• Топ съдържание:
  • Бизнес книги
  • Акции
  • Най-добрият хостинг
  • CloudCart vs Shopify
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • ТикТок
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Маркетинг

Златните правила на Сет Годин за спечелване на клиенти!

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Маркетинг
0
Златните правила на Сет Годин за спечелване на клиенти!

Когато Сет Годин стартира Seth Godin Productions – книга за дизайн консултиране, той работеше в студиото си в центъра на Ню Йорк Сити. Само няколко години по-късно той успява да продаде една от най-успешните фирми за дигитален маркетинг в страната на интернет гиганта Yahoo за милиони долари.

Уменията, които развива работейки като фрийланс консултант и интернет маркетинг специалист му дават още една голяма възможност в живота му – да пише и продава изключително успешни книги. Ако искаш да развиеш бизнеса си на едно по-горно ниво – има много, което да научиш именно от Сет Годин.

Неговият кратък и ясен стил на комуникация е страхотен старт за начало. Ето ги и неговите златни правила за привличане на нови и задържане на стари клиенти.

Не работи с хора, които не ти харесват!

Един от най-ранните клиенти на Сет се оказва изключително успешен. Също така, Сет има огромна заслуга за този успех на клиента му, което му дава още повече възможности в неговия бизнес. В последствие обаче, отношенията между тях се развалят и Годин решава да „уволни“ този си клиент, без значение, че загубите са неизмерими. Но, дори и премахвайки най-успешния си клиент, по-късно екипа на Сет споделя, че това е било най-доброто решение, което са взимали.

Не само, че в последствие компанията започва да прави повече пари, а и екипът става по-продуктивен заради самите клиенти, с които има шанса да работи. „Никога не ставай добър в справянето с трудни клиенти.“

Кажи НЕ на средното!

Почти всички клиенти искат средна работа. Това не е учудващо, след като повечето хора по дефиниция работят на средно ниво. Но, искайки от клиентите ти да желаят повече от теб, може да те накара да стигнеш своите висоти. „Твоите клиенти те определят. Ако искаш да бъдеш дефиниран от работата, която вършиш, тогава намирай клиенти, които ще искат най-доброто от самия теб!“

Ако си маркетинг специалист, маркетирай!

Понякога фрийленсърите прихващат предприемачески дух и наемат други фрийлансъри да работят за тях. Това не е мащабно. Ръководенето на маркетинг специалисти или фрийлансъри не е като да си просто фрийлансър. Може да започнеш да изпитваш трудности, ако даваш една работа на твоите хора, а запазваш най-добрите задачи за себе си.

Направи избор!

Не може повече да чакаш за инструкции. Трябва да даваш на своите клиенти решения, а не да искаш от тях нови задачи. Не може да им позволиш да определят това, което купуват от теб – това е твоята отговорност. Задавайки въпроса „Какво да правим след това“, много пъти може да доведе до нежелания отговор: „Нищо!“. А това никак не би било добре за теб.

Много от хората не знаят какво искат. Те просто чакат за „възможностите“ да минат покрай тях. Не ги преследват. Не ги търсят. Направи избора за това какво искаш от себе си и от живота си. „Нямаш нужда от повече време, трябва просто да решиш.“

Бъди Единствения!

Веднъж след като направиш своя избор нямаш право повече да се състезаваш. Намери и поведи хората, които искат да работят с теб. Разбери как да правиш най-добрата работа в своята област, за правилните клиенти. Ти си в състояние да бъдеш най-добър от най-добрите.

„Някои хора са просто велики. Програмиста, който спасява месеца на компанията си. Карикатуриста, който рисува животопроменящи рисунки на гърба на картичката. Китариста, който може да седне на своето място и да изнесе страхотно представление и да промени всичко! Тези хора са първа класа. Те са под пара – във висотата на своята игра. Най-добрите от най-добрите. Това е нивото, което всеки един от нас може да постигне.“

Сет все още нарича себе си фрийлансър и до ден-днешен. Той знае най-добре разликата между предприемач и фрийланс специалист повече от всеки друг.

Теми: Годинкак да спечелим клиентиклиентинови клиентиСетСет Годинспечелване на клиенти
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

бързи кредити
Други

Психология на бързия кредит

афилиейт компании в България
Бизнес

Промени на афилиейт пазара (и в БГ) – 2Performant завършва покупката на Profitshare

Следващ
Комуникативни умения – Експериментът

Комуникативни умения – Експериментът

Най-новото

  • Психология на бързия кредит
  • Промени на афилиейт пазара (и в БГ) – 2Performant завършва покупката на Profitshare
  • Афилиейт маркетинг за хостинг услуги – как да успеем с рекламирането на хостинг
  • Бърз кредит за стартиране на бизнес
  • Paco Rabanne Invictus е парфюм, който носи енергия и сила
писане на статии и публикуване
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Акции и облигации

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Всичко важно

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Бизнес
  • Успех
  • Финанси
  • Реклама
  • Технологии
  • Топ съдържание
    • Най-добрият хостинг
    • Бизнес книги

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.