• Топ съдържание:
  • CloudCart vs Shopify
  • За Snapchat
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • Акции
  • ТикТок
  • Бизнес книги
  • Най-добрият хостинг
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Маркетинг

Как да използваш Periscope за изграждане на личен бранд?

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Маркетинг
0
Как да използваш Periscope за изграждане на личен бранд?

Ако обмисляш изграждането на персонален бранд, то може би Periscope е перфектното приложение за старт. Periscope е смартфон приложение, което ти дава възможност да излъчваш събития на живо именно чрез телефона си. В същото време може да гледаш предаванията на другите потребители, както и на тези, които излъчват на живо.

Periscope е перфектното приложение за личен брандинг, което позволява на цял свят да разбере за теб. Единственото, което се изисква от теб е да си автентичен и оригинален. В следващите редове съм подбрал няколко важни неща, които внедриш в своята Periscope стратегия за изграждане на личен бранд.

Започни със страхотно заглавие

Преди да стартираш своето живо предаване ще бъдеш попитан как да кръстиш предаването си. Това е възможността ти да напишеш някое много интересно и грабващо заглавие. Препоръчвам ти да си креативен, когато става въпрос за заглавието. Когато другите потребители разглеждат живите предавания заглавието играе ролята на стръв. Трябва да ги грабнеш по някакъв интересен начин.

Близостта е от значение

Запомни, че дори Periscope да е приложение за броудкастинг, чрез него е важно хората, които те гледат да могат да те опознаят. Все пак нека да спомена, че това не е презентационна платформа, която ти си онзи скучен лектор, който разправя разни щуротии без хората отсреща да го разбират. Когато си на живо се дръж сякаш говориш с приятелите си, използвай разговорен тон и не се страхувай да покажеш малко емоция.

Не е нужно да следваш сценарии

Препоръчвам ти да не заделяш много време в планиране. Това много отнема от автентичността на предаването ти, отнема от твоята оригиналност. Не е нужно да си праволинеен с Periscope. Това не е приложение, което да те покаже в някакъв ред. Няма нужда този ред да го има. Нужен е просто правилен момент. Ако гледаш или видиш нещо интересно натисни червения бутон. А ако правиш нещо интересно какво чакаш, а вече не си взел телефона си в ръка? Непринудените моменти са тези, които най-много се харесват от потребителите на платформата.

Поздравявай своите зрители

Докато излъчваш живо предаване ще виждаш хората, които гледат това, което снимаш. Хубаво е в такива случаи да поздравяваш тези хора и да им благодариш за това, че са отделили време, за да те гледат. И не се притеснявай, поздравите няма да отнемат от важността на живото предаване.

Също така, една от доста интересните опции на платформата е изпращането на сърчица. Сърцата са опция в живите предавания и се пускат, когато потребителите много харесат даденото предаване. Когато някой прати сърчице можеш в последствие да му благодариш или просто да кажеш, че си благодарен на всички за сърцата.

Не се страхувай да използваш призиви за действие

Даже е препоръчително да използваш тези призиви за действие. Например, когато е време за край на живото предаване можеш да кажеш за твоята последна блог статия или твой канал в социалните медии, където може хората да те последват. Не се страхувай от подобни действия, а бъди по-смел.

Ангажирай и получавай обратна връзка

Като всяка друга платформа и Periscope е такава, в която от време на време нужно да получаваш обратна връзка от потребителите. Ангажирай хората, които те гледат и в последствие искай тяхното мнение за това, което правиш. Едно от най-добрите опции на приложението е, че можеш да отговаряш на коментарите на живо.

Учи се от твоите стари предавания

Не се страхувай да пускаш от време на време свои стари предавания. Да, първото от всички може да ти се стори малко конфузно, но не го приемай навътре. Учи се от всяко едно ново предаване. Хората, които те следят и гледат видео клиповете ще ти кажат най-добре дали се справяш и евентуално какво да промениш. Гледайки старите си предавания ще забележиш нередностите и ще ги намалиш в следващите си изяви в платформата.

Това все пак е вид съдържание, бъди последователен

Както всяко едно съдържание, последователността е от голямо значение и в Перископ. Разбира се, не е толкова нужно да си последователен, както с блог статиите или подкастовете примерно, но е добре от време на време да минаваш на живо, за да не губиш интереса на последователите си. Така, че създавай различни предавания, включвай се в предавания на други потребители, изпращай и приемай любовта на последователите. Като цяло – бъди част от Перископ общността.

periscope-info

Теми: periscopeбрандингкак дакак да използвам перископличен брандперископперсонален брандподкастприложение за Андроидприложение за живо предаване
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

подобряване на съдържанието на уебсайта
Маркетинг

Как да подобрим съдържанието на нашия уебсайт, благодарение на платформата Whitepress?

Online advertizing Bulgaria
Бизнес

ONLINE ADVERTISING BULGARIA се завръща!

Следващ
Възможен ли е успех за една нощ? Историята на Джим Кери

Възможен ли е успех за една нощ? Историята на Джим Кери

Най-новото

  • Как да подобрим съдържанието на нашия уебсайт, благодарение на платформата Whitepress?
  • Най-бързите WordPress теми
  • ONLINE ADVERTISING BULGARIA се завръща!
  • 10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите
  • Как да възложите задача за писане на текст
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да стартираш дропшипинг бизнес през 2021 година?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Последни

  • Как да подобрим съдържанието на нашия уебсайт, благодарение на платформата Whitepress?
  • Най-бързите WordPress теми
  • ONLINE ADVERTISING BULGARIA се завръща!
  • 10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите
  • Как да възложите задача за писане на текст

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Нотариуси

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Топ съдържание:
  • CloudCart vs Shopify
  • За Snapchat
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • Акции
  • ТикТок
  • Бизнес книги
  • Най-добрият хостинг

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.