• Топ съдържание:
  • CloudCart vs Shopify
  • За Snapchat
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • Акции
  • ТикТок
  • Бизнес книги
  • Най-добрият хостинг
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Бизнес

Таргет знае, че си бременна преди някой друг – и това им прави милиарди

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Бизнес
0
Таргет знае, че си бременна преди някой друг - и това им прави милиарди

Беше дъждовна вторник сутрин, когато мъж се приближи до бюрото за поддръжка на Таргет. В ръцете му имаше купчина купони. Беше на средна възраст с къса коса и беше видимо разстроен.

„Къде е вашият мениджър?“ – настоя той.

Служителят се е обади бързо по радиото за помощ.

Когато мениджърът пристигна, клиентът вдигна купоните в знак на разочарование.

„Защо ги изпратихте на дъщеря ми?“ попита той. „Тя все още е в гимназията! Изпращате й купони за бебешки дрехи и креватчета? Опитвате се да я насърчите да забременее?“

Управителят беше хванат неподготвен. Въпреки че странните инциденти са често срещани в обслужването на клиенти, това беше малко по-далеч. Управителят незабавно се извини и каза, че ще разгледа този случай под внимание.

След това мениджърът продължи да разследва в рамките на три дни.

Този ден нещата се промениха. Гневът на ядосания клиент беше омекотен с нотки на разкаяние: „Оказва се, че в къщата ми е имало някои дейности, за които не съм бил напълно наясно. Дъщеря ми наистина е бременна. Дължа ви извинение.“

Лудото нещо? Дъщеря му не беше пазарувала продукти за бременност.

Как Таргет са знаели, че е възможно дъщерята на този мъж да бъде бременна?

Как тази технология започна да се утвърждава?

Бременните жени са желана демографска група от доста бизнес групи.

Това е основна промяна в живота, която променя предпочитанията за харчене на майката. Тя ще изпробва нови продукти и ще похарчи повече пари от преди. Маркетолозите знаят, че навиците за харчене са много трудни за промяна. С раждането обаче, това се променя.

Таргет знаеше, че ако успеят да накарат бременна жена да дойде в магазина им за продукти за бременност, ще направят много други пазарувания там. Майките често са твърде уморени, за да ходят в множество магазини (както правят повечето хора).

Таргерт разбра как да използва това.

Статистикът става магьосник на данни

Андрю Поул беше на бюрото си в понеделник сутринта, когато негов служител се приближи до него и зададе много случаен въпрос: „Дали има начин да разберете дали една жена е бременна?“

Предвиждайки възможността да се пошегува, той отговори: „Мога да опитам“.

Поул е талантлив учен по данни, със степен магистър по статистика. И двамата му родители били учители по математика.

Той стартира проекта си, като събира данни за навиците за харчене на милиони клиенти.

Всеки път, когато купуваш от компания, ти се присвоява идентификационен номер на клиента. Това е като номер за социално осигуряване, точка от данни, която може да се експортира в различни програми за анализ.

След като видя данните, Андрю осъзна, че има огромна възможност. „Щом ги накараме да купуват памперси от нас, те ще започнат да купуват и всичко останало.“

Таргет знае, че си бременна преди някой друг - и това им прави милиарди

Как направиха тази математическата магия?

Пол вади данните за предходната година за всяка бъдеща майка.

Той открива, че жените често купуват лосион в началото на втория триместър, за да предотвратят появата на стрии.

След това, когато са по-близо до раждането, те обикновено купуват памучни топки, сапун без мирис, дезинфектанти за ръце и кърпи.

Това, заедно с 25 други точки за данни за продукта, му позволява да триангулира напречните сечения за поведението на купувача. Той създава резултат за прогноза за бременност.

В крайна сметка Target може да каже, че една жена е бременна с по-голяма от 80% ефикасност – дори ако никога не е купувала продукт за майчинство.

Когато пуснаха тази рекламна кампания, тя беше толкова ефективна, че промъкна много жени клиенти: „Как Таргет вече знае, че съм бременна? Още не съм казала на никого.“

Писмата, които бяха озаглавени „ЧЕСТИТО“, се оказаха твърде смели. Така те се въртяха и бяха по-фини със своите съобщения към клиентите си.

Например, в своите онлайн реклами те дори смесват реклами за продукти, които са знаели, че бременната жена никога няма да купи – само за да изглеждат по-малко дебнещи.

Печалбата от тази дейност е огромна за компанията.

Нагоре в света, в който живеем

„Знайте демографските данни на клиентите си“ отдавна е основен елемент за рекламодателите.

Има цели области на науката около формирането на навици в големите университети, като огромни стипендии се предоставят на професори. Не е без заслуги. Повече от 40% от нещата, които правиш ежедневно, са повторение на навици.

Корпорациите преследват математици от големите университети. След това те купуват огромни данни за теб относно доходите ти, обувките, които купуваш, твоите регистри за раждане, всичко. И накрая, те предават тези данни на техния брой пречистващи машини и те откриват.

Отделът „Анализ на гост маркетинга на Target“ изигра ключова роля в увеличението на приходите им с 23 милиарда долара само за осем години. Те са използвали историята ти, за да предскажат бъдещето. И те само се подобряват във времето с това.

Теми: targetбъдещи майкиверига магазинидемографски данникак таргет знаекак таргет знае че си бременнанавици за харченеобслужване на клиентиповедение на купувачапотребителско изживяванепотребителско поведениепродукти за бременносттаргет
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

скорост на зареждане на уебсайт
web 2.0

Най-бързите WordPress теми

Online advertizing Bulgaria
Бизнес

ONLINE ADVERTISING BULGARIA се завръща!

Следващ
Защо талисманите на марките са звездни разказвачи на истории за маркетинг на съдържание?

Защо талисманите на марките са звездни разказвачи на истории за маркетинг на съдържание?

Най-новото

  • Най-бързите WordPress теми
  • ONLINE ADVERTISING BULGARIA се завръща!
  • 10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите
  • Как да възложите задача за писане на текст
  • Топ 5 храни за висока концентрация
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да стартираш дропшипинг бизнес през 2021 година?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Последни

  • Най-бързите WordPress теми
  • ONLINE ADVERTISING BULGARIA се завръща!
  • 10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите
  • Как да възложите задача за писане на текст
  • Топ 5 храни за висока концентрация

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Нотариуси

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Топ съдържание:
  • CloudCart vs Shopify
  • За Snapchat
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • Акции
  • ТикТок
  • Бизнес книги
  • Най-добрият хостинг

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.