• Топ съдържание:
  • Бизнес книги
  • Акции
  • Най-добрият хостинг
  • CloudCart vs Shopify
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • ТикТок
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Маркетинг

7-те съвета за печелене на клиенти на Джейсън Фрид от Basecamp

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Маркетинг
0
7-те съвета за печелене на клиенти на Джейсън Фрид от Basecamp

Преди да създаде Basecamp, Джейсън правеше милиони долари, работейки за дизайнерската компания 37signals. 37signals беше известна с това, че преминава границите и правилата. Начинът, по който те се представят пред света и печелят своите клиенти е необясним и уникален.

Преди няколко седмици споделих с теб правилата на невероятния Дейвид Огилви за печелене на нови клиенти. Точно като методите на Огилви, правилата на Джейсън също са толкова величествени и могат да се използват в продаването на всякакви продукти. А и нещата не са се променили много от времето, когато и Дейвид Огилви работеше за „хората“. Ако следваш пътят им, също имаш шанса да успееш по начина, който и те са успели.

Намирам начина за продажби на Джейсън за изключително интересен и вдъхновяващ. Виж само колко е директен и ясен в подхода си за печелене на клиенти. Ето ги и правилата на Джейсън Фрид за намиране на нови клиенти.

Продавай услугите като продукти и премахни бариерите около това какво точно продаваш

Работейки в 37signals, Джейсън създава услугата наречена 37express, където премахва всякакви неясноти около това какво точно продава компанията. В рамките на седмица след старта на тази услуга той продава един-единствен редизайн за изключителната сума – 2500 долара. Това е добра и изгодна услуга, защото става въпрос за нещо, което клиентът знае и иска.

Не хаби сили, претендирайки, че си някой друг

Вместо да крият колко са различни, 37signals показват автентичността си и обръщат голямо значение на това. Те правят така, че различията им да изпъкват.

Не претендирай, че си повече, когато всъщност не си

Какво имам предвид с това? Нека вземем за пример фрилансърите. Ако си такъв, в офертите за работа, не използвай „ние“, а бъди честен с хората и използвай „аз“. Когато започваш дадена задача е лесно да си помислиш, че си професионалист. Но, не трябва да се държиш като в голяма компания, когато всъщност не си. Бъди себе си. Забрави за „ние“ в предложенията, а просто използвай „аз“.

Пиши и продавай с кратки предложения

Клиентите мразят да четат предложения от двайсетина страници, както и да пишат подобни текстове. Искаш доказателство? Наблюдавай някой свой клиент, когато чете подобно чудовищно предложение. Всички те четат последните страници, защото се интересуват само от две неща – колко ще им струва и колко време ще отнеме. Ако те получават предложение именно от теб, значи че вече са ти обърнали внимание. Тогава, защо да си губиш времето с дълги предложения?

Наеми себе си и бъди свой собствен клиент

Това ти позволява да експериментираш и да пробваш нови начини за работа. Това е начинът, по който е създаден Basecamp за година и за отрицателно време направи повече пари от много други компании на пазара тогава. Бъди своя собствен клиент.

Не работи с лоши клиенти

По-лесно е да се каже, отколкото да се направи. Да, вярно е. В работата си ще разбереш какво имам предвид. Това с кого работиш е твой собствен избор и въздейства на това колко си щастлив, продуктивен, качествен. Работата с правилните клиенти е от много важно значение.

Знай кога да казваш „НЕ“

За това съм говорил доста в своите статии тук в marketking.bg. Грешните клиенти могат да убият морала, да изгонят добри служители и да ти струват големи възможности. Работата с точните клиенти не е работа – по-скоро удоволствие. Да казваш „Да“ или „Не“ на клиент е бизнес решение, точно като другите решения, които се налага да взимаш в своя бизнес.

Джейсън и 37signals никога не се страхуваха да покажат подхода си към работата с клиенти. Те винаги експериментират с нови подходи в тяхната работи и обслужването на клиенти.

Теми: basecampДжейсънкак да печелим клиентикак да работим с клиентиклиентиподходи с клиентиработа с клиентисъветисъвети за работачовешки ресурси
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

афилиейт компании в България
Бизнес

Промени на афилиейт пазара (и в БГ) – 2Performant завършва покупката на Profitshare

афилиейт на хостинг
Маркетинг

Афилиейт маркетинг за хостинг услуги – как да успеем с рекламирането на хостинг

Следващ
Брандинг - какво не са ти казвали за него?

Брандинг - какво не са ти казвали за него?

Най-новото

  • Промени на афилиейт пазара (и в БГ) – 2Performant завършва покупката на Profitshare
  • Афилиейт маркетинг за хостинг услуги – как да успеем с рекламирането на хостинг
  • Бърз кредит за стартиране на бизнес
  • Paco Rabanne Invictus е парфюм, който носи енергия и сила
  • 13 Начина да Финансираме Малък Бизнес
писане на статии и публикуване
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Акции и облигации

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Всичко важно

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Бизнес
  • Успех
  • Финанси
  • Реклама
  • Технологии
  • Топ съдържание
    • Най-добрият хостинг
    • Бизнес книги

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.