• Топ съдържание:
  • Бизнес книги
  • Акции
  • Най-добрият хостинг
  • CloudCart vs Shopify
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • ТикТок
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало web 2.0

Изоставен…

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В web 2.0, Други
0
Изоставен...

Заедно сме написали стотици текстове и проектирали графично хиляди страници. Имали сме и своите тъжни, и хубави моменти заедно. Но ето че вече нея я няма.

Моята партньорка ме напусна. Отиде си временно. Надявам се, че ще се върне обратно при мен. В момента е на „брачна консултация“ в сервиза на Apple, нещастна и може би малко депресирана. Трябва да си призная, че ми липсва, но може би тази временна раздяла е за добро.

Никакъв интернет, никакви мейли, няма вече по пет вестника за четене, никакви чатове или каквато и да било връзка с ГОЛЕМИЯ СВЯТ. Това ме накара да се спра за миг, да се замисля – какво всъщност ни е нужно? Държа да отбележа, че този текст го писах с оранжева химикалка с надпис BASF върху обратната страна на някакви принтирани листове хартия, които намерих в едно чекмедже.

Започнах да се замислям за някакъв вид „обратно към корените“. Какво е онова, което наистина е важно, от какво наистина се нуждаем? Наистина ли имаме нужда от „лайкове“ или наистина на някого му пука за нас все пак? Все по-мощни компютри или още малко време да мислим реално? Наистина ли имаме нужда от още един телевизор с плосък екран, или пък от още едно дистанционно…? Или пък в действителност имаме нужда „да седнем около лагерния огън“? Не ме разбирайте буквално, но схващате смисъла. Да започнем отново да водим разговори, да се разбираме и да се срещаме в истинския живот.

06_archimedes_35438535_620x433
Беше изключително чаровно, когато получих два смс-а след един цял ден offline. И двата бяха от добри приятели и имаха един и същ текст: „Жив ли си?“

Преди време един приятел публикува в Twitter: „Днес е чудесен ден да излезеш в парка и да се зазяпаш в своя iPhone.“ Разбира се, че написаното от него е доста иронично, но дали пък наистина не сме се превърнали именно в такива хора? В това ли искаме да се превърнем? Или пък искаме да поиграем федербал с децата и да ядем печено пиле в парка? А защо не и да пием охладено бяло вино и да целуваме жена, която да няма процесор?! Да се срещнем с приятели, които да нямат дистанционно в ръката. Да излезем с някого, който не е intel inside.

Не знам кога моята партньорка ще се завърне у дома, но знам, че вече връзката ни няма да е същата както преди. Все пак в края на краищата тя е машина. И въпреки че понякога ми липсва – съзнавам, че аз съм от плът и кръв, а тя – не! Какво ще предпочетете – да си проверите статуса в Facebook или да чуете детски смят?! Да видите колко „харесва ми“ имате или да се видите с някого, който наистина ви харесва? Искате да гледате филтрирани снимки от Instagram или искате да видите истинската картина на живота?

В края на краищата – решението е ваше… 🙂

Йохан Карлсон

Теми: AppleFacebookiPhonetwitter
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

Paco Rabanne Invictus е парфюм, който носи енергия и силаPaco Rabanne Invictus е парфюм, който носи енергия и сила
Други

Paco Rabanne Invictus е парфюм, който носи енергия и сила

поддръжка на спортен екип
Други

Как да Поддържаме Мъжките си Летни Екипи: Практични Съвети за Дълъг Живот

Следващ
Euroins ще придобие бизнеса на Interamerican

Euroins ще придобие бизнеса на Interamerican

Най-новото

  • Промени на афилиейт пазара (и в БГ) – 2Performant завършва покупката на Profitshare
  • Афилиейт маркетинг за хостинг услуги – как да успеем с рекламирането на хостинг
  • Бърз кредит за стартиране на бизнес
  • Paco Rabanne Invictus е парфюм, който носи енергия и сила
  • 13 Начина да Финансираме Малък Бизнес
писане на статии и публикуване
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Акции и облигации

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Всичко важно

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Бизнес
  • Успех
  • Финанси
  • Реклама
  • Технологии
  • Топ съдържание
    • Най-добрият хостинг
    • Бизнес книги

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.