Рекламната агенция EXEC е започнала инициатива с цел да помогне на жертвите от тайфуна „Хаян“ във Филипините. Кампанията, която стартирали нарекли – „unselfies“. Nicholas Bordas, който е изпълнителен директор на компанията предложи идеята в своя LinkedIN профил, в който има над 61 000 последователи.
„Социалните мрежи във Филипините са станали незаменим източник на информация и помощ за оцелелите от тайфуна Haiyan. Целта на кампанията е всеки, който разполага с профил в социална мрежа да си направи снимка, в която вместо да показва лицето си, да покаже лист с написан адреса за изпращане на дарения на Уницеф. Така повече хора ще могат да покажат своята подкрепа за хората, които са оцелели от този катаклизъм.“
Снимките насочват потребителите към сайта – SupportUnicef.org/Philippines, където те могат да дарят пари на жертвите от тайфуна Haiyan.
След като кампанията стартира в четвъртък хиляди хора са споделили такива снимки в социалните мрежи като Instagram, Facebook и Twitter.