• Топ съдържание:
  • Бизнес книги
  • Акции
  • Най-добрият хостинг
  • CloudCart vs Shopify
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • ТикТок
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Успех

Най-добрата бизнес стратегия, за която никой не говори!

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Успех
0
Най-добрата бизнес стратегия, за която никой не говори!

През последните няколко месеца натискам все повече и повече добротата. Повече от всичко друго. За мен това е важна част от наследството, което искам да оставя. Искам да изградя голям бизнес и да купя Ню Йорк Джетс, но искам да го направя, като съм добър човек. Нямам никакъв интерес да изградя най-голямата сграда, като разкъсам други хора и унищожа техните сгради.

Проблемът е, че повечето хора виждат добротата като слабост. Те го объркват с пасивността или принудеността. Истината е, че хората, които гледат добротата като негативно нещо са просто несигурни.

Ето защо виждам добротата като масивно предимство, а не пасивна черта – особено ако си естествен силен човек.

Докато минавам през собствения си живот, осъзнавам все повече и повече, че доброта е толкова голяма част от уравнението. Не става дума само за продажби и договаряне. Не става въпрос само за това, което обичаш. Не става въпрос само за шумът.

Ето защо сърцето ми се къса, когато толкова много хора мислят, че „добрите момчета завършват на последно място“. Хората не разбират, че добротата е най-добрата бизнес стратегия.

Най-добрата бизнес стратегия, за която никой не говори!

Ето защо:

1) Добротата изгражда емоционален капитал

Ако дадеш първо стойност на някого в бизнеса, ти вече имаш предимство. Силно вярвам в това.

Ето защо давам 51% от стойността във всяка своя връзка. Ето защо развивам състрадание, когато хората са лоши. Ето защо отделям време за интервюта за малки подкасти и блогове (въпреки че хората ми казват, че е глупаво).

Но нека бъда ясен – не съм Майка Тереза. Просто мисля, че това е умен ход в бизнеса и в личния живот.

Колкото повече давам, толкова по-емоционален капитал създавам и толкова повече расте репутацията ми. Ако искам, мога да се възползвам от това – когато излиза моя книга или обувки, въпреки че предпочитам да не го правя.

На второ място, никога не знаеш къде хората, на които въздействаш, ще завършат. Колкото повече възможности в живота си получават, те биха могли да се окажат изпълнителен директор на голяма компания или някаква друга влиятелна личност – и тази връзка може да бъде супер ценна по някакъв начин.

Дори и да нямат работа с „висок статут“, тази „карма“ от любезност може да се върне при мен по различен начин – като някой, който споделя част от съдържанието ми или казва на приятелите си да си купят виното ми. Или пък нещо друго.

Никога не знаеш какви възможности ще получиш зад гърба си, когато си добър човек. Никога не би могъл да знаеш какъв вид възможност би загубил, ако си лош човек.

2) Създава по-добра връзка със служителите

Най-големият проблем за повечето хора е, че виждат лошото поведение да се развива в краткосрочен план. Те виждат гадните хора в компаниите си да бъдат повишавани. Те виждат предприемачи, които изграждат големи компании, а са груби към своите хора.

И на базата на това, те се подлъгват в мисленето, че като бъдеш гадняр ще спечелиш цялата игра. И компаниите се подлъгват по това… Те се хващат за 90-дневните цифри за това как да се държат със служителите си.

Но ако използваш негативността, за да контролираш хората, които работят за те, те ще изградят възмущение, което ще повлияе на бизнеса ти в дългосрочен план.

Във VaynerMedia, нашият главен сърдечен директор (известен още като ръководителя на HR отдела) седи на второ място във върха на организационната пирамида. Тя е второто най-важно лице в компанията.

И ако има някакъв дебат между това кое е добро за нашите хора и това кое е добро накрая, тя ще спечели дебата девет от десет пъти.

Всичко, което имаш е време!

3) Добротата винаги е възнаградена

Добротата винаги получава възнаграждение. Някой винаги те гледа. Хората обръщат внимание на това, когато някой е добър с тях, просто защото в повечето случаи се държат лошо с тях.

Дори ако си в затворено пространство, говорейки само с един човек, този човек ще разбере кога си добър. Особено, ако не го очаква.

Дори и ако те са гадни към теб в краткосрочен план, никога не знаеш – те могат да променят характера си 10 години по-късно. Могат да се превърнат в различни хора. И когато го направят, ще си спомнят какъв човек си бил ТИ!

Реалността е, че обемът на възможностите, натрупани от добрите хора поради тяхната доброта е огромна. Помисли върху това. Колко пъти си направил нещо, което е повлияло на живота на един човек изцяло въз основа на това какво си чувствал към него? Случва се през цялото време.

Най-голямата причина, поради която мога да бъда толкова любезен и щедър към другите, е, че имам нулево очакване да получа нещо в замяна. Не очаквам никой да отвърне, а точно това ми позволява да продължавам да давам. И когато това идва от правилното място, ще получиш повече възможности, отколкото ще използваш…

Най-добрата бизнес стратегия, за която никой не говори!

Гари Вайнерчук

Теми: ВайнерчукГариГари Вайнерчукдобротапарипредприемачпредприемачествостатиясъдържание
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

афилиейт компании в България
Бизнес

Промени на афилиейт пазара (и в БГ) – 2Performant завършва покупката на Profitshare

кредит за бизнес
Бизнес

Бърз кредит за стартиране на бизнес

Следващ
Имаш трудни клиенти? Ето 10 начина да се справиш с тях!

Имаш трудни клиенти? Ето 10 начина да се справиш с тях!

Най-новото

  • Промени на афилиейт пазара (и в БГ) – 2Performant завършва покупката на Profitshare
  • Афилиейт маркетинг за хостинг услуги – как да успеем с рекламирането на хостинг
  • Бърз кредит за стартиране на бизнес
  • Paco Rabanne Invictus е парфюм, който носи енергия и сила
  • 13 Начина да Финансираме Малък Бизнес
писане на статии и публикуване
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Акции и облигации

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Всичко важно

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Бизнес
  • Успех
  • Финанси
  • Реклама
  • Технологии
  • Топ съдържание
    • Най-добрият хостинг
    • Бизнес книги

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.