Една дъждовна буря и внезапната смърт на близък приятел може и да не изглеждат като обещаващи условия за ободряваща реклама на уиски, но това се случва в Ирландия, така че всичко има смисъл. Почти три минутното видео на ирландското уиски Tullamore Dew е създадено от нюйоркската агенция Opperman Weiss и е режисиран от Лорънс Дънмор.
Във видеото участват четирима мъже, които са облечени в черни костюми и се разхождат с чашки в ръце сякаш, за да възхвалят паднал приятел. Момчетата пеят една ирландска народна песен, която се казва „A Parting Glass“. Клипът е заснет в ирландската провинция. Прекрасна комбинация, нали?
В интервю за Fast Company арт директорът на рекламната агенция и съответно на кампанията на Tullamore Dew Пол Оперман споделя, че са искали да покажат нещо коренно ирландско в рекламата си за ирландския производител на уиски. Идеята е била да бъдат показани комбинацията от меланхолия и чувство за победа в едно видео.
„A Parting Glass“ е втората кампания, която агенцията на Пол Оперман създава за своя ирландски клиент Tullamore Dew. Видеото се върти в момента в различни формати и страни. Може да си забелязал, че сега се върти и във видео платформата YouTube.
За нас от екипа на MarketKing, това едно от изключително сериозните попадения на рекламната сцена. Доста добра идея и изпълнение от страна на нюйоркската рекламна агенция Opperman Weiss.