Всяка година рекламите в Супербоул са горе-долу толкова очаквани и обсъждани, колкото и самият мач, който определя шампиона в Националната футболна лига (НФЛ). За малко повече от 50 години те се превръщат от кратки прекъсвания, които дават възможност на играчите да починат, в бизнес за над 500 милиона долара с огромно влияние.
Предстоящият Супербоул LV на 7 февруари, който ще противопостави „Тампа бей бъканиърс“ и „Канзас сити чийфс“, изглежда ще е по-различен заради влиянието на коронавиируса и горещата тема с ваксините.
Здравната криза ще се отрази не само чрез ограничаването на капацитета на „Реймънд Джеймс стейдиъм“, където ще присъстват само 22 хиляди зрители. Въздействието ѝ ще се усети и по време на шоуто на рекламите.
Телевизията CBS, която ще излъчва срещата, обяви, че 30-секунден рекламен слот струва 5.5 милиона долара. Това е първи случай от години, в който цената не е по-висока от предходната (5.6 млн. през 2020). Десет дни преди събитието CBS не разкрива информация колко от рекламните слотове все още са свободни.
Знае се обаче, че много компании, които са тясно свързани с най-гледаното спортно събитие в САЩ, преосмислят действията си.
Въпреки че нищо няма да оглави миналогодишното шоу на полувремето на Super Bowl с песните на Шакира, НФЛ ще се опита отново да задържи очите ни на екрана. Подобно на буквално всичко останало, рекламата на Super Bowl LV беше засегната от коронавируса, като огромни имена като Coke, Pepsi и Budweiser се отказаха от рекламно пространство.
Отне около два месеца повече от обичайното на CBS да продаде рекламно пространство за мача, като новодошлите и търговските производители платиха около 5,5 милиона долара за 30-секундно място. Утвърдените марки изглежда се навеждат към странното на тази година, като Tide фокусира рекламата си върху суичър Jason Alexander и Cheetos, които пускат първия сингъл на Ashton Kutcher.
Нека видим всички реклами, които ще се излъчат тази неделя, 07-ми февруари, по време на Супербоул 55.
The Big Bowl
Все още излъчвщите от мазето на майката на Уейн в Аврора, Илинойс, Майк Майърс и Дана Карви обединяват сили за пореден път, за да популяризират Uber Eats. Тийзърът, който „по правни причини“ не може да бъде за Супербоул, включва много от подписващите фрази на дуото. Швинг.
Джейсън Александър е настъпан, плют и изгаврен в реклама на Tide
Любим суичър с лика на звездата от Зайнфилд Джейсън Александър е, хм, много обичан, докато не се измие с Tide.
Секси Алекса
Майкъл Б. Джордан е Alexa на мечтите ни в тази реклама на Амазон. Прочети ми секси аудиокнига във ваната, мили принце!
Доли Партън работи от 5 до 9
Режисиран от носителя на „Оскар“ Деймиън Шазел, тази реклама за Squarespace насърчава предприемачите да преследват страстите си от „5 до 9“, обръщайки сценария на класическия хит на Доли. Само още една причина Доли да е истински ангел.
Cheetos прави Shaggy трето колело
Аштън Къчър обвинява музикално съпругата си Мила Кунис, че е откраднала Cheetos Crunch Pop Mix, докато Шаги я защитава, като издава хита си от 2000 г. „Не бях аз“. Как Мила прави дори снаксовете от Cheetos да изглеждат добре?
Джон Траволта прави ТикТок
В тази реклама за Scotts и Miracle-Gro знаменитости се разхождат в градините си, включително Джон Траволта и дъщеря му, които правят ТикТок, Марта Стюарт, освежаваща доматите си, и Стенли от Офиса (Лесли Дейвид Бейкър) с мрачна скара.
Michelob Ultra иска да бъдем щастливи
Michelob Ultra представя за тази реклама рекламисти от А-списъка, включително Серена Уилямс, Антъни Дейвис и Пейтън Манинг в каубойска шапка. Има дори изстрел на голфъра Брукс Коепка на пица, за всички татковци там.
Матю Макконъхи е… плосък?
Ще купя всичко, ако ми бъде продадено, както на Matthew McConaughey, а Doritos се опитва да използва пълноценно тази слабост в поредицата си тийзъри от Супербоул. В един от тях, Минди Калинг и Джими Кимъл коментират „външния вид“ на Макконъхи, озаглавен „#FlatMatthew“. Какво става?
Ейми Шумър има хладилник пълен с майонеза
В този тийзър комикът Ейми Шумър влиза в хладилника си (който съдържа само майонеза) и разтваря крила.
Bud Light дразни с постапокалиптична поща
Въпреки че Budweiser няма да се появят с реклама, Bud Light е вътре, с кратка снимка на Post Malone (продължаващ партньорството си с марката), която открадна шоуто в този поглед на свят без Bud Light.
Лил Бейби е рокзвезда
В този кратък тийзър Lil Baby популяризира Rockstar Energy Drink, казвайки: „Не съм роден в светлината на прожекторите. Не.“
Пейтън и Ели Манинг носят съвпадащи пижами за Frito-Lay
С участието на звезден NFL актьор, това място на Frito-Lay, разказано от Marshawn Lynch, разказва историята на „Night Before Super Bowl“ – включително пресъздаване на „The Immaculate Reception“ с Terry Bradshaw и братята Manning, в съвпадащи пижами, получавайки мъмрене от баща им Ели, който казва на хората, че дори не се нуждаят от гардероб: „Беше доста неудобно, че ние с Пейтън случайно имахме съвпадащи пижами.“
Лени Кравиц ни казва, че всички сме милиардери
За Стела Артоа Лени Кравиц може почти да се обърне честно към противоречията с GameStop, казвайки: „Всички сме родени с 2,5 милиарда сърдечни удара. Това те прави милиардер. Така че нека не губим богатството в нас. Инвестирам.“ Предполагам, че днес не ядем богатите?
Чипотъл задава голям въпрос
В тази реклама Chipotle се стреми да обменя съобщения със знаменитост, предоставяйки естетически приятни снимки на черни крави, които мукат, фермери братя с чушки и дете, което засажда семена, докато брат и сестра спорят за устойчивостта.
Сам Адамс отприщва Clydesdales на Budweiser
Сега, когато Budweiser са извън играта, Сам Адамс преосмисля емблематичните си Clydesdales, които правят хаос в Бостън. Нечестива игра.
Астронавти на Pringles Strands
В тази реклама на Pringles спасителите са твърде разсеяни, като подреждат чипсовете, за да спасят заседналите астронавти.
Джон Сина дразни с печалбите от Mountain Dew
Професионалистът и сертифициран кечист Джон Сина брои до 35 в този тийзър, като те уведомява, че би могъл да спечелиш 1 милион долара, ако преброиш броя на динените роси в слота за Супербоул на марката.
Vroom.com знае, че не понасяме автокъщите
Новодошлият в Супербоул Vroom.com драматизира болката от посещението на автокъща в нейния 30-секунден слот.
Mercari те поздравява
В тази реклама, казваща „Здравей, сбогом“, онлайн маркетплейсът Mercari, друг начинаещ в Супербоул, ни показва, че и ние можем да поръчаме производители на пуканки онлайн.
Ford насърчава Америка да завърши силно
Форд подчертава текущите усилия за борба с коронавируса, като отбелязва, че „скоро ще бъдем това, което бяхме – докосване, обич, живот“. Тяхната кампания #FinishStrong се фокусира върху даряването на недостатъчно обслужвани общности и проектирането на нови продукти за защита на хората от вируса.
Fiverr също се включват с реклама за Супербоул
Да, помниш ли ги? Сайтът за фрийлансъри Fiverr дразни с първата си реклама за Супербоул, като се обажда за една от най-странните политически истории от 2020 г., с президента на компанията за озеленяване Мари Сираво, готова да се заеме с работата в този слот.
Доста спотове намират място по време на тазгодишното издание на Супербоул. Ти кой спот най-много си хареса? Сподели с мен в коментарите!