• Топ съдържание:
  • Бизнес книги
  • Акции
  • Най-добрият хостинг
  • CloudCart vs Shopify
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • ТикТок
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Маркетинг

Изработка на лого – основни механизми на работа

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Маркетинг
0
Изработка на лого - основни механизми на работа

Изработка на лого е процес, при който се извършва комплекс от мисловни и визуални внушения. Те целят изтъкване на марката на една фирма и нейните положителни качества. Може би е лесно да се изработи лого, когато си правил стотици такива, но дали всяко едно от тях е уникално или не? В повечето случай на този въпрос може да отговори единствено времето и реакцията на зрителите на логото. Възприятията посредством, цвят форма и смисъл в изработката и дизайна на едно лого, не са никак лесни да се предвидят. Има доста механизми, които биха довели до изработка на лого и то успешно. Нека се опитаме да предложим някои от тях.

Смислово значение на логото – когато един клиент поръча лого, той изисква от дизайнера много неща и съответно има и доста предложения. Когато, обаче дизайнера води в процеса по създаване на логото и покаже на клиента, колко смисъл може да се вложи в едно малко лого, то процеса е по улеснен и за двете страни. Независимо от марката, фирмата и концепцията, логото трябва да носи послание;

Активно срещу пасивно лого – активно или пасивно ще бъде едно лого, се определя от неговото предназначение. Каква е фирмата, с какво се занимава, колко глобални са размерите й? Всичко това определя логото и вида му. Активно може то да е по цвят или чрез движение. Пасивно не означава, по никой начин неглижирано и не обмислено. Едно черно-бяло лого, може да е много по смислово и активно от едно ярко цветно лого. Затова активно срещу пасивно лого е само визия, а смисълът въплътен в нея изтъква самото лого;

Негативно пространство – негативното пространство е термин, който служи да опише овладяване на задния план на едно лого, чрез скрити изображения. Този похват е много интересен и логата изработени по този начин са успешни. Едно умерено и елегантно скрито послание на чаша за вино например, когато правим лого за винарска изба е много интересен метод. Границата между буквалното и овладяването на негативното пространство е много тънка и лесно може да се премине;

Симетричност и пропорция – Изработка на лого не винаги търси симетрия на пропорциите в пространството. Много дизайнери прибягват до абстракция и диспропорции, но за да се ползва това са нужни доста умения. Затова по-добрия вариант за едно балансирано лого е спазването на симетрия при изработката му и пропорционално ситуиране в пространството;

Механизмите за изработка на лого са повече от тези изброени от нас, но това са едни от основните критерии за успех на едно лого. Вероятността то да стане успешно е много по-голяма, ако тези механизми са спазени и обмислени.

Теми: брандбрандингдизайн на логоизработка на логоизработка на фирмено логологалоголого дизайнлоготипнаправа на логосъздаване на лого
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

Съвети за рекламиране на малък локален бизнес в България
Маркетинг

Съвети за рекламиране на малък локален бизнес в България

meup-линкбилдинг
Бизнес

MeUp — цялостна екосистема за линкбилдинг под един домейн

Следващ
Защо сме нещастни? Петте техники за борба с негативни мисли на Кехоу!

Защо сме нещастни? Петте техники за борба с негативни мисли на Кехоу!

Най-новото

  • Съвети за рекламиране на малък локален бизнес в България
  • Откриване на фирма: Как да стартирате със заряд и да развиете успешно бизнеса си
  • MeUp — цялостна екосистема за линкбилдинг под един домейн
  • Борси за linkbuilding – дигиталният пазар за връзки в България
  • Как да защитите индустриалната си инсталация от свръхналягане: Практически съвети
писане на статии и публикуване
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Акции и облигации

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Всичко важно

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Бизнес
  • Успех
  • Финанси
  • Реклама
  • Технологии
  • Топ съдържание
    • Най-добрият хостинг
    • Бизнес книги

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.