• Топ съдържание:
  • CloudCart vs Shopify
  • За Snapchat
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • Акции
  • ТикТок
  • Бизнес книги
  • Най-добрият хостинг
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Маркетинг

7 TED видеа, които всеки маркетинг специалист трябва да гледа

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Маркетинг
0
7 TED видеа, които всеки маркетинг специалист трябва да гледа

За никой маркетинг специалист не е лесно да се занимава със социални медии. Трябва да си информиран (за това ние сме тук) и вдъхновен за нови начинания и кампании. Аз лично смятам, че видео клиповете на TED са изключително полезни във всяко едно отношение, дори и за маркетирането в социалните мрежи. Защо ги харесвам? Защото са интересни, вдъхновяват ме да правя повече неща, както са и лесни за разбиране. Перфектния микс за мен.

Гледал съм доста TED клипове и реших да напиша тази статия именно с целта да споделя задължителните видео клипове, които всеки занимаващ се с маркетинг трябва да гледа. Ама задължително!

Малкълм Гладуел – Избор, щастие и спагети сос

Малкълм Гладуел е канадски журналист и писател. Той не е човек свързан с маркетинга, въпреки че намира място в тази статия за TED видеа, които трябва да гледат всички маркетинг специалисти.

В този TED Talk Малкълм ни показва таланта си как чрез ангажиращи истории могат да се обяснят технически стратегии.

Рори Съдърланд – Уроци за живота от един рекламист

В този TED Talk британският изпълнителен директор Рори Съдърланд ни превежда през това как рекламата добавя стойност към даден продукт, променяйки нашето възприятие, а не самия продукт. От Фредерик Велики до Кока-Кола, Съдърланд се потопя в това как маркетингът влияе върху начина, по който потребителите възприемат продуктите и услугите. Той отбелязва, че цялата стойност е относителна и това убеждаване е по-добро от принуда. Съдърланд разказва за това защо възприятието, присъщата стойност и впечатленията са от решаващо значение за брандирането.

Мат Кътс – Пробвай нещо ново за тридесет дни!

Едно от най-хубавите неща, които ни вдъхновяват винаги са били новите неща и емоции, които изпитваме. Много често обаче нямаме нужното време да пробваме нови неща. Може да искаш да се научиш да кодираш, да научиш как се работи с фотошоп или да пишеш по-добри текстове?

Мат Кътс, който е инженер в интернет гиганта Google казва, че ако успеем да стартираме нещо ново за тридесет дни ще се превърнем в по-успешни, ще създадем нови навици, ще подобрим самоувереността си и ще станем по вдъхновени. А ти ще опиташ ли?

Дерек Сивърс – Как да стартираме движение?

Може би искаш да създадеш или да помогнеш за стартирането на голямо и силно обществено движение? Все пак, не е ли това една от целите на маркетинга в социалните медии? В това видео Дерек за три минути ни показва как да стартираме движение. Защото всеки иска да повлияе на някого.

Алексис Оханиан – Как да направим добър старт в социалните мрежи?

Социалните мрежи са инструмент, който е даден на маркетинг специалистите, за да стигнат до повече хора и да продадат повече от своите продукти онлайн. В профила си в Reddit Алексис Оханиан измисля история за гърбат кит, който дава интересни съвети за онлайн маркетинг. Той създава мемета, инфографики и други маркетинг инструменти, с които създава бум ефект. Създаването на маркетинг кампания, която да продава от само себе си е изключително трудна. А в този клип ще получиш добри съвети.

Сет Годин – Племената, които водим!

Сет Годин е добро познато име в света на маркетинга. В това видео той говори, че интернет се е превърнал в място за масов маркетинг, място което наподобява огромно племе следващо тенденциите.

Тим Либерехт – Три начина да загубите (полезно) контрол над марката си!

Веднъж, когато си пробвал всичко в социалните мрежи, изниква нещо, което се оказва крачка близо до успеха: трябва да загубиш контрол над бранда си. Да, направи го, позволи и други да натрупат някаква репутация. В това видео Тим Либерехт обяснява за добрия ефект, който носи оставянето на компанията за малко. Той обяснява как репутациите се изграждат върху приложимостта и разговорите.

И така, как се чувстваш сега? Мотивиран? Вдъхновен? Креативен? Сигурен съм, че има много други TED видео клипове, които могат да бъдат добавени в този списък и за това, ако се сещаш за някои, ще се радвам да ги споделиш в коментарите долу.

Теми: TEDвдъхновениевидео клиповекакво да гледамМаркетингмаркетинг вдъхновениемаркетинг специалистмотивацияСет Годинстатиистатия за маркетингТЕД
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

Online advertizing Bulgaria
Бизнес

ONLINE ADVERTISING BULGARIA се завръща!

стойности на степен на отпадане
Маркетинг

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Следващ
Важните уроци за кариерата, които научихме от Приятели

Важните уроци за кариерата, които научихме от Приятели

Най-новото

  • Най-бързите WordPress теми
  • ONLINE ADVERTISING BULGARIA се завръща!
  • 10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите
  • Как да възложите задача за писане на текст
  • Топ 5 храни за висока концентрация
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да стартираш дропшипинг бизнес през 2021 година?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Последни

  • Най-бързите WordPress теми
  • ONLINE ADVERTISING BULGARIA се завръща!
  • 10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите
  • Как да възложите задача за писане на текст
  • Топ 5 храни за висока концентрация

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Нотариуси

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Топ съдържание:
  • CloudCart vs Shopify
  • За Snapchat
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • Акции
  • ТикТок
  • Бизнес книги
  • Най-добрият хостинг

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.