Класация за рекламите в YouTube в края на годината отпразнува спотовете, които са получили най-много гледания, споделяния и всестранна любов от аудиторията на YouTube по целия свят.
Джон Красинкси ни показва тези реклами, Джими Фалън удря пистата, Google си спомня за Лорета, а Леброн Джеймс доказва, че независимо пред какво се изправяме, просто не можем да бъдем спрени. Декември е тук и е време да хвърлим поглед назад към най-добрите реклами на годината в YouTube.
Ако не си запознат със списъка, класацията за реклами в YouTube в края на годината отпразнува рекламите, които са получили най-много гледания, споделяния и всестранна любов от аудиторията на YouTube по целия свят. Тъй като тази година донесе безпрецедентни и непредсказуеми промени както за потребителите, така и за брандовете, едно нещо остана вярно: Сега повече от всякога хората се обръщат към YouTube.
Рекламите тази година генерираха огромни 470 милиона и повече гледания и над 1,3 милиона харесвания – като 714 000 от тези харесвания отидоха за късометражния филм на Clash of Clan, Lost and Crowned. И докато списъкът често включва реклами от Super Bowl, най-популярната реклама за деня на играта през 2020 г. има различен тон от обичайния. Рекламата на Google за Super Bowl Loretta получи много отличия, след като сподели емоционалната, истинска история на 85-годишен мъж, който използва продукти на Google, за да му помогне да ‘не забравя’ спомена за покойната си съпруга. (Интересен факт: Той е и дядо на служител на Google.)
Но именно рекламата на Nike – You Can’t Stop Us зае първото място за втори път с видеоклип, който говори за силата на устойчивостта чрез емоционалните истории за завръщане на спортните икони Lebron James, Serena Williams, Tiger Woods и др.
Това ще бъде една година за запомняне, с реклами, които скоро няма да забравим. Така че, без допълнително забавяне, представяме изданието на класацията за най-добри реклами в YouTube за края на 2020 г.