• Топ съдържание:
  • Бизнес книги
  • Акции
  • Най-добрият хостинг
  • CloudCart vs Shopify
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • ТикТок
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Маркетинг

7 TED видеа, които всеки маркетинг специалист трябва да гледа

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Маркетинг
0
7 TED видеа, които всеки маркетинг специалист трябва да гледа

За никой маркетинг специалист не е лесно да се занимава със социални медии. Трябва да си информиран (за това ние сме тук) и вдъхновен за нови начинания и кампании. Аз лично смятам, че видео клиповете на TED са изключително полезни във всяко едно отношение, дори и за маркетирането в социалните мрежи. Защо ги харесвам? Защото са интересни, вдъхновяват ме да правя повече неща, както са и лесни за разбиране. Перфектния микс за мен.

Гледал съм доста TED клипове и реших да напиша тази статия именно с целта да споделя задължителните видео клипове, които всеки занимаващ се с маркетинг трябва да гледа. Ама задължително!

Малкълм Гладуел – Избор, щастие и спагети сос

Малкълм Гладуел е канадски журналист и писател. Той не е човек свързан с маркетинга, въпреки че намира място в тази статия за TED видеа, които трябва да гледат всички маркетинг специалисти.

В този TED Talk Малкълм ни показва таланта си как чрез ангажиращи истории могат да се обяснят технически стратегии.

Рори Съдърланд – Уроци за живота от един рекламист

В този TED Talk британският изпълнителен директор Рори Съдърланд ни превежда през това как рекламата добавя стойност към даден продукт, променяйки нашето възприятие, а не самия продукт. От Фредерик Велики до Кока-Кола, Съдърланд се потопя в това как маркетингът влияе върху начина, по който потребителите възприемат продуктите и услугите. Той отбелязва, че цялата стойност е относителна и това убеждаване е по-добро от принуда. Съдърланд разказва за това защо възприятието, присъщата стойност и впечатленията са от решаващо значение за брандирането.

Мат Кътс – Пробвай нещо ново за тридесет дни!

Едно от най-хубавите неща, които ни вдъхновяват винаги са били новите неща и емоции, които изпитваме. Много често обаче нямаме нужното време да пробваме нови неща. Може да искаш да се научиш да кодираш, да научиш как се работи с фотошоп или да пишеш по-добри текстове?

Мат Кътс, който е инженер в интернет гиганта Google казва, че ако успеем да стартираме нещо ново за тридесет дни ще се превърнем в по-успешни, ще създадем нови навици, ще подобрим самоувереността си и ще станем по вдъхновени. А ти ще опиташ ли?

Дерек Сивърс – Как да стартираме движение?

Може би искаш да създадеш или да помогнеш за стартирането на голямо и силно обществено движение? Все пак, не е ли това една от целите на маркетинга в социалните медии? В това видео Дерек за три минути ни показва как да стартираме движение. Защото всеки иска да повлияе на някого.

Алексис Оханиан – Как да направим добър старт в социалните мрежи?

Социалните мрежи са инструмент, който е даден на маркетинг специалистите, за да стигнат до повече хора и да продадат повече от своите продукти онлайн. В профила си в Reddit Алексис Оханиан измисля история за гърбат кит, който дава интересни съвети за онлайн маркетинг. Той създава мемета, инфографики и други маркетинг инструменти, с които създава бум ефект. Създаването на маркетинг кампания, която да продава от само себе си е изключително трудна. А в този клип ще получиш добри съвети.

Сет Годин – Племената, които водим!

Сет Годин е добро познато име в света на маркетинга. В това видео той говори, че интернет се е превърнал в място за масов маркетинг, място което наподобява огромно племе следващо тенденциите.

Тим Либерехт – Три начина да загубите (полезно) контрол над марката си!

Веднъж, когато си пробвал всичко в социалните мрежи, изниква нещо, което се оказва крачка близо до успеха: трябва да загубиш контрол над бранда си. Да, направи го, позволи и други да натрупат някаква репутация. В това видео Тим Либерехт обяснява за добрия ефект, който носи оставянето на компанията за малко. Той обяснява как репутациите се изграждат върху приложимостта и разговорите.

И така, как се чувстваш сега? Мотивиран? Вдъхновен? Креативен? Сигурен съм, че има много други TED видео клипове, които могат да бъдат добавени в този списък и за това, ако се сещаш за някои, ще се радвам да ги споделиш в коментарите долу.

Теми: TEDвдъхновениевидео клиповекакво да гледаммаркетинг вдъхновениемаркетинг специалистмотивацияСет Годинстатиистатия за маркетингТЕД
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

Съвети за рекламиране на малък локален бизнес в България
Маркетинг

Съвети за рекламиране на малък локален бизнес в България

meup-линкбилдинг
Бизнес

MeUp — цялостна екосистема за линкбилдинг под един домейн

Следващ
Важните уроци за кариерата, които научихме от Приятели

Важните уроци за кариерата, които научихме от Приятели

Най-новото

  • Съвети за рекламиране на малък локален бизнес в България
  • Откриване на фирма: Как да стартирате със заряд и да развиете успешно бизнеса си
  • MeUp — цялостна екосистема за линкбилдинг под един домейн
  • Борси за linkbuilding – дигиталният пазар за връзки в България
  • Как да защитите индустриалната си инсталация от свръхналягане: Практически съвети
писане на статии и публикуване
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Акции и облигации

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Всичко важно

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Бизнес
  • Успех
  • Финанси
  • Реклама
  • Технологии
  • Топ съдържание
    • Най-добрият хостинг
    • Бизнес книги

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.