• Топ съдържание:
  • Бизнес книги
  • Акции
  • Най-добрият хостинг
  • CloudCart vs Shopify
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • ТикТок
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Реклама

Защо талисманите на марките са звездни разказвачи на истории за маркетинг на съдържание?

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Реклама
0
Защо талисманите на марките са звездни разказвачи на истории за маркетинг на съдържание?

Виждал ли си някога колко от най-разпознаваемите марки в света имат талисман? Фигури като облеченото в жълт дъждобран момиче Morton Salt и Mr. Clean в прекрасната му бяла тениска. Или нечовешки талисмани, като говорещите M&M, патицата Aflac, или – друго същество и един от най-разпознаваемите талисмани в света – Mickey Mouse на Дисни.

Мишката, която започна всичко, за да перифразираме Уолт Дисни, е един от най-симпатичните и най-интересните талисмани в историята. Дисни отдавна оглавява списъците с най-мощните световни марки и едно време, не много отдавна, докладите показват, че приятелският гризач е имал поразителните 98% степен на разпознаване сред деца на възраст от 3 до 11 години.

Само едно космато малко същество може да направи това. Но не е нужно да си толкова голям, колкото Дисни, за да накараш твоя талисман да работи за теб. И в наши дни, чрез маркетинг на съдържание, социални медии и видео, компаниите могат да използват персонажа повече от всякога, ангажирайки публиката, изграждайки лоялност към марката, задържайки вниманието и помагайки за изясняване на сложни идеи – което е особено полезно за B2B компаниите.

Вижте как някои от най-добрите днешни марки използват екип от хора, животни и фантастични същества, за да помогнат за повишаване на осведомеността на аудиторията, да се отличават в своите индустрии и да разказват историите за своите брандове по безброй начини по различни маркетингови канали.

Социални мрежи

Докато споделянето на оригинални илюстрации и изображения на твоя персонаж в социалните мрежи и извън него е прекрасно, това да оживее този герой е друга история. Някои от най-разпознаваемите компании днес са взели своите талисмани и са им дали глас и индивидуалност, настройвайки ги във Facebook, Twitter и Instagram, за да забавляват, вдъхновяват и взаимодействат с нарастващите им фенове.

Гномът на Travelocity, например, туитва своите приключения пред аудитория от почти 200 000 души. Повечето публикации съдържат негова снимка в движение, наслаждавайки се на разнообразни гледки и дестинации, заедно хумор и любопитни мъдрост – разбира се от първо лице.

Защо талисманите на марките са звездни разказвачи на истории за маркетинг на съдържание?

По същия начин Барби се откроява в Instagram със своя ориентиран към стила акаунт, подобен на харесвания от моден блогър в реалния живот. Нейните последователи са цели 2,2 милиона души, които консумират съдържанието й всеки ден.

Имай предвид нещо много важно. Ако даден талисман има смисъл за теб, вземи решение. Ще бъде ли това човешко въплъщение или някакъв персонаж или карикатура? Възможностите са безкрайни, но крайният резултат трябва да има смисъл за твоите конкретни бизнес цели – и аудитория – или в противен случай рискуваш да имаш обратния ефект. Започни от малко. Ако твоята марка има глас, как ще звучи? Ако има лице, как си го представяш?

Дълго съдържание

За няколко творчески компании, ориентирани към потребителите, дългосрочната проза е основание за изследване – както и успех в съдържанието. Преди няколко години KFC се присъедини към ринга с пускането на любовна новела, написана от полковник Сандърс, и излезе точно навреме за Деня на майката, един от най-продаваните дни на компанията през годината. Безплатният опус от 96 страници, „Нежни крила на желанието“, беше част от промоцията за хранене и бе прегледана от повече от 200 читатели. Не е лошо, полковник.

И все още на разположение за закупуване в Амазон е заглавието на Geico Gecko от 2013 г. „You’re Only Human: A Guide to Life“. Години след публикуването, читателите забележително все още купуват книгата, като коментаторите я препоръчват като подарък или прочетена масичка за кафе. В този случай издател първоначално се обърна към творческия екип на Geico от агенция Martin – дуетът писател-илюстратор Anne Marie Hite и Adam Stockton – с идеята и екипът тръгна оттам. Но вдъхновението може да удари по всяко време и навсякъде. Особено, когато си дадеш време да създаваш и експериментираш.

Защо талисманите на марките са звездни разказвачи на истории за маркетинг на съдържание?

Симпатичността изминава дълъг път и понякога най-доброто решение не е най-очевидното. Насрочи сесия за брейнсторминг – и не забравяй да събереш много различни гледни точки.

Видео съдържание

Още през 2011 г. Burger King обяви, че планира постепенно да премахне своя талисман (Burger King) и вместо това да направи храната му звезда на рекламите си. Но десет години по-късно царят е все още жив и здрав. И в крак с времето. Гигантският крал дори участва на място, целящо да повиши осведомеността за Movember. Обикновения брадат талисман получава бръснене в подкрепа на движението, показвайки умна манипулация на героя, както и креативно използване на маркетинга в реално време.

https://www.youtube.com/watch?v=Hyt0n4irNog

Farmers Insurance също намира начини да представи своя талисман, професор Натаниел Бърк, в редица успешни видеокампании. Представен през 2010 г., персонажът – изигран от актьора Дж. Симънс – е приятелски настроен и знаещ гуру. Видеоклиповете са на свой ред информативни и забавни за гледане, като „Залата на претенциите“ и поредицата „Невероятни претенции“ са част от продължаващата кампания „Ние знаем от опит“, показваща още веднъж колко сюжетни линии стават възможни с талисман на марката в целия маркетинг микс.

Много добре трябва да планираш това да добавиш талисман към бранда си или не. Ако вземеш такова решение, трябва още повече да задълбаеш и да видиш какъв персонаж най-добре ще пасне на бизнеса ти, целите и мисията на това, което създаваш за аудиторията.

Теми: брандовезвездни разказвачимаркетинг на съдържаниетомаркимаскотмики маусразказвач на историиталисмани
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

бързи кредити
Други

Психология на бързия кредит

персонализиране на имейл кампании
Маркетинг

Как да персонализираме имейл кампаниите?

Следващ
Как да изкарам пари с Кардано

Как да станеш Кардано (ADA) милионер? 🤑

Най-новото

  • Психология на бързия кредит
  • Промени на афилиейт пазара (и в БГ) – 2Performant завършва покупката на Profitshare
  • Афилиейт маркетинг за хостинг услуги – как да успеем с рекламирането на хостинг
  • Бърз кредит за стартиране на бизнес
  • Paco Rabanne Invictus е парфюм, който носи енергия и сила
писане на статии и публикуване
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Акции и облигации

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Всичко важно

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Бизнес
  • Успех
  • Финанси
  • Реклама
  • Технологии
  • Топ съдържание
    • Най-добрият хостинг
    • Бизнес книги

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.