• Топ съдържание:
  • Бизнес книги
  • Акции
  • Най-добрият хостинг
  • CloudCart vs Shopify
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • ТикТок
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Финанси

Всичко, което трябва да знаете за една успешна crowdfunding кампания

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Финанси
0
Всичко, което трябва да знаете за една успешна crowdfunding кампания

Crowdfunding-ът е добър начин за предприемачите да стартират свой бизнес без влагането на големи средства. Този вид финансиране дава възможност на хората да стартират своите начинания при наличието на добър бизнес план и прилична идея, с която да съберат очите на хората и да вземат максимално количество пари.

В тази статия ще ви представя Нейтън Ресник. Той е основател на часовникарска компания Yes Man и сътрудник в Entrepreneur.com Продължете да четете надолу, за да разберете как Нейтън е стартирал бизнеса си и е направил успешна кампания в Kickstarter – най-големият сайт за crowdfunding финансиране.

Ето какво споделя той:

Нямахме пари да финансираме производството когато стартирах моя стартъп – Yes Man. Именно за това се обърнахме към Kickstarter. Хората ни подкрепиха, като заявяваха предварителни поръчки за нашите часовници и така събрахме достатъчни средства, за да започнем производствения цикъл в стартъпа.

Сега работим върху втората си crowdfunding кампания за начало на производство на новата ни серия слънчеви очила. След стартирането на две успешни подобни кампании научих доста неща за този вид финансиране и ще ги споделя с вас. Продължете да четете, за да научите всичко, което трябва да знаете, за да стартирате успешна crowdfunding кампания, в който и да е сайт.

1. Разработване на вашата история

Много важно за краудфъндинга са историите. За разлика от традиционните сайтове, които се фокусират върху продукти, хората в  сайтовете като Kickstarter или Indiegogo искат да знаят каква е вашата история и как искате да постигнете желания резултат с кампанията си. Обяснявайки защо имате нужда от тяхната подкрепа е също толкова важно, колкото и продукта, за който се събира инвестиция.

2. Направете свое видео резюме

В такъв вид кампании видео резюмето е много важно, за да накара хората да дадат парите си на вас. В своето видео може да използвате част от историята си или нещо друго, което може да ви помогне с цел да бъдете по-интересни на аудиторията, както и потенциалните инвеститори. Аз лично ви препоръчвам клипа да е в рекламен формат в порядъка на 30-40 секунди. В Yes Man за подобен клип работихме над 30 часа, докато най-накрая харесаме финалния вид на видеото. Отделете си достатъчно време за резюмето.

3. Представете снимки на продукта

Представянето на вашия продукт също много важно в crowdfunding финансирането. Снимките се толкова важни колкото и видеото, което трябва да заснемете. За кампаниите си в Yes Man използвахме снимки от професионален фотограф. Така, че ви препоръчваме да направите същото. Качеството на снимките ще се хареса на потенциалните инвеститори. Все пак вашият продукт е вашата „рожба“.

crowdfunding123

4. Вашият уеб сайт

Наличието на собствен сайт на компанията ви или на самият продукт не е толкова важна, но аз лично ви препоръчвам да направите. Дори и да не можете, може да наемете някой, който ще ви свърши добра работа. Всичко от което се нуждаете е една landing страница и представяне на бизнеса и продукта ви.

5. Представяне

Сайтове като Kickstarter използват свои условия, които съответно регулират това кои кампании могат да започнат да събират средства и кои не. Те не приемат всякакви crowdfunding проекти. Това може да е очевидно за много хора, но когато ние стартирахме, за нас не беше никак очевидно. Процесът на одобрение може да отнеме няколко дни и може да се наложи да се направят някои промени в кампанията ви. Бъдете сигурни да представите кампанията си поне 2 седмици преди самото започване на финансирането.

6. PR акция

Една често пренебрегвана част от този вид финансиране е разпространяването. Повечето хора вярват, че техните кампании ще станат известни от само себе си. Но никак не са прави. Важно е да споделите за кампанията си тук-там. Може да се свържете с медиите, да пуснете евтина реклама в няколко уеб сайта или другаде, където може да ви забележат бързо. Ние от Yes Man препоръчваме рекламата във Facebook или Google, тъй като там може да таргетирате рекламите си, за да попаднете на точните хора.

Краудфъндингът е идеалният начин за въвеждане на нови продукти на пазара. Той ви дава възможност да прецените търсенето и да помогнете на финансирането си, както и производственият цикъл. Бъдете сигурни, че знаете как да започнете подобна инициатива, как ще се произвежда продукта и колко ще струва.

Въпреки че десетки кампании надминаха тяхната crowdfunding цел, много повече се провалят незабелязано. Използвайки тези стъпки се надявам да сте по-успешни дори и от мен в следващите си кампании използвайки силата на тълпата.

Теми: adscrowdfundingprreklamaдакак дакампаниякраудфъндингпиартрябвауспехфинансифинансиране
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

кредит за бизнес
Бизнес

Бърз кредит за стартиране на бизнес

оценка на риска
Бизнес

Търговия и инвестиции: Оценка на риска и възможностите на финансовите пазари

Следващ
„Татко“ - една от най-добрите реклами, които сме виждали

„Татко“ - една от най-добрите реклами, които сме виждали

Най-новото

  • Психология на бързия кредит
  • Промени на афилиейт пазара (и в БГ) – 2Performant завършва покупката на Profitshare
  • Афилиейт маркетинг за хостинг услуги – как да успеем с рекламирането на хостинг
  • Бърз кредит за стартиране на бизнес
  • Paco Rabanne Invictus е парфюм, който носи енергия и сила
писане на статии и публикуване
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Акции и облигации

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Всичко важно

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Бизнес
  • Успех
  • Финанси
  • Реклама
  • Технологии
  • Топ съдържание
    • Най-добрият хостинг
    • Бизнес книги

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.