Маркетинг

6 причини защо си заслужава да инвестирате в Google Ads

facebook съвети
Маркетинг

8 важни съвета за администриране на Facebook Fan Page

Следващ
Как да създадеш цели в Google Analytics в 4 лесни стъпки?

Как да създадеш цели в Google Analytics в 4 лесни стъпки?

Най-новото

  • Реклама в Google Ads за онлайн магазини:  11 интересни стратегии за повече продажби
  • Топ 5 лаптопа за дистанционна работа през 2022
  • 6 причини защо си заслужава да инвестирате в Google Ads
  • 8 важни съвета за администриране на Facebook Fan Page
  • Защо кафе машината е задължително допълнение за всеки офис?
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да стартираш дропшипинг бизнес през 2021 година?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Google Analytics 4 или Universal Analytics

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Нотариуси

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Топ съдържание:
  • CloudCart vs Shopify
  • За Snapchat
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • Акции
  • ТикТок
  • Бизнес книги
  • Най-добрият хостинг

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.