• Топ съдържание:
  • CloudCart vs Shopify
  • За Snapchat
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • Акции
  • ТикТок
  • Бизнес книги
  • Най-добрият хостинг
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Реклама

Кока Кола с над 6 милиона гледания за видео включващо… бебета!

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Реклама
0
Кока Кола с над 6 милиона гледания за видео включващо... бебета!

Стотици часове минават в мисленето на нови концепции за създаване на видео клипове и още безброй в правенето им на реалност с надеждата, че ще придобият вирусен ефект. Но често дълбоките концепции се губят в превода и вашата аудитория не я разбира. Защо тогава не ги правите по-прости?

От Кока Кола тъкмо направиха нещо много просто. В последната си рекламна кампания #ChooseHappiness те включиха… бебета. Не е изненада, че видеото вече има над шест милиона гледания в платформите за видео споделяния.

Всички, които познават горе-долу добре интернет знаят, че клиповете включващи бебета или котки стават доста вирусни. Така, че добавете котка, куче или бебе в следващото си видео и вижте колко голям интерес ще има. Просто тествайте…

Тук Кока Кола работят за втори път с холандското подразделение на международната рекламна компания Ogilvy. Първата им съвместна кампания не беше много успешна и именно за това сега холандците са решили да опростят нещата максимално.

Заглавието на видеото, което са заснели се казва “Choose to Smile”. Дали не са били малко мързеливи около измислянето на концепцията? Честно казано, не мисля, че са били грам мързеливи, по-скоро креативни.

Разбира се, че те знаели, че концепцията, която използват ще бъде успешна, но понякога и сглобяването на детайлите по изключителен начин допринася до огромна степен за по-добрия ефект на цялото видео. Дори музиката, съобщенията и самите бебета правят видеото да изглежда специално.

Няма съмнение, че тук става въпрос за определено ниво на артистичност. Все пак, не съм сигурен, че това е главната причина кампанията да има над 6 милиона гледания в You Tube или е защото използват именно видео реклама. Но благодарение на всички тези детайли клипът събра много голям брой органичен трафик. Във всички случаи е ясно, че като цяло е доста впечатляващо.

Може би, това да изберете да се усмихнете, е по-лесно, от това да изберете да бъдете щастливи.

Теми: ogilvyвидео клиповевидео маркетингвидеорекламаКока Кола с над 6 милиона гледания за видео включващо... бебетакока-колаОгилвиреклама
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

Online advertizing Bulgaria
Бизнес

ONLINE ADVERTISING BULGARIA се завръща!

Поръчка на текст от външен автор
Бизнес

Как да възложите задача за писане на текст

Следващ
Златните правила, които можеш да научиш от Антураж

Златните правила, които можеш да научиш от Антураж

Най-новото

  • Как да подобрим съдържанието на нашия уебсайт, благодарение на платформата Whitepress?
  • Най-бързите WordPress теми
  • ONLINE ADVERTISING BULGARIA се завръща!
  • 10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите
  • Как да възложите задача за писане на текст
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да стартираш дропшипинг бизнес през 2021 година?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Последни

  • Как да подобрим съдържанието на нашия уебсайт, благодарение на платформата Whitepress?
  • Най-бързите WordPress теми
  • ONLINE ADVERTISING BULGARIA се завръща!
  • 10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите
  • Как да възложите задача за писане на текст

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Нотариуси

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Топ съдържание:
  • CloudCart vs Shopify
  • За Snapchat
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • Акции
  • ТикТок
  • Бизнес книги
  • Най-добрият хостинг

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.