• Топ съдържание:
  • Бизнес книги
  • Акции
  • Най-добрият хостинг
  • CloudCart vs Shopify
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • ТикТок
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Бизнес

Гениалната система зад имената на продуктите в IKEA

Петър Петров От Петър Петров
В Бизнес
0
Ikea

Създателят на гигантската шведска компания за мебели IKEA Ингвар Кампрад страдал от дислексия. Болест, която засяга говорното произношение на думите и тяхното разбиране. Това затруднявало процеса на запомняне на продуктите, които били отбелязвани с цифри и кодове.

Компанията предлага над 12 000 продукта на своите клиенти в повече от 52 страни в 433 магазина, в които оперират 211 хил. служители.

Впоследствие той осъзнава, че съществителните имена му помагат да запомня по-добре продуктите. Предприемачът създава гениална система за наименуване на продуктите, която се използва и до ден днешен.

Всеки продукт на пръв поглед имат странно име, изписано на шведски език. Но когато се групират в системата, разбираме, че това не е случайно.

Външните мебели = Скандинавски острови

Гениалната система зад имената на продуктите в IKEA
стол Äpplarö
Гениалната система зад имената на продуктите в IKEA
Островът Äpplarö в Стокхолм

Килими = Градове в Дания или в Швеция

Гениалната система зад имената на продуктите в IKEA
Килим с името VONSBÄK
Гениалната система зад имената на продуктите в IKEA
Град в Дания с името Vonsbaek

Продукти за легло от спалнята = скандинавско цвете

Гениалната система зад имената на продуктите в IKEA
Покривало за легло с име VÅRELD
  • Гениалната система зад имената на продуктите в IKEA
    Скандинавско цвете VÅRELD

Рафтове = мъжки имена

Гениалната система зад имената на продуктите в IKEA
Рафт с име FJÄLLBO

Пердета и завеси = женски имена

Гениалната система зад имената на продуктите в IKEA
Завеса с името HILJA

Системата за наименуване на продуктите на основателя на IKEA се оказва не само ефективна за него в борбата му със запомнянето на множеството цифри. Тя улеснява и клиентите от скандинавския полуостров с имена и думи, които са им познати и близки от техния език.

Теми: Икеакак ИКЕА наименоват продуктите искак икеа наименоват продуктите сипродукти на ИКЕАпродуктов каталог на икеа
Петър Петров

Петър Петров

Петър Петров е роден в град Исперих и завършва бакалаварска степен по Журналистика във Филологическия факултет на Великотърновския университет. Занимава се със спорт от дете и е привърженик на темите за личностното развитие, предприемачеството, рекламата и документалните филми за успешни личности. В момента се занимава с бойни изкуства и участва в състезания по планинско бягане. Тренира, за да участва в един от най-тежките триатлони в света и прекарва по-голямата си част от времето в плуване, тичане и колоездене.

Още по темата

SEO и AI
Бизнес

SEO 360° – как AI и GEO оптимизацията дават конкурентно предимство?

Откриване на фирма
Бизнес

Откриване на фирма: Как да стартирате със заряд и да развиете успешно бизнеса си

Следващ
Защо новата реклама на Nike е маркетингов шедьовър

Защо новата реклама на Nike е маркетингов шедьовър

Най-новото

  • SEO 360° – как AI и GEO оптимизацията дават конкурентно предимство?
  • Съвети за рекламиране на малък локален бизнес в България
  • Откриване на фирма: Как да стартирате със заряд и да развиете успешно бизнеса си
  • MeUp — цялостна екосистема за линкбилдинг под един домейн
  • Борси за linkbuilding – дигиталният пазар за връзки в България
писане на статии и публикуване
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Акции и облигации

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Всичко важно

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Бизнес
  • Успех
  • Финанси
  • Реклама
  • Технологии
  • Топ съдържание
    • Най-добрият хостинг
    • Бизнес книги

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.