• Топ съдържание:
  • Бизнес книги
  • Акции
  • Най-добрият хостинг
  • CloudCart vs Shopify
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • ТикТок
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Маркетинг

Как да повишим Pinterest ангажираността с 275%

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Маркетинг
0
Как да повишим Pinterest ангажираността с 275%

Знаете ли, че Pinterest може да ви генерира четири пъти повече пари на клик от Twitter и 27% повече от Facebook?

Pinterest е една от най-популярните социални мрежи със 70 милиона активни потребители в световен мащаб. 80 процента от потребителите са жени. Ако все още не сте си направили акаунт там, трябва добре да си помислите.

Истинският въпрос обаче е как да увеличите ангажираността си във тази социална медия. За съжаление не е толкова просто като да поствате готини картинки или видео клипове. Всъщност има доста неща, зад които се крие Pinterest маркетинга.

Например, има вероятност да повишите ангажираността си с 80 процента, ако пинвате картинки с call-to-action. А ако систематизирате своите board-ове може да завишите кликовете си с 94 процента.

За да ви покаже как да повишите ангажираността си в социалната мрежа Pinterest Neil Patel е направил страхотна инфографика. 

Всичко, което трябва да знаете в една инфографика.

howtoincreasepinterestengagement

 

Най-важната информацията в инфографиката на български:

  • 36% повече харесвания, ако показвате цени на продукти във вашите пинове
  • 80% повече ангажираност, ако използвате call-to-action бутони
  • 42% повече кликвания на картини водещи до туториали
  • 23% повече репинвания, ако използвате пинове, в които няма лица
  • 94% увеличение на кликовете, които водят до водещи трендове (използвайте хаштагове)
  • 300% повече репинвания на картини с много цветове

Фокусирайте се във времето, в което пинвате нови картини. Най-доброто време за това е след 20:00 часа до около 01:00 часа.

Колкото повече се ангажирате с други хора, толкова повече те ще се ангажират с вас. Харесвайте, репинвайте и коментирайте картини на други хора.

Включвайте ексклузивни промоции и оферти за потребителите ви в Pinterest.

Извод

Pinterest разбира се не е най-популярната социална мрежа в интернет. Но това не значи, че не можете да генерирате максимално количество трафик именно от там. Ако бранда ви има добри продукти или услуги, най-вече ако са за жени, може да очаквате увеличение на трафика и продажбите именно чрез Pinterest маркетинг.

Ако искате може да ни последвате в PINTEREST профила ни за повече инфографики. – http://www.pinterest.com/pingvin4o0

От Neil Patel

Теми: Pinterestpinterest marketingангажираносткак дапинтерест
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

Съвети за рекламиране на малък локален бизнес в България
Маркетинг

Съвети за рекламиране на малък локален бизнес в България

meup-линкбилдинг
Бизнес

MeUp — цялостна екосистема за линкбилдинг под един домейн

Следващ
4 неща, които убиват твоя блог

4 неща, които убиват твоя блог

Най-новото

  • Съвети за рекламиране на малък локален бизнес в България
  • Откриване на фирма: Как да стартирате със заряд и да развиете успешно бизнеса си
  • MeUp — цялостна екосистема за линкбилдинг под един домейн
  • Борси за linkbuilding – дигиталният пазар за връзки в България
  • Как да защитите индустриалната си инсталация от свръхналягане: Практически съвети
писане на статии и публикуване
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Акции и облигации

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Всичко важно

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Бизнес
  • Успех
  • Финанси
  • Реклама
  • Технологии
  • Топ съдържание
    • Най-добрият хостинг
    • Бизнес книги

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.