• Топ съдържание:
  • CloudCart vs Shopify
  • За Snapchat
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • Акции
  • ТикТок
  • Бизнес книги
  • Най-добрият хостинг
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Маркетинг

5 мобилни маркетинг предизвикателства, които да очакваме през 2016-та

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Маркетинг
0
5 мобилни маркетинг предизвикателства, които да очакваме през 2016-та

Първо, За много години на всички читатели на marketking.bg. Това е първата статия за новата година и за това започвам с поздравите. Сега нека минем по същество.

Факт е, че през 2015 година времето прекарано пред мобилния телефон е било повече от времето пред десктоп устройствата. Мобилните маркетинг стратегии са се увеличи също така, за да се отговори на този голям интерес от страна на потребителите в световен мащаб. Гледайки към новата 2016 година е нужно да очакваме няколко важни тенденции, които да бъдат използвани от всички маркетинг кампании през годината.

Повишаване на разходите за мобилни реклами

От една страна, компаниите се очаква да отделят повече средства за мобилни реклами – повече от 70 милиарда долара в световен мащаб според Smart Insights. С това увеличение на инвестицията компаниите, организациите и бизнесите се нуждаят, ако вече нямат – ефективни мобилни маркетинг стратегии за тяхното присъствие.

Адаптивни онлайн маркетинг стратегии

Заедно с това увеличаване на мобилното присъствие и мобилните разходи идва реалността и предизвикателствата за ниската степен на конверсия, както и по-високата степен на отпадане, използвайки мобилни устройства. Онлайн маркетинг специалистите е нужно да бъдат гъвкави и да се нагаждат към предизвикателствата, които срещат. Да, нужно е, ако ти си маркетинг експерт, да се опиташ да промениш малко стратегията, за да бъде тя по-успешна. Бизнесът не може да седи и да се надява нещата просто да се случват. Успешният онлайн маркетинг в този си вид на все по-променяща се среда изисква проактивност и иновативен подход при изготвянето на стратегиите.

Сигурност на потребителя

С промяната от десктоп към мобилни приложения, е нужно създаделите на програми да обърнат по-голямо внимание на потребителската сигурност. Компаниите трябва да са наясно с тази промяна и да вземат под внимание сигурността на потребителя, който използва неговите приложения или сайта му. Ако не се обърне внимание на този проблем, компаниите могат да изгубят доверието на своите клиенти, което вреди изключително много на бранда.

Резултатите от търсенето ще се показват повече от страниците

Google от известно време показва и видео клипове в резултатите си от търсенето, така наречения SERP. Заради тази промяна те въведоха и нов вид реклами – видео реклами. Другите търсещи машини и социални мрежи включително Facebook и Twitter добавиха автоматично пускащи се видео клипове, както и такива реклами в своите фийдове. Благодарение на видео рекламите е просто въпрос на време и мобилните приложения да последват тенденцията. Мобилното търсене ще става все по-адаптивно и интуитивно заради начина ни на работа с устройствата.

Увеличаване на потребителското удобство

Ключът за справяне с предизвикателствата на мобилния маркетинг е подобряване на потребителското удобство. Това значи да се осигурят на потребителите повече възможности за плащания, повече възможности за взаимодействия с бранда, както и увеличение на възможностите за по-голямо потребителско ангажиране. Целта трябва да е – през телефона да можем да правим почти всичко онлайн, както и през декстоп устройствата. Хората искат един и същи вид комфорт, свързаност и възможност, когато са на път и използват своите мобилни телефони.

С увеличеното използване на мобилни устройства, с които правим почти всичко онлайн – от пазаруване, чатене, до търсене на нова дестинация за следващата ни почивка. През 2016 ще продължи увеличението на използването на мобилни телефони за сметка на десктоп устройствата.

Теми: какво да очакваме през 2016кибер сигурностмаркетинг стратегиимаркетинг тенденциимобилен маркетингСЕРПтенденции през 2016 годинатърсене
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

gdpr и маркетинг
Бизнес

GDPR и дигитален маркетинг

маркетинг с инфлуенсъри
Маркетинг

Налагане на вашата марка – Influencer Marketing

Следващ
Как да направиш 2016-та най-добрата си година до момента?

Как да направиш 2016-та най-добрата си година до момента?

Най-новото

  • Търговия и инвестиции: Оценка на риска и възможностите на финансовите пазари
  • Мога ли да намеря изгоден кредит?
  • Категории или тагове – SEO най-добри практики за разпределяне на вашето съдържание
  • С кухненски мебели по поръчка обзавеждането ще е удобно, модерно и функционално
  • Как да оптимизирате бюджета за обхождане на Google Bot
писане на статии и публикуване
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Google Analytics 4 или Universal Analytics

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Всичко важно

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Топ съдържание:
  • CloudCart vs Shopify
  • За Snapchat
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • Акции
  • ТикТок
  • Бизнес книги
  • Най-добрият хостинг

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.