• Топ съдържание:
  • Бизнес книги
  • Акции
  • Най-добрият хостинг
  • CloudCart vs Shopify
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • ТикТок
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Реклама

Конкуренцията – тема с продължение …

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Реклама
0
Конкуренцията – тема с продължение …

В епичната борба между най-известните конкуренти в историята на рекламата – Coca-Cola и Pepsi, Pipsi “посегнаха” на един от символите на Coca-Cola – полярните мечки и не само ги “отвлякоха” от Полярния полюс и дома на Дядо Коледа, но и ги качиха на яхта в средата на лятото и им добавиха тен. Ей, така за разкош. Колкото, за да се осмелят да твърдят, че “Лятото им принадлежи” .

Търси се асоциация с това, че зимата е посветена на Коледния дух и рекламните кампании на Coca-Cola.

Coca-Cola и до момента не са коментирали кампанията, но това, което споделя изпълнителният директор на Pepsi е, че “както в много други борби и при конкуренцията настъпват моменти на примирие и моменти на война, а потребителите оценяват това. Сега е настъпил момента, в който Pepsi са решили да отворят нова страници в напреварата с основния си конкурент.”

Как изглежда конкуренията на родна почва?

“Войната” между Pepsi и Coca-Cola спокойно може да конкурира “драмата”, която се разиграва това лято между родните ни бирени гиганти – “Каменица” и “Шуменско”и техните рекламни кампании, които си приличат като две капки …. бира. :-)

Wikipedia:

Конкуренция (английски: competition) в икономиката е термин, който обхваща идеята за индивиди и фирми, които се стремят към по-голям дял от пазара за продажба или закупуване на стоки и услуги.

Kонкуренцията е преимущество.

Конкурентно предимство, което комуникирано правилно осигурява по-голям пазарен дял. Начинът това да се случи са именно рекламните кампании и маркетинг стратегиите.

Хайде сега някой да се опита да ме убеди, че New Moment New Ideas са се поддали на натиска на клиента и “неволно” са взаимствали концепцията  на  Noble Graphics Creative Studio или че лятната реклама на “Каменица” не копира тази на “Шуменско”?

Възможно ли е да станеш лидер на пазара, ако “копираш” идеите на конкурентите си?

Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

персонализиране на имейл кампании
Маркетинг

Как да персонализираме имейл кампаниите?

Годишни награди за еу домейни
web 2.0

Най-добър сайт на .eu домейн за поредна година

Следващ
Кое е първото – любовта към Budweiser или любовта към Facebook?

Кое е първото – любовта към Budweiser или любовта към Facebook?

Най-новото

  • Промени на афилиейт пазара (и в БГ) – 2Performant завършва покупката на Profitshare
  • Афилиейт маркетинг за хостинг услуги – как да успеем с рекламирането на хостинг
  • Бърз кредит за стартиране на бизнес
  • Paco Rabanne Invictus е парфюм, който носи енергия и сила
  • 13 Начина да Финансираме Малък Бизнес
писане на статии и публикуване
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Акции и облигации

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Всичко важно

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Бизнес
  • Успех
  • Финанси
  • Реклама
  • Технологии
  • Топ съдържание
    • Най-добрият хостинг
    • Бизнес книги

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.