• Топ съдържание:
  • Бизнес книги
  • Акции
  • Най-добрият хостинг
  • CloudCart vs Shopify
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • ТикТок
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Маркетинг

9 ултра ефективни начина да вдигнеш своя Instagram маркетинг

Светослав Стоянов От Светослав Стоянов
В Маркетинг
0
9 ултра ефективни начина да вдигнеш своя Instagram маркетинг

А твоят профил в Instagram готов ли е за истинските бизнес възможности, които идват с представянето на бизнес профила? Чудиш се как да накараш профила ти да изглежда по възможно най-добрият начин? Как да максимизираш бранд изживяването? Тези малки неща приятелю, ще ти помогнат да узнаеш, че може би профила на любимата ти филмова звезда, е изработен от аматьор.

1. Снимката

Профилната снимка в Инстаграм е изключително малка, особено когато става въпрос за телефон, за това моля, погрижи се тя да е видима. Най-безопасният път, към който може да се придържаш тук, е снимка с бранд лого. Някои хора се възползват от това, че пространството е малко и прилагат снимки с ниска резолюция и това усложнява нещата допълнително…. така, че не прескачай снимките с лекота. Почти същото се получава и със Snapchat codes. Там пък е различно пространството, наистина е малко и прави сканирането на кода доста трудно и някой път невъзможно, за това запази snapchat кода за другите социални мрежи.

2. Биографията

Поради лимита за символи в Instagram, трябва да схванеш смисъла бързо. Кратките изречения, в които се споменава точно какво правиш са добре дошли. Друг креативен начин да използваш всичко от този лимит е да вмъкнеш емотиконите.

3. Връзка/Линк

Връзката в твоята Instagram биография е единствената жива връзка, като изключим платените реклами. Така, това е твоят единствен органичен линк. Защо ще я пропиляваш, като изпращаш трафик към своя homepage. Вместо това, направеи специална landing страница за твоите последователи.

4. Хаштаговете (Hashtags)

Убеждавам се отново и отново, че Господин Маркетинг пропуска да провери значението на хаштаговете, и по специално, дали използват акроними. Аз те моля да го правиш преди да ги напишеш, за да не изпаднеш в неловки ситуации.  Ако трябва да бъда честен с теб и аз съм правил тази грешка преди време, исках да си направя инстаграм страница с коли. Както всеки би направил, би взел марката на колата и би я използвал като хаштаг (има няколко марки, които използват две или 3 букви като модел за автомобилите си), така направих и аз. Половин година по-късно, открих че хаштаговете се използват от тинейджърки на 14 години, които се правят на вампири и моите суперколи не си паснаха там, така че ПРОВЕРЯВАЙ ГИ.

5. Публикувай по график

Разбирам това, че може и да ти е трудно да намираш по нещо, за да постваш всеки ден, но поне една снимка на всеки няколко дни, е задължителна, ако ли не просто се отърви от платформата, защото може да се окаже загуба на време. В социалната мрежа Instagram, на ден се качват милиони снимки така, че твоят пост буквално се губи из цялото това съдържание. Плюс това, акаунта ти ще започне да оставя във последователите ти съмнението „Защо да го следвам?“, след като не си активен, а не искаш да си губиш последователите, нали?

#Quote of the day. #CEO #business #businessman #milliondollaridea #moneyonmymind #marketing #motivation #motivationalquotes #inspiration

A photo posted by MarketKing.bg (@marketking.bg) on Mar 3, 2016 at 3:45am PST

6. Брандинг (Branding)

Често виждам дори и големи брандове да нямат точна стратегия за публикуването на своите изображения. От една страна имаме снимка на продукта, а от друга имаме замъглена „зад кулисите“ снимка, а третата снимка, която имаме е вдъхновяващ човек, който не иска да спечели нищо, следователно няма и да загуби.

Мисля да стрелям направо, като ти кажа, че според мен, имаш някакъв вид стратегия за Facebook комуникацията, но инстаграм не трябва да остава по-назад. Защо третираш тази толкова страхотна мрежа, като грозна детегледачка? После не се учудвай, ако не виждаш резултати от нейна страна, също.

7. Тагове, коментари, последователи

Най-важното нещо, което не трябва да забравяш е обвързването и ангажирането. Цялото това нещо със социалната медия е да бъдем социални. Отговаряй на тези коментари, следвайте други страхотни неща и не забравяй да използваш таговете. Демонстрирай, че си от активната страна на Instagram. Трябва да покажеш, че обичаш разговорите, това ще ги окуражи още повече.

8. Директните съобщения (Direct messages)

Директно. Схвана ли го? Можеш директно да изпратиш съобщение до последователите си! Facebook например, няма такава опция. Използвай я така, че да не отегчаваш и спамиш хората, които са решили да вървят след теб или така наречените последователи. Би се вписал перфектно при представянето на нов продукт, серия или нова картина от изложба, която предстои и непременно трябва да се посети.

9. Графики

Instagram е доста различна от другите, така наречени „традиционални“ социални мрежи. Нещо ключово тук е, че тя започна да съществува и все още го прави с текст върху снимките, не прекалено много текст, както споменахме нямаме много място, но да. Текстът върху картинката е нещо уникално и работи. Това е уникално маркетингово оръжие и определено трябва да се опита. Това, че не е като другите, не означава ни най-малко, че трябва да я оставиш на заден план.

Instagram предлага уникален начин да разкажеш своята история и какво друго искаш да споделиш. Просто дерзай!

Теми: Instagraminstagram маркетингефективни съветиинстаграминстаграм маркетингкак дамаркетинг в социалните мрежипарипоследователисъвети
Светослав Стоянов

Светослав Стоянов

Светльо е завършил ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна със специалност Застрахователно и осигурително дело. В момента учи Бизнес информационни системи в Икономически Университет Варна. Интересува се от технологии и футбол, запален фен на Apple устройства.

Още по темата

бързи кредити
Други

Психология на бързия кредит

афилиейт компании в България
Бизнес

Промени на афилиейт пазара (и в БГ) – 2Performant завършва покупката на Profitshare

Следващ
Franchise vs. Start-up: Кое би проработило за теб?

Franchise vs. Start-up: Кое би проработило за теб?

Най-новото

  • Психология на бързия кредит
  • Промени на афилиейт пазара (и в БГ) – 2Performant завършва покупката на Profitshare
  • Афилиейт маркетинг за хостинг услуги – как да успеем с рекламирането на хостинг
  • Бърз кредит за стартиране на бизнес
  • Paco Rabanne Invictus е парфюм, който носи енергия и сила
писане на статии и публикуване
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Акции и облигации

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Всичко важно

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Бизнес
  • Успех
  • Финанси
  • Реклама
  • Технологии
  • Топ съдържание
    • Най-добрият хостинг
    • Бизнес книги

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.