• Топ съдържание:
  • Бизнес книги
  • Акции
  • Най-добрият хостинг
  • CloudCart vs Shopify
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • ТикТок
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Маркетинг

Yahoo! и промяната на логото

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Маркетинг, Технологии
0
Yahoo! и промяната на логото

Видяхте ли новото лого на Yahoo? То е много критикувано от хората в интернет. И на мен честно казано не ми харесва. Когато става въпрос за лого промени, този тип реакция е често срещано явление. Потребителите обикновено не харесват промяната в основни марки, чиито лога са известни и признати от дълго време. Е, никой не може да бъде сигурен, че промяната на логото му ще се отрази добре на компанията. Риск има винаги…

Новото лого на Yahoo: критики

Кампанията на Yahoo за представянето на новото лого беше интересна. Но самото представяне за мен лично беше доста скучно. А и самото лого не е кой знае какво. Има доста по-красиви лога, които са далеч по-добре изглеждащи от сегашното.

Yahoo! и промяната на логото Yahoo! и промяната на логото

Yahoo! и промяната на логото Yahoo! и промяната на логото

На мен лично горните лога повече ми харесват от сегашното. Мнозина смятат, че новото лого на Yahoo трябва да отразява новата положителна посока на главния изпълнителен директор Мариса Майер. Определено компанията върви нагоре, но защо трябваше да променят логото?

Кога трябва да смените логото си?

Ако сте голяма компания като Yahoo промяната на логото не трябва да е драстична. Не трябва да има голяма промяна със старата версия. Изданието bussines insider твърди, че промяната на лого не винаги е нужна. Все пак има и случаи, в които промяна е нужна. Но те са малко. Често промяната е нужна, когато репутацията ви е „повредена“, когато променяте вашата идентичност (продукт, услуга, т.н.) или има промяна в юрисдикцията на компанията. 

Съвети за позитивна промяна

Позитивна промяна на логото може да се направи като се попитат вашите директни клиенти. Можете да направите кампания като дадете на потребителите си няколко варианта за нови лога и те самите да гласуват в определен период от време и така да смените логото си. Аз лично смятам да направя точно това. Ребрандинга лично според мен е положителен ход, който мисля да осъществя през коледно-новогодишните празници, когато хората са най-склонни на покупки или инвестиции.

Когато променяте логото си трябва да мислите за бъдещето. Логото все пак е вашата идентичност. Така хората ви познават. Можете да споделите с нас в коментарите дали сте правили някаква промяна с логото си и как ви се отрази тази промяна?

Теми: AdvertisingBrandinglogoyahooбрандинглогалогопромянаребрандингтехнологии
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

афилиейт компании в България
Бизнес

Промени на афилиейт пазара (и в БГ) – 2Performant завършва покупката на Profitshare

афилиейт на хостинг
Маркетинг

Афилиейт маркетинг за хостинг услуги – как да успеем с рекламирането на хостинг

Следващ
Джим Ким: Глобалната икономика е изправена пред голяма опасност заради кризата в САЩ

Джим Ким: Глобалната икономика е изправена пред голяма опасност заради кризата в САЩ

Най-новото

  • Промени на афилиейт пазара (и в БГ) – 2Performant завършва покупката на Profitshare
  • Афилиейт маркетинг за хостинг услуги – как да успеем с рекламирането на хостинг
  • Бърз кредит за стартиране на бизнес
  • Paco Rabanne Invictus е парфюм, който носи енергия и сила
  • 13 Начина да Финансираме Малък Бизнес
писане на статии и публикуване
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Акции и облигации

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Всичко важно

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Бизнес
  • Успех
  • Финанси
  • Реклама
  • Технологии
  • Топ съдържание
    • Най-добрият хостинг
    • Бизнес книги

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.