• Топ съдържание:
  • Бизнес книги
  • Акции
  • Най-добрият хостинг
  • CloudCart vs Shopify
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • ТикТок
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Маркетинг

Довиждане growth hacking, здравей невромаркетинг!

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Маркетинг
0
Довиждане growth hacking, здравей невромаркетинг!

Не един и два пъти сме писали в Marketking.bg за невромаркетинга като метод за привличане на клиенти чрез наука и за начина ни на купуване използвайки науката.

Чрез използване на невромаркетинг учените/маркетолозите могат да изучават как хората отговарят на различните маркетинг стимули. Невромаркетингът не е нещо ново, но от известен период от време, все повече брандове започват да го използват в своята работа.

Обърни внимание на следните статии: Невромаркетинг: силата на соматичните маркери в рекламата и Битката между рационалното и емоционалното: Мощта на невромаркетинга!

Нека дам пример с няколко големи компании, които използват невромаркетинг в своята дейност, за да подобрят продуктите си и да достигнат до още повече потребители.

  • The Weather Channel: Маркетинг специалистите на компанията имплементират EEG, очен тракинг (eye-tracking) и техники за реакция на кожата, за да измерят реакциите на зрителите към различни промоционални трейлъри за един от техните популярни серии.
  • Daimler: Маркетинг специалистите на автомобилният гигант използват fMRI технологията, за да доопипат тяхна рекламна кампания на автомобилни светлини приличащи на човешки лица, които активират реакции в мозъка.

Ето и едни популярни невромаркетинг техники, които дават отговор на това какво значат съкращенията fMRI и EEG горе.

  • EEG (Electroencephalography) е тест, използван за откриване на аномалии, свързани с електрическата активност на мозъка. Тестът се провежда с малки дискове, поставени върху скалпа на главата, която изпраща сигнали към компютър за проследяване на резултатите.
  • fMRI (Functional Magnetic Resonance Imaging) „е функционална невромаркетинг процедура, която използва MRI технология, която измерва мозъчната активност чрез откриване на промени, свързани с притока на кръв“, според Уикипедия.
  • Следене на очите (eye-tracking)
  • SST (Steady State Topography) „e методика за наблюдение и измерване на човешката мозъчна активност.“
  • Galvanic Skin Response е реакцията на човешкото тяло, което причинява електрически варианти на кожата.

Ето какво знаем за мозъка и как да използваш тези знания в твоя маркетинг и рекламните ти кампании.

  1. Мозъкът се задвижва от емоция. Колкото повече емоции използваш в рекламните си кампании, толкова по-голям е шансът да спечелиш отсрещната публика. Това е и разликата между разказването на истории и простото продаване на продукта.
  2. Центърът за награди в мозъка може да бъде отключен чрез правилното съдържание. Както става ясно от рекламната кампания на Даймлер, центъра за награди в мозъка може да бъде задействан чрез правилните послания и изображения.
  3. Мозъкът е визуално ориентиран и реагира бързо на изображения. Изображенията са ключова добавка към всяка реклама. Например, реклами включващи изображения получават 94 процента повече виждания и интеракции.
  4. Мозъкът има егоцентрична природа (поради, която имаме силата да оцеляваме). Апелирай към егоцентричната страна на твоите клиенти и спечели големите аудитории. Пример може да вземеш от Ким Кардашиян, която прави точно това. Виж само нейните методи.
  5. Мозъкът реагира на чувствена стимулация. Опитай се да използваш колкото се може сетива в своите рекламни кампании. Това ще помогне да се създаде по-инстинктивна реакция от потребителите. Предизвикателството на Pepsi е страхотен пример.

Невромаркетингът използва работата на нашето съзнание за вземане на решения. Тези неща са толкова специфични, че могат да доведат до уникални резултати за твоя бранд. Със сигурност можеш да имплементираш някоя техника в своя кампания и да споделиш резултатите от нея под тази статия или на нашата Facebook страница.

Теми: гроут хакингкак дакампаниямаркетинг експертимаркетинг специалистиметоди за стимулиране на клиентиневромаркетингпривличане на клиенти
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

Съвети за рекламиране на малък локален бизнес в България
Маркетинг

Съвети за рекламиране на малък локален бизнес в България

meup-линкбилдинг
Бизнес

MeUp — цялостна екосистема за линкбилдинг под един домейн

Следващ
Какво означава Brexit и какво следва от тук нататък?

Какво означава Brexit и какво следва от тук нататък?

Най-новото

  • Съвети за рекламиране на малък локален бизнес в България
  • Откриване на фирма: Как да стартирате със заряд и да развиете успешно бизнеса си
  • MeUp — цялостна екосистема за линкбилдинг под един домейн
  • Борси за linkbuilding – дигиталният пазар за връзки в България
  • Как да защитите индустриалната си инсталация от свръхналягане: Практически съвети
писане на статии и публикуване
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Акции и облигации

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Всичко важно

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Бизнес
  • Успех
  • Финанси
  • Реклама
  • Технологии
  • Топ съдържание
    • Най-добрият хостинг
    • Бизнес книги

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.