2. Потърсете карта за намаление или VIP програма.
Много аутлет молове имат ВИП спестовни програми, които могат да ви спестят големи пари през цялата година, а също така да ви дават специален достъп до нови промоции и продажби. Fashion Outlets в Чикаго бе открита миналата година и предлагаха Green Savings Card, допълниха,че картата за членство струва само $ 5 на година. Тези с Green Card Savings получават допълнителни отстъпки при огромен брой магазини и ресторанти в мола, които са вече в дъното на най-ниската цена.
3. „Харесайте“ страницата на магазина в Facebook.
Ако има Аутлет магазин,който посещавате често,харесайте страницата му , така винаги вие ще бъдете един от първите, които знаят за продажби и промоции.The Kate Spade Outlet (KATE) често публикуват промоции в Facebook, като изпращат имейл до абонати. The J. Crew Factory Store е предложила специални промоции, които са валидни само за своите Facebook почитатели.
4. Регистрирайте се за бюлетината на магазина в интернет.
Не всички аутлет магазини имат свои собствени уеб страници, но ако имат , не забравяйте да се регистрирате за имейли ( е-бюлетин) . The Gap Outlet (GPS) е един от любимите ми магазини, тъй като цените обикновено са ниски и те често подаряват купони за допълнителни спестявания. В края на миналата година получих талон за допълнително 50% отстъпка през цялата година за покупки в Gap Outlet. The Banana Republic Factory Store и Coach Factory Store (СОН) също често изпращат купони за допълнително намаление.
5. Използвайте купоните в магазина.
Понякога един от най-лесните начини да спестите е да се търсите в магазина купони , когато ходите в един магазин. Почти всеки път, когато влизах в Last Call в Neiman Marcus аутлет магазин аз връчвах купон, който ме спасяваще допълнително 10 до 20 процента за цялата покупка. Тези купони не винаги са на разположение, но е малка вероятността бройките да са свършили, по-специално когато те могат да се комбинират с други промоции в магазина.
С тези пет съвети, вие ще бъдете с пълно портмоне, за да пестите още следващия път, когато посетите Вашия местен търговски център.