• Топ съдържание:
  • Бизнес книги
  • Акции
  • Най-добрият хостинг
  • CloudCart vs Shopify
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • ТикТок
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Реклама

Кока Кола с над 6 милиона гледания за видео включващо… бебета!

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Реклама
0
Кока Кола с над 6 милиона гледания за видео включващо... бебета!

Стотици часове минават в мисленето на нови концепции за създаване на видео клипове и още безброй в правенето им на реалност с надеждата, че ще придобият вирусен ефект. Но често дълбоките концепции се губят в превода и вашата аудитория не я разбира. Защо тогава не ги правите по-прости?

От Кока Кола тъкмо направиха нещо много просто. В последната си рекламна кампания #ChooseHappiness те включиха… бебета. Не е изненада, че видеото вече има над шест милиона гледания в платформите за видео споделяния.

Всички, които познават горе-долу добре интернет знаят, че клиповете включващи бебета или котки стават доста вирусни. Така, че добавете котка, куче или бебе в следващото си видео и вижте колко голям интерес ще има. Просто тествайте…

Тук Кока Кола работят за втори път с холандското подразделение на международната рекламна компания Ogilvy. Първата им съвместна кампания не беше много успешна и именно за това сега холандците са решили да опростят нещата максимално.

Заглавието на видеото, което са заснели се казва “Choose to Smile”. Дали не са били малко мързеливи около измислянето на концепцията? Честно казано, не мисля, че са били грам мързеливи, по-скоро креативни.

Разбира се, че те знаели, че концепцията, която използват ще бъде успешна, но понякога и сглобяването на детайлите по изключителен начин допринася до огромна степен за по-добрия ефект на цялото видео. Дори музиката, съобщенията и самите бебета правят видеото да изглежда специално.

Няма съмнение, че тук става въпрос за определено ниво на артистичност. Все пак, не съм сигурен, че това е главната причина кампанията да има над 6 милиона гледания в You Tube или е защото използват именно видео реклама. Но благодарение на всички тези детайли клипът събра много голям брой органичен трафик. Във всички случаи е ясно, че като цяло е доста впечатляващо.

Може би, това да изберете да се усмихнете, е по-лесно, от това да изберете да бъдете щастливи.

Теми: видео клиповевидео маркетингкока-колаОгилви
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

персонализиране на имейл кампании
Маркетинг

Как да персонализираме имейл кампаниите?

Годишни награди за еу домейни
web 2.0

Най-добър сайт на .eu домейн за поредна година

Следващ
Златните правила, които можеш да научиш от Антураж

Златните правила, които можеш да научиш от Антураж

Най-новото

  • Промени на афилиейт пазара (и в БГ) – 2Performant завършва покупката на Profitshare
  • Афилиейт маркетинг за хостинг услуги – как да успеем с рекламирането на хостинг
  • Бърз кредит за стартиране на бизнес
  • Paco Rabanne Invictus е парфюм, който носи енергия и сила
  • 13 Начина да Финансираме Малък Бизнес
писане на статии и публикуване
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Акции и облигации

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Всичко важно

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Бизнес
  • Успех
  • Финанси
  • Реклама
  • Технологии
  • Топ съдържание
    • Най-добрият хостинг
    • Бизнес книги

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.