• Топ съдържание:
  • Бизнес книги
  • Акции
  • Най-добрият хостинг
  • CloudCart vs Shopify
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • ТикТок
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Маркетинг

Как да създадем убийствено продуктово видео?

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Маркетинг
0
Как да създадем убийствено продуктово видео?

Независимо дали продавате продукт или услуга, наличието на видео клипове може да помогне с решението за покупка на вашите потенциални клиенти. А доброто продуктово видео информира и вдъхновява зрителите да вземат под внимание вашата услуга или продукт, както и евентуално да бръкнат в портфейлите си за това.

Във Vimeo на ден се качват хиляди видео клипове, които илюстрират това, което продаваме. Успешните клипове продават много, а в същото време благодарение на тях много краудфъндинг кампании са събирали своята таргет сума именно заради наличието на видео в кампаниите.

Продуктовите видеота помагат и са част от нашия видео маркетинг онлайн. Но как да създадем убийствени клипове, с помощта на които да продаваме по-добре продуктите и услугите си? Продължете да четете…

Контекстът е цар

Не просто показвайте своя продукт, а покажете на зрителите защо той ще им помогне и защо те се нуждаят изключително много от него. Какъв е проблемът, който вашият продукт/услуга решава? Как ще обогати живота на потенциалните му купувачи? Ще ги направи ли щастливи, ако си купят точно от вас? Въпросите са много. Ето как да обогатите видеото си.

Покажи и кажи

Това може да ви звучи доста просто, но в много от случаите нещата наистина са прости. Просто покажете своя продукт във вашето видео и кажете с няколко думи колко важно е то. It’s that simple.

Restrap показват именно това в своя клип на кампанията им в Kickstarter.

Кажете своята история или оставете вашите клиенти да говорят вместо вас

Когато хората гледат продуктови видео клипове, те не искат да видят техническите му спецификации. Те искат да разберат за хората, които стоят зад този продукт или услуга. Ето как го правят хората от Bibliotheca.

Погрижете се за вашата целева аудитория

Много често, когато изпълнителите са на турнета на различни места по света, извикват имената на градовете, в които са обръщайки се към хората там. Аз ви препоръчвам да правите същото във вашите продуктови клипове – фигуративно или буквално! Без значение дали се обръщате демографски или географски към аудиторията. Самата персонализация е много важна във видеото.

Не използвайте тактики на сплашване

Използването на подобни тактики може повече да навреди на бизнеса ви, отколкото да му помогне. Например вместо да плашите родителите, че интернет не е безопасно място за децата им, фокусирайте се върху помагането на семействата да прекарват повече време по между си.

Инжектирайте своето видео с персоналност

Не се страхувайте да използвате продуктовото си видео, за да покажете своята бранд идентичност. Показването на персоналност в клиповете е страхотен начин да се разграничите от милионите други продукти, които се намират там някъде.

Включете призив за действие

Направете, така че потенциалните ви клиенти лесно да могат да купят продукта ви, докато или след като са изгледали видеото ви. Но как? Включете призив за действие, което да ги накара да купят или им покажете някъде в клипа или в описанието начин за покупка.

Пример за добър призив за действие може да видите в клипа на новите часовници Pebble.

Свързвайте…

Твърде лесно да е да говорите ЗА аудиторията си във продуктовите клипове, вместо НА аудиторията си. Целта ви трябва да е да започнете разговор с хората, които стоят зад другата страна на екрана.

В обобщение ще ви кажа, че за да направите един добър продуктов клип е хубаво да включите в него директност, креативност и човечност. В крайна сметка и роботи да гледат клиповете ви, те няма да ги купят.

За повече подобни съвети за вас и вашия бизнес, последвайте ни в нашите социални канали – Facebook; Twitter & Pinterest.

Теми: видео маркетингкак даонлайн маркетинг
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

афилиейт компании в България
Бизнес

Промени на афилиейт пазара (и в БГ) – 2Performant завършва покупката на Profitshare

афилиейт на хостинг
Маркетинг

Афилиейт маркетинг за хостинг услуги – как да успеем с рекламирането на хостинг

Следващ
Висок клас мобилни работни станции Fujitsu Celsius

Висок клас мобилни работни станции Fujitsu Celsius

Най-новото

  • Промени на афилиейт пазара (и в БГ) – 2Performant завършва покупката на Profitshare
  • Афилиейт маркетинг за хостинг услуги – как да успеем с рекламирането на хостинг
  • Бърз кредит за стартиране на бизнес
  • Paco Rabanne Invictus е парфюм, който носи енергия и сила
  • 13 Начина да Финансираме Малък Бизнес
писане на статии и публикуване
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Акции и облигации

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Всичко важно

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Бизнес
  • Успех
  • Финанси
  • Реклама
  • Технологии
  • Топ съдържание
    • Най-добрият хостинг
    • Бизнес книги

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.