Има моменти, когато рекламодателите не искат да изпращат потребители на целева страница. Те желаят реклама, която при щракване започва телефонно обаждане с търговски представител. Телефонното обаждане е крайната цел и всяко друго действие просто забавя това преобразуване.
Има два начина да направим това:
- Използване на Reach кампания и добавяне на бутон с призив за действие
- Използване на Traffic кампания и добавяне на Phone Call дестинация
Нека да разгледаме как да ги настроим и разликите между двете разновидности…
Призив за действие Call Now
За тази опция трябва да използваме целта Reach на ниво кампания.
Когато създаваш своята реклама, трябва да избереш призив за действие Call Now бутон опцията.
След това въведи телефонния номер, който ще бъде набран при щракване върху бутона с призив за действие.
Имай предвид, че ще трябва да предоставиш и URL адрес. Когато щракнеш върху мини изображението, потребителят ще бъде пренасочен към твоя уебсайт. При натискане на CTA бутона ще бъде изпълнено телефонно обаждане.
Рекламна дестинация за телефонно обаждане
С тази опция ще трябва да използваме целта „Трафик“.
Когато създаваме рекламата си, избираме дестинацията „Телефонно обаждане“. Въвеждаме телефонния номер, включително кода на държавата.
За разлика от опцията Call Now с бутон с призив за действие по-горе, URL адрес не се изисква (или въобще не се предоставя). В резултат на това всяко кликване върху рекламата или Phone Call бутона ще инициира телефонно обаждане (Бутон „Call Now“ автоматично се добавя тук и не може да бъде променено).
Каква е разликата?
Има две основни разлики с тези опции…
Цел и оптимизация
Бутонът „Call Now“ изисква целта Reach, което означава, че можете да оптимизираш само за Reach (достигания) или Impressions (импресии). С други думи, Facebook няма да оптимизира за действие, което ще ограничи въздействието, което можете да окажеш – освен ако не насочиш към аудитория, която вече е изключително релевантна.
Опцията за дестинация на рекламата „Телефонно обаждане“ изисква целта „Трафик“, което означава, че може да оптимизираш за линк кликове (link clicks) и преглеждания на целева страница (landing page views), в добавка към импресии и уникални дневни достигания (daily unique reach). В резултат на това Facebook може да оптимизира за действие, което може да помогне за по-добри резултати.
Въпреки че опцията „Телефонно обаждане“ е по-добра за целите на оптимизацията, би било хубаво да се оптимизира за действителното телефонно обаждане.
Действието клик
Има известно объркване с опцията за CTA „Обадете се сега“. Ако щракнеш върху мини изображението, то те насочва към уеб страница. Ако щракнеш върху CTA, той инициира телефонно обаждане. Може и да не искаш това.
Дестинацията на рекламата „Phone Call“ има едно централно действие: Ако кликнеш върху изображението или бутона с подканваща фраза, това ще стартира телефонно обаждане. Дори не предоставяш URL адрес, когато създаваш рекламата.
В повечето случаи дестинацията на рекламата „Телефонно обаждане“ е най-добрата опция. Има две основни изключения:
- Ако искаш да споделиш връзка, която предоставя повече информация за разговора.
- Ако искаш да използваш Reach оптимизация.
В противен случай дестинацията на рекламата „Phone Call“ е много по-вероятно да доведе до положителни резултати, а фокусът на действието й ще доведе до повече телефонни обаждания.
Сега е твой ред. Експериментирал ли си с някоя от тези опции? Какво мислиш?