• Топ съдържание:
  • Бизнес книги
  • Акции
  • Най-добрият хостинг
  • CloudCart vs Shopify
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • ТикТок
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Бизнес

Защо изображенията имат толкова голямо значение за нашата маркетинг комуникация, и как JumpStory помага в този аспект?

Advertorial От Advertorial
В Бизнес
0
Защо изображенията имат толкова голямо значение за нашата маркетинг комуникация, и как JumpStory помага в този аспект?

Ние, хората, сме емоционални създания. Заложено ни е дълбоко в корените и не можем да променим начина, по който сме устроени. Много често дори не осъзнаваме, че процесът на взимане на решения се базира на нашето усещане. Емоцията, която ни подтиква да отворим определена статия, да вземем новия модел обувки, да си купим нова кола, е мотивът да взимаме подобни решения и дори не го осъзнаваме. Най-добре би било обяснено с метафората, която Марк Менсън използва в книгата си „Всичко е прецакано“.

В тази книга, Марк Менсън описва двете наши страни – емоционалната и рационалната, като шофьор на кола и пасажер. Шофьорът на колата представлява нашата емоционална част – тя владее нашите решения, посоката, към която ще поемем и действията, които ще предприемем. А до шофьора стои пасажерът – рационалната ни част, която борави с факти, взима решения базирани на логика и мисъл, и ни води по правилния път. За съжаление, нашият „шофьор“ много често не се вслушва в съветите и насоките на пасажера и действа въпреки тях. Така работи нашият мозък.

Присъствието на такъв емоционален двигател, който да води голяма част от действията, които извършваме, е мотив за собствениците на бизнеси и големи корпорации да се възползват от това наше качество. Изображенията играят основна роля в зараждането на идеи и емоции у хората, без те дори да го осъзнават. Повече яснота може да ни придаде цитатът на Марсел Джъст, директор на Центъра за изобразяване на когнитивната функция на мозъка в Университета Карнеги Мелън, Питсбърг, Пенсилвания, който гласи:

„Разбирането на напечатан текст не е нещо, за което е създаден човешкият мозък. Отпечатаният текст е човешки артефакт. Много е удобен и е работил отлично в наша полза в продължение на 5000 години, но това е изобретение на хората. За сравнение, майката природа е вградила в мозъка ни способността да виждаме визуалния свят и да го интерпретираме. Дори говоримият език, който използваме, е много повече биологична даденост, отколкото четенето на писмен език.“

Марсел Джъст

Цитатът силно подкрепя последните събрани данни, които отчитат 94% повече посещения на уеб страниците, поради наличието на конкретно визуално съдържание и как 80% от текста в повечето уебсайтове бива игнориран от мнозинството. Ние сме същества, които преди всичко разчитат на визуалните си сетива. Нашето внимание е насочено към видимото, ярките цветове, големите предмети. И това визуално съдържание е двигателят, който мотивира нашето подсъзнание да взима решения вместо нас – и не можем да го променим.

Като имаме предвид, че хората биват повлияни много повече от изображенията, отколкото от текста, можем да използваме колкото се може повече визуално съдържание в нашите маркетинг и комуникация, за да въздействаме оптимално на аудиторията си. Но има ли значение какво е то? Има ли разлика между една снимка на хора с перфектни усмивки, пиещи кафе в офиса, и на една автентична снимка, направена на работещи хора в офис, които не са очаквали да ги заснемат?

Защо изображенията имат толкова голямо значение за нашата маркетинг комуникация, и как JumpStory помага в този аспект?

Датският стартъп JumpStory е създаден поради тази и много други сходни причини – да остави изтърканите нагласени снимки на перфектни хора в миналото и да постави под прожектора истински изображения – такива, към които хората могат да свържат своите разбирания за реалност.

Един много добър пример за снимка, която е използвана до степен, до която вече не ни трогва, е на едно малко дете от африкански произход, което видимо живее в нечовешки условия и е с тегло под нормите. А целта на всеки един професионалист, който иска да привлече внимание към своят продукт или услуга, е да привлече вниманието на аудиторията си. За да бъде постигнат желаният резултат, трябва да се използва нов метод за достигане до хората – използването на истински изображения, такива които адресират настоящи тенденции, проблеми и събития. Това предоставя и базата данни на JumpStory – автентичност.

Какъв успех би пожънала една маркетингова кампания до голяма степен зависи от това по какъв начин е насочена тя към аудиторията – какви изображения са използвани, какъв и колко текст има, какво е съобщението на кампанията и дали то е ясно изразено. Едно изображение, просто по същност, но изпълнено с яснота и близост до реалността, може да направи една обикновена кампания в печеливша! Затова внимавайте откъде подбирате визуалното си съдържание и какво съобщение носи то.

Автор: Георги Байрактаров, Регионален мениджър в JumpStory

Advertorial

Advertorial

Спонсорирани публикации в MarketKing.bg

Още по темата

афилиейт компании в България
Бизнес

Промени на афилиейт пазара (и в БГ) – 2Performant завършва покупката на Profitshare

кредит за бизнес
Бизнес

Бърз кредит за стартиране на бизнес

Следващ
30 статистически данни за бизнес блогове, които трябва да знаеш през 2021 г.

30 статистически данни за бизнес блогове, които трябва да знаеш през 2021 г.

Най-новото

  • Промени на афилиейт пазара (и в БГ) – 2Performant завършва покупката на Profitshare
  • Афилиейт маркетинг за хостинг услуги – как да успеем с рекламирането на хостинг
  • Бърз кредит за стартиране на бизнес
  • Paco Rabanne Invictus е парфюм, който носи енергия и сила
  • 13 Начина да Финансираме Малък Бизнес
писане на статии и публикуване
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Акции и облигации

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Всичко важно

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Бизнес
  • Успех
  • Финанси
  • Реклама
  • Технологии
  • Топ съдържание
    • Най-добрият хостинг
    • Бизнес книги

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.