• Топ съдържание:
  • Бизнес книги
  • Акции
  • Най-добрият хостинг
  • CloudCart vs Shopify
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • ТикТок
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало web 2.0

Нова метеорологична платформа стартира на български език

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В web 2.0
0

От началото на месеца швейцарският метеорологичен портал meteoblue.com е достъпен и на български език. По този начин България стана 3-та страна на Балканите, след Румъния и Турция, към която meteoblue се насочва и общо 11-та страна със собствена версия на сайтa.

Платформата предлага информация свързана с прогнозата за времето, като богатият набор от инструменти я прави подходяща за различни типове потребители. Стандартният посетител търсещ информация за времето днес или утре има достъп до прогнозата за денонощието, за следващите 7 дни и за следващите 14 дни. За любителите метеоролози са на разположение редица метеограми и карти, предлагащи информация за развитието на различни метеорологични явления на територията на страната. Сайтът може да бъде полезен и за фермерите, които винаги имат нужда от прецизна информация свързана с температурите, валежите и вятъра.

meteo

На снимката е показана 14-дневна прогноза за времето в София. Освен минималните и максималните температури за този период от meteoblue предлагат и данни за очакваните валежи (вероятност и количество)

Приятно впечатление в портала прави гъвкавата платформа за търсене на локация. Тя Ви позволява да намерите желаната локация посредством нейното име, GPS координати или директно в Google maps. На пратиктика това Ви дава достъп до прогноза за времето за абсолютно всяка точка на земното кълбо. За момента търсенето на локация се осъществява на латиница, но се надяваме, че от meteoblue ще ни предложат и кирилица, в най-скоро време.

За съжаление от meteoblue не предлагат мобилно приложение за Android , но за сметка на това сайтът разполага с мобилна версия, което в известна степен компенсира липсата на приложение.

Появата на българския пазар на подобен портал може да бъде само от ползва на родните уеб потребители. Все по-честите метеорологични аномалии случващи се у нас карат хората да обръщат все по-голямо внимание на времето и съответно да търсят метеорологна прогноза. meteoblue предлага алтернатива в това отношение, като не можем да пренебрегнем възможността за достъп до прогноза за времето не само за големите градове в страната, но и за по-малките населени места.

В маркетингов план meteoblue могат да се съревновават основно със Sinoptik.bg, но за момента българската платформа е утвърден пазарен лидер у нас. Значителната медийна подкрепа и мобилното приложение, което е без аналог в България, правят Sinoptik.bg труден съперник и от meteoblue имат да свършат доста работа ако искат да се настанят трайно на родния пазар.

Теми: времеезик
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

категории или тагове
web 2.0

Категории или тагове – SEO най-добри практики за разпределяне на вашето съдържание

оптимизиране на бюджета за обходждане
web 2.0

Как да оптимизирате бюджета за обхождане на Google Bot

Следващ
Шест причини да си поставяте цели

Шест причини да си поставяте цели

Най-новото

  • Промени на афилиейт пазара (и в БГ) – 2Performant завършва покупката на Profitshare
  • Афилиейт маркетинг за хостинг услуги – как да успеем с рекламирането на хостинг
  • Бърз кредит за стартиране на бизнес
  • Paco Rabanne Invictus е парфюм, който носи енергия и сила
  • 13 Начина да Финансираме Малък Бизнес
писане на статии и публикуване
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Акции и облигации

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Всичко важно

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Бизнес
  • Успех
  • Финанси
  • Реклама
  • Технологии
  • Топ съдържание
    • Най-добрият хостинг
    • Бизнес книги

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.