• Топ съдържание:
  • CloudCart vs Shopify
  • За Snapchat
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • Акции
  • ТикТок
  • Бизнес книги
  • Най-добрият хостинг
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Маркетинг

Как се организира безплатно бизнес и маркетинг събитие почти без бюджет?

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Маркетинг
0
Как се организира безплатно бизнес и маркетинг събитие почти без бюджет?

На 24-март Клуб Маркетинг към Студентски съвет на Икономически университет – Варна организира бизнес и маркетинг събитието Brain Bar 2018. Лектори на ивента бяха Емил Конрад, Стилиян Запорожанов, Мая Донева и Цветан Радушев. А темите, за които те говориха бяха за инфлуенсър маркетинга, фейсбук маркетинга, социалните иновации/социалното предприемачество и електронната търговия.

Според мен и доста хора, с които разговаряхме – се получи страхотно събитие, като събрахме около 150 човека аудитория.

В тази статия ще ти споделя как протече цялата организация, как да организираш подобно събитие и като цяло ще споделя какво точно направихме аз и моят екип.

Екипът

Хората, с които работиш са от изключителна важност. И тук не говоря само в работата, а генерално. Хората около теб са от голямо значение. Казах го и на самото събитие миналата събота, но ще го направя отново. Благодаря на всички членове на Клуб Маркетинг за страхотно свършената работа около реализирането на Brain Bar 2018. Бяхте невероятни, без значение какви спънки имахме.

Когато ще организираш ивент, трябва много добре да подбереш хората, с които ще осъществиш това. Много е важно да избереш хора, които мислят като теб и искат да постигнете дадената цел заедно. Ясно е, че всички сме индивидуалисти, но работата на един винаги може да опре до някой друг.

Ще ти трябват хора с различни интереси и умения. За наше огромно щастие ние имаме такива личности – дизайнери, фотографи, писатели и други. Разнообразието помага да се случват нещата без да се дават допълнителни средства на трети лица.

Кампанията

Кампанията при осъществяването на голяма идея като тази, е много важна. Нашият фокус главно бяха социалните мрежи и най-вече – Facebook. Пуснахме и реклама там, като искахме да поощрим регистрациите за самото събитие. Добре е да спомена, че Brain Bar беше абсолютно безплатно събитие за всички с интерес в сферата на маркетинга.

Разчитахме много и на прес съобщения, които пуснахме към няколко медии, за да привлечем погледа на аудиторията към ивента. За щастие, успяхме да пуснем публикации в медии като Moreto.net и Varna24.bg, които са локални медии за град Варна. Това беше и нашият фокус – да информираме локалните канали и сайтове, че в града има подобно събитие, което включва имена като Стилиян Запорожанов и Емил Конрад.

Кампанията ни беше и офлайн, като бяхме напечатали плакати и ги пръснахме на различни места из двата корпуса на университета ни.

От най-голямо значение, обаче, се оказа рекламата от уста на уста при организирането на събитието. Това изигра голяма роля при регистрациите, лично според мен.

Плюс това, включихме и игра с томбола, като поощрявахме хората да се регистрират, а 6 човека от тях в деня на събитието спечелиха по една книга подарък от Клуб Маркетинг.

Бюджетът

Благодарение на Студентски съвет към нашия университет, за осъществяването на събитието имахме бюджет (ХХХХ лева), който щеше да ни помогне да направим нещата, които искахме. Истината е, че използвахме супер малка част от тези средства поради една или друга причина. Също така, не беше нужно да наемаме място или зала за събитието, тъй като го направихме в университета.

В крайна сметка, бюджетът не е най-важното нещо, когато искаш да направиш подобно безплатно събитие. Благодарение на няколко ключови фактора, успяхме да реализираме целия този ивент.

Партньори

Освен екипа, другите важни хора, които е добре да имаш зад гърба си, когато организираш събитие са партньорите. Или по друг начин казано, това са хората, които могат да ти помогнат с реализирането на идеята. Това могат да бъдат различни контакти.

Спонсори

Спонсорството е също много важен елемент във всяко едно отношение, не само в организирането на събития. Спонсорите са хората или организациите, които ще дадат средства, за да се реализира идеята ти, а в замяна ще получат реклама или друга облага по време на ивента.

Емоцията от организацията и насладата от самото събитие беше страхотна. А това да чуеш хора като Стилиян Запорожанов, Емил Конрад, Мая Донева и Цветан Радушев на едно място е просто великолепно.

Благодаря, Клуб Маркетинг <3

Как се организира безплатно бизнес и маркетинг събитие почти без бюджет?

Теми: без бюджетбезплатно събитиеекипемил конрадивент маркетингкак да намеря спонсорикак да организирам събитиекак да си намеря партньорикак се организира събитиекампанияклуб маркетингмая доневаорганизиране на събитиепартньориспонсористилиян запорожановсъбитие без бюджет
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

Online advertizing Bulgaria
Бизнес

ONLINE ADVERTISING BULGARIA се завръща!

стойности на степен на отпадане
Маркетинг

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Следващ
Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

Най-новото

  • Най-бързите WordPress теми
  • ONLINE ADVERTISING BULGARIA се завръща!
  • 10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите
  • Как да възложите задача за писане на текст
  • Топ 5 храни за висока концентрация
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да стартираш дропшипинг бизнес през 2021 година?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Последни

  • Най-бързите WordPress теми
  • ONLINE ADVERTISING BULGARIA се завръща!
  • 10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите
  • Как да възложите задача за писане на текст
  • Топ 5 храни за висока концентрация

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Нотариуси

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Топ съдържание:
  • CloudCart vs Shopify
  • За Snapchat
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • Акции
  • ТикТок
  • Бизнес книги
  • Най-добрият хостинг

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.