Използваш ли социалната платформа Instagram? Ако да, значи си забелязал тоновете снимки на полуголи мадами. Повечето от хората биха казали, че не одобряват това у тези жени мислейки, че единственото, което могат да предложат те са техните тела и външен вид. А още по-лошо е, че много хора твърдят, че тези модели са и глупави.
В интерес на истината на мен ми харесва когато видя красиво тяло. И да, това е сигурно защото съм мъж. Следвам доста модели в моя профил. И заради това мисля да кажа, че те са едни добри маркетьори. Следейки тяхната дейност мисля, че научих ценни неща, които мога да използвам в своята дейност, какво и ти в твоята.
Повик за повик
Маркетинг специалистите, които използват Instagram наричат промотираните постове – shout. Това са постове, които се плащат от даден потребител на друг потребител за промотирането на този, който плаща. Но при моделите няма плащане за постове. Тук методът е да се направи интеракция с даден профил, очаквайки последователите на този профил да последват и самия теб.
Факт е, че популярните профили имат огромна маса последователи, но те винаги не са достатъчни. Колкото и последователи да имаш, винаги ще искаш още и още.
Кръстосване на социалните профили
Големи са шансовете да имаш профили в повечето социални мрежи. От Facebook до Twitter до LinkedIn – ти си част от много социални сайтове. И се обзалагам, че профилите в различните мрежи не са еднакви. И за това, защо не ги кръстосаш? Какво имам предвид? Например, можеш да постнеш статус във Facebook промотирайки своя Twitter или Pinterest акаунт и казвайки на хората да те последват. А в Twitter може да ги накараш да ти станат приятели във Facebook.
Време на постовете
Не може да постваш в тези социални мрежи когато си поискаш. Но защо? Защото твоята аудитория не винаги е на линия в точно това време. Кога трябва споделяш постове? Можеш да използваш този инструмент за анализ на профилите ти и да прецениш кога е най-удачно да постваш разни неща.
Няколко поста на ден
Не може да очакваш високи резултати когато постваш един път на седмица или един път на ден. Виж само тези модели в Instagram. Те постват по няколко снимки на ден. Постват съдържание, което е еднотипно, но се харесва от тяхната аудитория. Важно е да отделиш достатъчно време за създаването на добро съдържание. Предоставяйки добро съдържание ще увеличиш шансовете си повече хора да те забележат и последват.
Бъди част от общността
Този трик е много простичък, но честно да си призная и аз забравям да го използвам от време на време. Трябва да бъдеш част от общността, ако искаш да бъдеш забелязан. Отговаряй на съобщения и коментари. Помагай на последователите си когато можеш. Ако им покажеш, че ти пука те ще се почувстват по-добре. Това е в твоя полза. Все пак това значи да сме част от социалните мрежи – трябва да бъдем социални.
Фокусирай енергията си
Освен Instagram, коя е другата социална мрежа, която най-много се използва от тези Instagram модели? Snapchat, разбира се. Да, те могат да имат Туитър и Фейсбук профили, но се фокусират 90 процента от времето си върху Instagram & Snapchat. Защо? Защото знаят, че няма достатъчно време за всички социални мрежи.
Ако искаш да си ГОЛЯМ в социалните мрежи. Избери си една или две. Можеш да отделяш време и за трета или четвърта, но главно енергията ти трябва да се фокусира върху първите две. Веднъж когато станеш достатъчно голям в първите две, можеш да кръстосаш профилите си и да ги промотираш в различните мрежи. (Виж втория трик!)
Забавлявай се
Мога да кажа, че това е любимия ми трик. Защо? Защото е един от най-простите. Може да не се съгласиш с мен, но това се и чистата истина. Ако се забавляваш, докато си в социалните мрежи твоите резултати ще се подобрят. Ще получаваш повече ангажираност, повече харесвания, повече последователи. А, ако не мислиш като мен, то със сигурност трябва да преосмислиш стратегията си.
Тези Instagram модели обичат работата си и много харесват да бълват по няколко снимки на ден в социалните си канали. Това е главната причина поради, която те бележат успех.
Не отвръщай на огъня с огън
Както можеш да си представиш, тези Instagram модели са обичани от много хора. Но в същото време, те са мразени също от толкова много хора. И много от тези така наречени хейтъри са по-звучни от хората обичащи ги.
Какво трябва да направиш, когато хейтърите са те нарочили? Можеш да отвърнеш на удара, но това изобщо не е правилното решение. Вместо това прегърни критиката. Опитай се да научиш нещо от нея. Но ако нямаш да казваш нещо позитивно, просто не го казвай. Остави твоите фенове да те защитават.
Извод
Можеш да научиш нещо от всеки човек на планетата. От деца до стюардеси, даже Instagram модели, защото възможностите са неограничени. Сигурно знаеш за някои от триковете, които споменах, но мога да се обзаложа, че не използваш всички от тях. Пробвай да ги вмъкнеш в своята social media стратегия и след 30 дни резултатите ще са на лице.