• Топ съдържание:
  • CloudCart vs Shopify
  • За Snapchat
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • Акции
  • ТикТок
  • Бизнес книги
  • Най-добрият хостинг
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Маркетинг

Как по-добре да използваш бюджета си за маркетинг в социалните мрежи?

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Маркетинг
0
Как по-добре да използваш бюджета си за маркетинг в социалните мрежи?

Според изследване на CMO Survey, процентът от бюджета за маркетинг в социалните мрежи на малкия и среден бизнес се покачва неимоверно. Компанията предрича, че процентът ще се покачи с цели 21 пункта в следващите пет години. Това ще бъде огромен скок от периода 2009-2016 година.

Докато маркетинг експертите увеличават бюджетите за реклама в социалните мрежи, много от тях продължават да изпитват трудности във връщането на инвестицията. Само 20,3 процента от анкетираните специалисти споделят, че са удовлетворени от резултатите, които получават, докато останалата част дори не са близо до добри метрики.

Това как харчиш парите за социални мрежи до голяма степен се определя от самите цели в социалките. Искаш да стигнеш до повече клиенти, фенове, последователи? Искаш да запазиш сегашните си редовни потребители? Заинтересован си относно увеличаване на класирането в търсещите машини?

Повечето бизнес искат да направят всички изброени горе неща, не знаейки, че те не са свързани едно с друго. Трябва да се знае обаче, че е изключително важно да се заложат конкретни цели и да се следва тяхното изпълняване. Важно е, защото повечето малки бизнеси нямат достатъчните ресурси и време за по-добър маркетинг в социалните мрежи. Тук идва частта да бъдем креативни в това, което правим, но за това ще говоря в друга статия.

Имаш малко часове на ден, както и не голям бюджет за инвестиране. Наясно съм с това. Именно заради това, трябва да внимаваш с решенията, които взимаш относно използването на ресурсите, с които разполагаш, колкото и малко да са те. Например, ако търсещите машини са главния ти източник на трафик, трябва да инвестираш повече в Google и да използваш на максимум възможностите, които търсачката предлага. От друга страна, ако целтата ти е да се сближиш с твоите клиенти, ще трябва да се фокусираш върху конверсиите и тяхното ангажиране.

Концентрирай се върху Google и търсещите машини

Google в момента освен да индексира само интернет сайтове, индексира и постове в социалните мрежи и профилите ни. Това значи, че трябва да обърнеш голямо внимание на този инструмент. Постването регулярно и свързването с хора в Google+ и YouTube е доста важно за подобряване на класирането в SERP (резултатите от търсенето в Google).

Търсещата машина на Майкрософт – Бинг, също е уважаван търсачка и също има някакво влияние, когато става въпрос за класиране в социалните мрежи. Поради тази причина, LinkedIn е много добре индексирана и е добре да бъдеш активен до голяма степен и в социалната мрежа за професионалисти.

Оптимизирай безплатните опции

Има редица неща, които можеш да правиш безплатно в социалните си канали, които биха ти стрували само твоето време. Бъди сигурен, че всичките социални профили, които използваш имат информация за теб и дейността, която извършва бизнеса ти. Поствай често и бъди пред очите на твоите последователи.

Facebook Live увеличава гледанията на видео съдържанието ти, когато си на живо, за това е важно да следваш тенденцията. Чрез този формат можеш да показваш неща зад кулисите на своите фенове, за да се свързват те повече с теб или твоя бранд.

Плащай за social

Докато Facebook Live ти дава достъп до по-голяма аудитория, поне за момента, ако искаш повече от постовете ти да се виждат, ще трябва да си плащаш за това. Използвай таргетинг и ретаргетинг опциите на Facebook, за да се свързваш с определена група хора, които биха имали интерес към продукта или услугата ти.

Плащай за ефективни инструменти

В интернет има голямо количество инструменти за социални медии, които ти дават различна информация – от данни и репорти за поведението на последователите ти, до следене на конкуренция и други полезни неща. Някои от тези инструменти са Sprout Social, AgoraPulse, BuzzSumo, HootSuite, PostPlanner, MeetEdgar и CrowdBooster. Те предлагат атрактивни цени в различни диапазони подходящи за различните нужди на бизнеса.

Интегрирай повече ресурси

Това може да звучи парадоксално след като малкия и среден бизнес няма много ресурси за използване. Все пак, живеем в 21 век и интернет дава огромни възможности, които всеки уважаващ себе си маркетинг специалист трябва да се опита да използва.

За ефективен маркетинг социалните мрежи не е нужно само да създаваш разписание за постовете си и да очакваш, че общността от последователи ще се увеличава. Трябва да споделяш и да бъдеш част от цялостния разговор.

Понякога това значи, че трябва да наемеш точните хора, които да знаят какво да правят в социалните мрежи. Този тип хора биха ти помогнали и със създаването на съдържанието, което ще се използва в тези социални канали.

Бонус инфографика, която можеш да имаш предвид, когато планираш разходите си за следващия месец за социални мрежи.

Как по-добре да използваш бюджета си за маркетинг в социалните мрежи?

Теми: брандингкак се прави маркетингМаркетингмаркетинг в социалните мрежимаркетинг планрекламаремаркетингретаргетингсоциални медиисоциални мрежи
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

Online advertizing Bulgaria
Бизнес

ONLINE ADVERTISING BULGARIA се завръща!

стойности на степен на отпадане
Маркетинг

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Следващ
6 правила за личен брандинг, които ще те превърнат в популярен

6 правила за личен брандинг, които ще те превърнат в популярен

Най-новото

  • Най-бързите WordPress теми
  • ONLINE ADVERTISING BULGARIA се завръща!
  • 10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите
  • Как да възложите задача за писане на текст
  • Топ 5 храни за висока концентрация
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да стартираш дропшипинг бизнес през 2021 година?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Последни

  • Най-бързите WordPress теми
  • ONLINE ADVERTISING BULGARIA се завръща!
  • 10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите
  • Как да възложите задача за писане на текст
  • Топ 5 храни за висока концентрация

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Нотариуси

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Топ съдържание:
  • CloudCart vs Shopify
  • За Snapchat
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • Акции
  • ТикТок
  • Бизнес книги
  • Най-добрият хостинг

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.