• Топ съдържание:
  • Бизнес книги
  • Акции
  • Най-добрият хостинг
  • CloudCart vs Shopify
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • ТикТок
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Маркетинг

Онлайн маркетингът днес

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Маркетинг
0
Онлайн маркетингът днес

В последните години маркетингът се промени изключително много. Маркетинг специалистите, които работят днес, трябва да обърнат внимание на съвсем други неща и да планират бюджети в съвсем различни мащаби, сравнявайки ги с миналото. Също така маркетингът се развива най-бурно в дигиталната ниша, тоест интернет пространството.

Интернет има значителни предимства пред конвенционалните маркетинг инструменти, тъй като дава възможност на маркетинг специалистите да проявят изключителна гъвкавост и креативност при разработката на маркетингови кампании. Маркетинг средата в глобалната мрежа ни дава възможност да ползваме безплатно аналитични инструменти, с които да видим почти в реално време или няколко часа по-късно резултатите от нашия труд.

Голяма част от дигиталните маркетинг инструменти са напълно безплатни, като един от тези инструменти е Google Web Analytics, който в комбинация с друг инструменти, като например Google Webmaster Tools, може да ви свърши изключително полезна работа. Имайте предвид, че инструментът, макар да работи автоматизирано, няма да свърши вашата работа. Преди време блогърът Кирил Йовев написа, че Google Analytics е инструмент точно като лопатата, защото с нея човек може да си прекопае градината, но може и да я настъпи.

Поради това не бива да се подценяват уменията на маркетинг специалистите, защото те са хората, които взимат решения как да се развие дадена кампания и какви технологии да се ползват при популяризирането на някакъв продукт или услуга.

Отминава ерата на плакатите от хартия – заместваме ги с дигитални алтернативи.

Дигиталните алтернативи на хартиените плакати набират все по-голяма популярност, тъй като са не само по-евтини, но и по-достъпни за хората. Ако поставите един дигитален плакат в някой уебсайт, целият свят може да го види, но ако го залепите на блока си ще видят само хората, които живеят в квартала ви или случайно преминаващи и надали ще му обърнат кой знае какво внимание, освен ако става дума за изключителна оферта – някакво уникално предложение – например продукт, предлаган на изключително ниска цена или някаква игра с награди, страхотна промоция, или нещо подобно.

Все пак хартиените плакати още се използват широко, но времето им отминава. След няколко десетилетия може би пак ще ги има, но ще бъдат значително по-рядка гледка, тъй като дигиталните технологии ще стават все по-добри и вероятно ще се появят нов тип плакати, които ще заместят сегашните дигитални.

Теми: гост статияднесонлайнплансега
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

Съвети за рекламиране на малък локален бизнес в България
Маркетинг

Съвети за рекламиране на малък локален бизнес в България

meup-линкбилдинг
Бизнес

MeUp — цялостна екосистема за линкбилдинг под един домейн

Следващ
Как да създадете лоялна аудитория за блога си

Как да създадете лоялна аудитория за блога си

Най-новото

  • Съвети за рекламиране на малък локален бизнес в България
  • Откриване на фирма: Как да стартирате със заряд и да развиете успешно бизнеса си
  • MeUp — цялостна екосистема за линкбилдинг под един домейн
  • Борси за linkbuilding – дигиталният пазар за връзки в България
  • Как да защитите индустриалната си инсталация от свръхналягане: Практически съвети
писане на статии и публикуване
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Акции и облигации

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Всичко важно

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Бизнес
  • Успех
  • Финанси
  • Реклама
  • Технологии
  • Топ съдържание
    • Най-добрият хостинг
    • Бизнес книги

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.