Pinterest се превърна в мощен инструмент в арсенала на дигиталния маркетолог. Тя е една от най-ангажиращите социални мрежи като може да отстъпва само и единствено от Facebook и Twitter. Това да сте част от нея е задължително.
Нека обърна внимание на няколко факта за Pinterest, които трябва да знаете:
- Социалната мрежа има над 70 милиона потребители и над 30 милиарда борда.
- Потребителите предпочитат да използват своите смартфони, за да пинват изображения, отколкото от компютрите си.
- Средният потребител на Pinterest стои в сайта около 14 минути.
- Успешните акаунти в сайта имат средно по 10 изображения във всеки борд, които се оптимизират по ключови думи.
- Успешните акаунти в Pinterest пинват по 20-25 изображения на ден средно.
Факт е, че благодарение на Pinterest повечето бизнеси успяват да превърнат браузващите посетители в клиенти.
Ако все още нямате акаунт там, но искате да го направите, следвайте тези съвети, за да бъдете по-успешни с времето. Гарантирам ви, че съм пробвал тези стратегии и те наистина работят.
- Изберете точната ви ниша. Разбира се, че трябва да е свързана с бизнеса ви.
- Слагайте линкове на сайта си, когато качвате или репинвате изображения.
- Ако сте локален бизнес използвайте и локацията си в пиновете.
- Задължително е да имате снимка на профила.
Първоначално започнете с шест борда, по около десетина картинки. Използването на ключови думи при заглавията е изключително важно. Също така ви препоръчвам да сменят от време на време кавър снимките на бордовете ви, за да изглеждат по-свежи.
Ако имате сайт е задължително да използвате Pin It бутона. От време на време ембедвайте ваши снимки от Pinterest във сайта ви.
Решете какъв тип бордове ще имате. Може да използвате различни видове – Как да бордове; Зад сцената бордове; бордове на продукти, вдъхновения или други.
Ако имате ваши собствени стратегии, които не сме споменали или ги няма в инфографиката, може да ги споделите с нас. Разбира се, ако искате 🙂