По-рано тази седмица Facebook пусна новата функция за вграждане на FB постове в сайтове. Преди такава функция бяха пуснали twitter и сега социалната мрежа също пуснаха такава опция. За брандовете това е още една възможност да използват социалката за предаване на информацията. Ето и един списък, защо е хубаво да използвате тази нова опция и за вашия бранд.
1. Обсег
Вярвате или не, не всички хора са във Facebook! За марките това означава, че те не достигат до максималния брой хора, които може да станат потенциални клиенти. Ако даден човек няма акаунт в социалната мрежа, той няма как да види постовете на брандовете. Но с вградените постове, когато вие ги поставите в сайта си те ще достигнат до вашите потребители със сигурност.
2. Ангажираност
Дори и да имат акаунти не означава, че достатъчно хора са харесали бранда ви в социалната мрежа Facebook. Новата опция за вграждането на постове в сайтове помага за ангажирането на повече потребители – освен тези в социалката и тези, които посещават сайта ви.
3. Потребителският опит
Новата опция ще помогне много на компании като CNN, Huffington Post и Mashable, както и на издателите като цяло. Освен, че държат потребителите на линия със случващото се, те запазват и даже увеличават трафика си. Това е от огромна полза!