Стотици часове минават в мисленето на нови концепции за създаване на видео клипове и още безброй в правенето им на реалност с надеждата, че ще придобият вирусен ефект. Но често дълбоките концепции се губят в превода и вашата аудитория не я разбира. Защо тогава не ги правите по-прости?
От Кока Кола тъкмо направиха нещо много просто. В последната си рекламна кампания #ChooseHappiness те включиха… бебета. Не е изненада, че видеото вече има над шест милиона гледания в платформите за видео споделяния.
Всички, които познават горе-долу добре интернет знаят, че клиповете включващи бебета или котки стават доста вирусни. Така, че добавете котка, куче или бебе в следващото си видео и вижте колко голям интерес ще има. Просто тествайте…
Тук Кока Кола работят за втори път с холандското подразделение на международната рекламна компания Ogilvy. Първата им съвместна кампания не беше много успешна и именно за това сега холандците са решили да опростят нещата максимално.
Заглавието на видеото, което са заснели се казва “Choose to Smile”. Дали не са били малко мързеливи около измислянето на концепцията? Честно казано, не мисля, че са били грам мързеливи, по-скоро креативни.
Разбира се, че те знаели, че концепцията, която използват ще бъде успешна, но понякога и сглобяването на детайлите по изключителен начин допринася до огромна степен за по-добрия ефект на цялото видео. Дори музиката, съобщенията и самите бебета правят видеото да изглежда специално.
Няма съмнение, че тук става въпрос за определено ниво на артистичност. Все пак, не съм сигурен, че това е главната причина кампанията да има над 6 милиона гледания в You Tube или е защото използват именно видео реклама. Но благодарение на всички тези детайли клипът събра много голям брой органичен трафик. Във всички случаи е ясно, че като цяло е доста впечатляващо.
Може би, това да изберете да се усмихнете, е по-лесно, от това да изберете да бъдете щастливи.