• Топ съдържание:
  • CloudCart vs Shopify
  • За Snapchat
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • Акции
  • ТикТок
  • Бизнес книги
  • Най-добрият хостинг
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Бизнес

Как пандемията промени навиците на потребителите?

Advertorial От Advertorial
В Бизнес
0
Как пандемията промени навиците на потребителите?

Глобалното разпространение на коронавируса внесе напълно неочаквани промени в живота на хората по света. В последната година държавите предприеха редица ограничителни мерки с цел да попречат на предаването на заразата. Това от своя страна наложи голям процент от хората да останат без работа или да започнат работа от вкъщи, възможностите за социализиране бяха и продължават да бъдат ограничени, много бизнеси затвориха врати.

Такива големи промени и то в световен мащаб неминуемо оказват влияние върху потребителското поведение, с които бизнесите трябва да се съобразят, за да бъдат конкурентни и за да успеят да генерират печалби в подобна извънредна ситуация. Ето и част от тези значими промени, на които си струва да обърнете внимание.

Нов бум на електронната търговия

Не е тайна, че електронната търговия се развиваше с бързи темпове и преди целият свят да бъде поразен от новия вирус. Пандемията обаче доведе до бум на пазаруването онлайн. За хората по света това се оказа най-безопасната и удобна алтернатива да се сдобият с нужните им продукти, без да поставят здравето си на риск, посещавайки традиционните магазини.

Това, което се промени, особено щом става дума за нашата страна е, че част от скептиците, които избягваха да правят поръчки от онлайн сайтове, защото са имали съмнение какво ще пристигне и дали няма да останат измамени, вече са направили първите си поръчки. Това е важно, тъй като пандемията променя потребителските навици и на тази група хора.

Също така, докато дрехи, обувки и други по-малки артикули традиционно са най-поръчваните стоки онлайн, в периода на извънредно положение, част от потребителите са се престрашили да закупят онлайн и по-големи артикули като мебели, матраци и др. Тази тенденциия се наблюдава, поради фактът, че хората прекарват много повече време у дома и обръщат голямо внимание на проблеми зони в статиите, които обитват ежедневно. Голям процент от потребители работят дистанционно и това също изисква промяна на интериора на дома, за да могат те да се чустват максимално комфортно по време на работния процес.

Доставка на храна и хранителни продукти до дома

Новата действителност, в която хората заживяха, отвори поле за развитие на нов тип услуги, които преди това не се радваха на толкова голяма популярност у нас. Доставката на хранителни продукти до дома в рамките на час се появи като логичен заместител на ходенето до магазина, където има тълпи от хора и потенциален риск за здравето. С помощта на тази услуга домакинствата могат да се снабдят с всички необходимо, спазвайки социална дистанция. Освен хранителни продукти, от скоро на пазара се появи и нова услуга, която предлага широк асортимент от различни видове продукти – козметика, спортни стоки, продукти за домашни любимци и т.н., с бърза доставка до дома ви – вижте още тук. Тази иновация дойде като естествено продължение на услугата за доставка на храна от ресторанти, която също е предпочитана опция от няколко години насам за голяма част от хората, които са заети в ежедневието си и не успяват да приготвят храна за обяд или вечеря.

Доставката на храна за вкъщи, от своя страна, набира все голяма скорост. От една страна, защото ресторантите неколкократно бяха затворени за посетители, което наложи те да бъдат гъвкави и адаптивни и да предложат опция за доставка. От друга, потребителите също имаха нужда да разнообразят традиционното си меню, като опитат нови ястия, които вместо да приготвят, поръчват онлайн. По-всяка вероятност дори след отварянето на заведенията за посетители, интересът  на потребителите към тази услуга ще продължи да бъде висок.

Какво спряха да купуват потребителите?

Поставени в тази безпрецедентна ситуация, никак не е учудващо, че потребителите насочиха вниманието си към стоки за дома, а също и различни продукти за хигиена, хранителни добавки и стоки от първа необходимост. Предвид това, много от тях ограничиха разходите, за други стоки, сред които дрехите, бижутата и скъпите аксесоари. Затова пък бизнесите в тези сфери отговориха на промените като започнаха да предлагат значителни намаления и атрактивни промоции, за да привлекат отново потребителския интерес. Същото големите модни сайтове започнаха да прилагат и други методи, с които да бъдат полезни на своите клиенти – предложения на цялостни визии с цел улесняване на потребителите, полезни блог постове за мода и тенденции.

Със сигурност настоящата ситуация ще продължи да оказва влияние върху навиците на потребителите, а компаниите трябва внимателно да проследят тези промени, за да открият начини как да се адаптират към тях.

Теми: как пазаруват хоратакак пазаруват хората след пандемиятакоронавируснавиците на потребителитеонлайн шопингпазаруванепандемияповедениепотребителски навиципотребителско пазаруване
Advertorial

Advertorial

Спонсорирани публикации в MarketKing.bg

Още по темата

оценка на риска
Бизнес

Търговия и инвестиции: Оценка на риска и възможностите на финансовите пазари

оптимизиране на бюджета за обходждане
web 2.0

Как да оптимизирате бюджета за обхождане на Google Bot

Следващ
seo или платена реклама

SEO срещу PPC: Кога да оптимизираш и кога да плащаш за трафик

Най-новото

  • Търговия и инвестиции: Оценка на риска и възможностите на финансовите пазари
  • Мога ли да намеря изгоден кредит?
  • Категории или тагове – SEO най-добри практики за разпределяне на вашето съдържание
  • С кухненски мебели по поръчка обзавеждането ще е удобно, модерно и функционално
  • Как да оптимизирате бюджета за обхождане на Google Bot
писане на статии и публикуване
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Google Analytics 4 или Universal Analytics

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Всичко важно

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Топ съдържание:
  • CloudCart vs Shopify
  • За Snapchat
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • Акции
  • ТикТок
  • Бизнес книги
  • Най-добрият хостинг

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.