• Топ съдържание:
  • CloudCart vs Shopify
  • За Snapchat
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • Акции
  • ТикТок
  • Бизнес книги
  • Най-добрият хостинг
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Маркетинг

Elevator pitch – какво е това?

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Маркетинг, Реклама
0
Elevator pitch - какво е това?

В английския език съществува един термин, който все по-често може да се чуе по целия свят, в това число и в България. „Elevator pitch”. Няма добър превод на български, но значението му е „кратко представяне на личността ви, в рамките на толкова време, колкото отнема на асансьора (возещ вас и потенциален работодател/клиент/бизнес партньор) да вземе няколко етажа”. В забързания свят на съвременния бизнес „elevator pitch”-ът е твърде важен инструмент на личния ви брандинг. Иначе казано, ако си подготвите правилните фрази, теоретично увеличавате в голяма степен шансовете си за бизнес.

Затова, добрият „pitch” съдържа максимално много полезна информация. Например, да си представим една ситуация. Вие сте млад специалист, завършили сте наскоро режисура и работите в продуцентска къща като асистент. Налага се да отидете с високопоставен човек от вашата бизнес сфера в неговия офис (примерно, закарали сте го със служебната кола след срещата му с вашия ръководител). Качвате се заедно в асансьора, за да отидете на седмия етаж и да вземете копие от наскоро продуциран клип. Вратите на асансьора се затварят и вашият спътник казва:

-Е, Джеки, каква е вашата история?

Правилно би било да отговорите по следния модел:

-Наскоро завърших режисура в този университет, спечелил съм 3 награди за младежки късометражни филми, обичам си работата и сега работя като асистент, докато се опитвам да пробия в сериозната режисура.

Ако имате късмет, може влиятелният ви спътник да реши, че има нужда точно от човек като вас и да ви отправи добро бизнес предложение. Защото е научил от вас важните неща – че имате подходящо образование, че сте достатъчно кадърен, да печелите награди, че горите за работата си и, че имате кариерни амбиции.

Естествено, всеки „elevator pitch” следва да е съобразен с реалната ситуация и вашите цели. Същественото обаче си остава едно – да имате готови кратки и ясни реплики, които носят важната информация за вашия събеседник. Не очаквайте някой да си губи времето с вас, ако не сте в състояние да му привлечете вниманието за няколко секунди. Всъщност, лесно е, ако сте подготвени.

Теми: bittsmartкаквокакво е товаклиенттова
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

подобряване на съдържанието на уебсайта
Маркетинг

Как да подобрим съдържанието на нашия уебсайт, благодарение на платформата Whitepress?

Online advertizing Bulgaria
Бизнес

ONLINE ADVERTISING BULGARIA се завръща!

Следващ
Elevator pitch - какво е това?

Как социалните медии могат да помогнат или да навредят на вашата онлайн репутация? (инфографика)

Най-новото

  • Защо кафе машината е задължително допълнение за всеки офис?
  • Най-добрите 5 инвестиции с висока възвръщаемост
  • Как да защитите капитала си?
  • Как да подобрим съдържанието на нашия уебсайт, благодарение на платформата Whitepress?
  • Най-бързите WordPress теми
  • Elevator pitch - какво е това?

    Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да стартираш дропшипинг бизнес през 2021 година?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Google Analytics 4 или Universal Analytics

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Нотариуси

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Топ съдържание:
  • CloudCart vs Shopify
  • За Snapchat
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • Акции
  • ТикТок
  • Бизнес книги
  • Най-добрият хостинг

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.