Маркетинга на съдържанието и разказването на истории вървят ръка за ръка – като яйца с шунка. А какво по-добро вдъхновение от Dr. Seuss, един от най-добрите разказвачи на света. Представям ви 10 цитата от големия автор на детски книжки и уроци от света на маркетинга на съдържанието.
1) „Днес е твоят ден! Планината те чака, така че давай.“
Урок: Традиционния маркетинг е загубил влияние, тъй като потребителите блокират шума около себе си. Повечето от нас не обръщат внимание на многото телевизионни видео реклами. Маркетинга на съдържанието е добър пример за разнообразие. За това е добро начало да започнете с този маркетинг.
2) „Помислете за наляво и за надясно, за нагоре и за надолу. Ооо, мисля, че може да се сетиш, ако опиташ.“
Урок: Успеха в маркетинга на съдържанието зависи от последователността, която може да бъде предизвикателство. Въпреки това, ако търсите си мисля, че ще откриете изобилие от идеи за ново съдържание. Проверка на вестника, да погледнете вашите конкуренти, да прочетете някой блог, да интервюирате някой клиент за една тема, или дори да погледнете към размислите на един известен автор. Проявете творчество. Съдържанието е навсякъде около вас.
3) „Така че писателят, който поражда повече думи, отколкото той се нуждае, прави скучна работата за читателя, който чете.“
Урок: В днешно време е много важно да спечелите вниманието на потребителите, които могат да се превърнат във ваши клиенти. В днешния претъпкан онлайн свят, ако плените вниманието на читателите си, сте спечелили половината битка.
4) „Ако никога не сте ПРАВИЛИ, трябва да ПРАВИТЕ! Тези неща са забавни, а забавното е хубаво.“
Урок: Създаването на съдържание не трябва да бъде дейност, която правите по задължение. Трябва да е нещо, което ви харесва да правите. Подобно на разказването на истории, маркетинга на съдържанието е за предаване на информация по интригуващ и интересен начин. Това е целта като цяло.
5) „Думите и картините са като ин и ян. Заедно, те произвеждат потомството по-интересно, отколкото всеки един от родителите.“
Урок: Написаното и визуалното съдържание вървят ръка за ръка с маркетинга на съдържанието. Instagram, Pinterest, и Vine демонстрират силата на снимките и видео клиповете. Думите и картините заедно раждат едни от най-ефективните форми на маркетинга на съдържанието.
6) „Защо се криете, когато сте се родили, за да се откроявате?“
Урок: Една от целите на маркетинга на съдържанието е да правите читателите си по-умни. Все пак човек се учи докато е жив, а вие можете да помагате в този процес. Помислете за това как можете да допринесете за една тема, която кара хората да мислят по различен начин. Не се страхувайте да приканите към обсъждане или несъгласие, ако това е целесъобразно. Хубаво е да карате хората да мислят.
7) „Исках да кажа това, което казах, и аз казах това, което имах предвид.„
Урок: Автентичността е важна част от маркетинга на съдържанието. Читателите и клиентите искат честност преди всичко, така че ако не можете да останете верен на марката си и на себе си, когато създавате съдържание, вие вероятно се отправяте надолу по грешния път.
8) „Стъпка с голяма грижа и голям такт. И не забравяйте, че животът е чудесен акт на балансиране.„
Урок: Доброто съдържание отнема време. Най-важното нещо е да се намери правилният баланс между качество и количество. Не жертвайте качеството за количество. Както и обратното.
9) „Чети. Питай. Чети. Учи. Свързвай. Чети.“
Урок: Маркетинга на съдържанието не е просто един начин за комуникация. Хубаво е да имате възможност и за обратна връзка с читателите си. Прочитайте и се учете от коментарите за вас, хубаво е да знаете мнението на аудиторията си.
10) „Ще успеем ли? Да, вие наистина ще успеете! Деветдесет и осем и три четвърти процента гарантирано!„
Урок: Както с всички неща, успеха не е 100 процента гарантиран. Но ако сте последователни в действията си, автентични сте, забавлявате се, използвате комбинация от думи и образи, давате нови идеи и се ангажирате с публиката, значи пътят ви е само напред и нагоре!