• Топ съдържание:
  • Бизнес книги
  • Акции
  • Най-добрият хостинг
  • CloudCart vs Shopify
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • ТикТок
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Маркетинг

Как да промотираш своя онлайн магазин в Instagram?

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Маркетинг
0
Как да промотираш своя онлайн магазин в Instagram?

Факт е, че Instagram е най-добрата социална мрежа за промотиране на твоя онлайн магазин. Той има втората най-висока средна стойност на поръчката, която е 65 долара, побеждавайки други популярни мрежи като Facebook и Pinterest. Затова, за да ти помогнем да извлечеш максимума от него, това ръководство ще ти помогне да популяризираш магазина си за електронна търговия в Instagram.

Ние от екипа на MarketKing.bg в момента работим върху наш собствен онлайн магазин за дрехи и аксесоари, чрез който целим разширяване на възможностите на бранда MarketKing. А самият онлайн магазин е Klothes.org.

Създавай ангажиращо съдържание

Споделянето на снимки на продуктите, които предлагаш в своя екомерс сайт в Instagram и изпращането на хора към продуктовите страници работи. Това е една от причините, поради които толкова много марки го правят. Но ако искаш да създадеш още по-силно въздействие, трябва също да споделяш снимки с ангажиращо съдържание в социалната платформа.

80% от снимките, които споделяш в Instagram, трябва да съдържат полезно и ангажиращо съдържание.

Съдържанието ти помага да изградиш връзка и да спечелиш доверието на своите последователи. Ето защо, когато по-късно споделиш снимки на продукти, това ще има по-силно въздействие върху потребителите ти.

Завладяващото съдържание може да бъде под формата на снимки с цитати, смешки, весели снимки от живота ти, снимки на служителите, генерирани от потребители снимки и други. Добре е и да разнообразяваш снимковото съдържание и с видео.

Пример за компания, която създава страхотно съдържание в Instagram и ангажира своите последователи е Barnes & Noble.

Как да промотираш своя онлайн магазин в Instagram?

Те споделят всичко от потребителско съдържание, цитати, откъси от книги и т.н. Най-хубавото е, че те се придържат към темата за книгите, което им помага да привлекат и ангажират подходящата аудитория (тъй като те са книжен магазин).

Така че, днес е от изключителна важност съдържанието, което се споделя да бъде ангажиращо. Това не би трябвало да отнеме твърде много време.

Можеш да намериш страхотни снимки, които да публикуваш, просто като бъдеш нащрек и снимаш нещо интересно, което виждаш. Създаването на изображения с интересен цитат с може бързо да се създаде, като намериш оптимизирани снимки онлайн и добавиш текст към тях, като използваш онлайн редактор на изображения.

Споделяй най-добрите снимки на продуктите си

Броят на продажбите, които твоите постове в Инстаграм могат да генерират много зависи от качеството на снимките, които споделяш. Ако снимките изглеждат страхотно и показват продукта правилно, те ще карат повече ангажираност и ще убедят повече хора да купуват.

Можеш да използваш снимки, които сам правиш или такива, които са създадени от потребителите ти. Най-добрите са тези, които показват продукта ти в действие, така че хората да могат да си представят как го използват.

За невероятни идеи, можеш да разгледаш профила на Converse.

Как да промотираш своя онлайн магазин в Instagram?

Придружи изображенията си с примамливо и привлекателно копи

Снимката определено е най-важната част от публикацията в Instagram, но заглавието, което я придружава играе ключова роля при продажбата.

Докато пишеш описанието, трябва да използваш формулата AIDA. Това е съкращение от Attention, Interest, Desire and Action – внимание, интерес, желание и действие. Тази формула често се използва в копирайтинга, тъй като работи добре, за да привлича и преобразува посетителите на уеб сайтове.

Ако се използва правилно, ще работи и в Instagram. Снимката върши работа за събиране на внимание. Следователно, трябва да покажеш и създадеш интерес, желание и действие в описанието. За да изградиш „желание и интерес“ извади характеристиките на продукта и ползите от използването му. Завърши това с призив за действие (CTA), като искаш от хората да кликнат на линка в профила ти и да посетят продуктовата страница.

В комбинация с всички тези неща, добавяй по няколко популярни хаштага, които са релевантни на снимката/снимките. Както известния маркетинг експерт Гари Вайнерчук казва: „Хаштаговете са валутата, която използваме в Instagram“.

За да намирам популярни и релевантни хаштагове използвам уеб инструмента Display Purposes.

Как да промотираш своя онлайн магазин в Instagram?

Прави постовете по-лесни за пазаруване

Най-големият проблем с продажбата на екомерс продукти в Инстаграм е, че не можеш директно да поставяш линк в постовете. Единственият кликаем линк, който можем да поставяме за момента е в описанието на профилите ни.

Преди известно време от компанията пуснаха опцията за добавяне на постове за пазаруване. Когато правиш публикациите си „shoppable“, можеш да тагнеш продуктите си в снимките. На снимката се показва икона на пазарска кошница. Когато хората кликнат върху това, всички продукти маркирани в снимката се показват.

След това хората могат да поръчат продуктите и да видят цените директно чрез самата публикация. Те също така могат да посетят уеб сайта и да го купят.

В момента възможността за добавяне на shoppable продукти е пусната за страни като САЩ, Австралия, Великобритания, Испания и няколко други.

Как да промотираш своя онлайн магазин в Instagram?

Използвай услугите на инфлуенсър

Друг много интересен и добър начин да промотираш продуктите си в Instagram е като използваш услугите на инфлуенсър. Възвращаемостта на инвестицията използвана при influencer marketing в Instagram е доста висока. Компанията Uwheels, например, генерират над един милион долара при похарчени малко над 60 000.

Как да промотираш своя онлайн магазин в Instagram?

За да получиш максимум брой продажби, използвайки инфлуенсър маркетинг, е като наемеш по-малък инфлуенсър с много релевантни последователи вместо много по-популярен човек, който има по-голямо разнообразие от последователи. Разбира се, този избор зависи и до голяма степен от продукта, който предлагаш.

Калина Георгиева: Бъдещето на онлайн маркетинга са инфлуенсърите!

За най-добър резултат, е добре да работиш с хора близки до твоя бранд. Поискай от тях да пробват продукта ти и да споделят снимка с него в техния профил.

Прекрасен пример за това е колаборацията на Емил Конрад – известният влогър и инфлуенсър с Кока-Кола.

Как да промотираш своя онлайн магазин в Instagram?

Промотирай електронния си магазин в Инстаграм

Това са няколко от тактиките, които можеш да използваш, за да популяризираш магазина си за електронна търговия в Instagram. Започни днес, като създадеш и публикуваш ангажиращо съдържание поне веднъж на ден. След като забележиш засилване на нивата на ангажираност, можеш да започнеш да използваш техники, които могат да увеличат директно продажбите.

Използваш ли Instagram за популяризиране на магазина си? Кои техники работят най-добре за теб? Остави своя коментар по-долу и ни сподели.

Теми: instagram marketinginstagram маркетингелектронна търговияинстаграм маркетингинстаграм рекламакак да популяризирам своя онлайн магазинкак да продаваммаркетинг в социални мрежионлайн магазинпродажбипродажби в инстагрампродажби през инстаграмръководство за инстаграм
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

афилиейт компании в България
Бизнес

Промени на афилиейт пазара (и в БГ) – 2Performant завършва покупката на Profitshare

афилиейт на хостинг
Маркетинг

Афилиейт маркетинг за хостинг услуги – как да успеем с рекламирането на хостинг

Следващ
facebook business manager

5 от най-добрите ни стратегии за Facebook Ads

Най-новото

  • Промени на афилиейт пазара (и в БГ) – 2Performant завършва покупката на Profitshare
  • Афилиейт маркетинг за хостинг услуги – как да успеем с рекламирането на хостинг
  • Бърз кредит за стартиране на бизнес
  • Paco Rabanne Invictus е парфюм, който носи енергия и сила
  • 13 Начина да Финансираме Малък Бизнес
писане на статии и публикуване
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Акции и облигации

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Всичко важно

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Бизнес
  • Успех
  • Финанси
  • Реклама
  • Технологии
  • Топ съдържание
    • Най-добрият хостинг
    • Бизнес книги

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.