• Топ съдържание:
  • Бизнес книги
  • Акции
  • Най-добрият хостинг
  • CloudCart vs Shopify
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • ТикТок
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Маркетинг

Защо обичам content маркетинга точно в момента?

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Маркетинг
0
Защо обичам content маркетинга точно в момента?

Content marketing или маркетинг на съдържанието на български еволюира доста през последните години и се превърна в едно доста силно оръжие за повечето брандове и маркетинг специалисти.

Фактите говорят… Според проучване на CMI (Content marketing institute) 70 процента от B2B ориентираните маркетьори създават по-голямо съдържание отколкото са го правили година преди това. Това определено е един голям ръст в писането.

Разбира се, доста трудно е да се задържиш на върха, когато има толкова голяма конкуренция. В същото време и тенденциите се променят доста често, което налага маркетинг специалистите и копирайтърите да се нагаждат в движение.

Все пак в момента има страхотни неща, които спокойно може да кажем, че са тренд и би било много добре и вие да ги вкарате в употреба, а те със сигурност ще ви свършат страхотна работа.

Подкастовете са наистина страхотни!

Знаем, че радиото умира като медия бавно през годините. Но в света на content маркетинга е приблизително ново. Подкастовете са приличащи на радио разказвани истории. Те реално са един звукозапис, който може да се запише с телефон или диктофон или друго устройство, и да се качи на сайта ви.

Един от любимите ми сайтове – НЛП блога на Иво Димитров използва като оръжие именно подкастовете като начин за връзка с аудиторията си.

Маркетинг специалистите са отдадени на качеството!

Писането е лесно. От друга страна, писането добре е нещо съвсем различно и не е никак лесно. Но какво прави кънтент маркетинга толкова вълнуващ днес – това е новата промяна в алгоритъма на Google, а то е именно по-доброто структуриране и идейност в съдържанието, което предлагате.

Журналистите се превръщат в content маркетьори и обратно

В миналото рекламата и журналистиката бяха две различни сфера една за друга, освен обединявайки се около търговските публикации (ПР статии). Днес те са свързани. Журналистите все повече пишат съдържание и заемат роли на копирайтъри. В същото време копирайтърите се опитват да постигнат високи журналистически нива на съдържанието си и малко се превръщат именно в журналисти.

Маркетинг специалистите и копирайтърите са креативни повече от всякога

Ограниченията въведени от традиционните медии се заличават. Съдържанието, което се предоставя става все по-креативно, идва с отлично качество. За доказателство може да видите кампанията #Livefornow на Pepsi.

Аудиторията се ангажира със спонсорирано съдържание

Откакто Facebook пуснаха възможността за спонсорирано съдържание в новинарския поток, то събра голяма популярност сред маркетинг специалистите и започна да се използва все по-често. Но защо е толкова ефективно? Защото е факт, че над един милиард души имат акаунт в социалната мрежа и няма как едно подобно спонсорирано съдържание да не достигне да вашата таргет аудитория. А възможността за различна настройка на рекламата допринася за ефективното използване на бюджета, както и стигането и до максимален брой хора.

Брилянтните лектори на различни конференции лансират нови идеи

Конференциите винаги са играли доста голяма роля в промяната на една и налагането на друга тенденция, както и за научаването на нови неща в различни сфери – главно и в кънтент маркетинга.

Тази година, например, Кевин Спейси изненада публиката на Content Marketing World с убедителна и изненадваща реч за силата на разказването на истории и как можем да се научим и ние, които до сега не сме го правили.

Конференциите са страхотно място за обсъждане на различни въпроси с колеги и клиенти в областта. Ако се колебаете дали да посетите някое подобно събитие през тази година, спрете да се колебаете, запазете своето място още от сега!

Сега, след като сме споделили какво обичаме около content маркетинга в момента, е ваш ред да го направите в коментарите. Споделете с нас какво мислите по-долу.

Теми: маркетинг планстратегии
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

SEO и AI
Бизнес

SEO 360° – как AI и GEO оптимизацията дават конкурентно предимство?

Съвети за рекламиране на малък локален бизнес в България
Маркетинг

Съвети за рекламиране на малък локален бизнес в България

Следващ
Как да създадем страхотна парола и да се спасим от хакери?

Как да създадем страхотна парола и да се спасим от хакери?

Най-новото

  • SEO 360° – как AI и GEO оптимизацията дават конкурентно предимство?
  • Съвети за рекламиране на малък локален бизнес в България
  • Откриване на фирма: Как да стартирате със заряд и да развиете успешно бизнеса си
  • MeUp — цялостна екосистема за линкбилдинг под един домейн
  • Борси за linkbuilding – дигиталният пазар за връзки в България
писане на статии и публикуване
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Акции и облигации

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Всичко важно

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Бизнес
  • Успех
  • Финанси
  • Реклама
  • Технологии
  • Топ съдържание
    • Най-добрият хостинг
    • Бизнес книги

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.