• Топ съдържание:
  • CloudCart vs Shopify
  • За Snapchat
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • Акции
  • ТикТок
  • Бизнес книги
  • Най-добрият хостинг
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Маркетинг

Социални медии за брандове, какво можеш да научиш от Oreo?

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Маркетинг
0
Социални медии за брандове, какво можеш да научиш от Oreo?

Oreo не е само бисквитка с крем, която има уникален вкус. Следвам Oreo като бранд в социалните медии от доста дълго време и съм наистина впечатлен как добре се справят с ангажирането и забавляването на аудиторията си. Вършат наистина чудесна работа. Всички знаем, че днес ролята на социалните мрежи е ужасно голяма. Те свързват брандовете с техните потребители. Но само присъствието в социалните медии не стига. Трябва и да се прави нещо, което да впечатлява аудиторията ви.

Важно е как брандовете комуникират с потребителите си. Важно е да се знаят техните желания и мисли. Брандове като Oreo и Coca Cola за мен са супер брандове. Но защо те са супер брандове? Защото техните действия в медиите са като пример за останалите. Те разчупват леда между тях и клиентите си.

Оreo имат огромна фен аудитория в социалните медии:

  • Facebook – над 34 милиона фена
  • Twitter – над 161 000 последователи
  • YouTube – над 20 милиона гледания
  • Instagram –над 95 000 последователи
  • Pinterest – над 3 000 последователи (все още се чудя, защо тук са малко)

Но това да имате много фенове/последователи не значи нищо. Важно е да ангажирате аудиторията си. За пример ще дам Oreo и 5 урока, които може да използвате от тях.

Бъдете оригинални и креативни

Социалните мрежи са платформи, които дават доста шансове да бъдем креативни. Може да използвате опции като – видео, текстове, линкове, анкети, реклами, класации, конкурси, снимки и още много други. Най-добра ангажираност обаче създават изображенията. Ето и примера на Oreo (забележете колко споделяния има снимката)

Бъдете емоционални

Друго хубаво нещо за Oreo е, че те са доста емоционални. Те са се научили да показват благодарността си към феновете/последователи си. Oreo правят така, че да се влюбите в тяхната бисквитка. Ето и пример за това как бранда се свързва с феновете си. В случая с Lisa T., която е родена в същата година, в която е създадена компанията. Не е ли това невероятно?

Бъдете забавни

Това често ми напомня за цитата: „Не приемайте живота прекалено на сериозно, никога няма да се измъкнете от него жив.“
Отдих, развлечения, социално взаимодействие, изразяване на становища, са някои от най-популярните причини, защо хората обичат да бъдат в социалните медии. И ако вашата марка говори само за продажба на продукти и техните характеристики, това няма да работи добре в дългосрочен план.

Бъдете провокативни

Един от най-важните начини да се ангажирате с феновете е да продължавате да им задавате въпроси и да ги карате да споделят или коментират вашите публикации. Вижте само колко много харесвания имат отделните коментари. Това не са платени коментари, нали?

Сега е ваш ред! Кажете ни какво харесвате или не харесвате в Oreo? Може да споделите с нас, кои брандове харесвате и как те ангажират вашето внимание.

Теми: adsBrandingmarketingsocialSocial Mediaбрандовемедиимрежи
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

gdpr и маркетинг
Бизнес

GDPR и дигитален маркетинг

маркетинг с инфлуенсъри
Маркетинг

Налагане на вашата марка – Influencer Marketing

Следващ
Стивън Джерард в новата реклама на Xbox One

Стивън Джерард в новата реклама на Xbox One

Най-новото

  • Търговия и инвестиции: Оценка на риска и възможностите на финансовите пазари
  • Мога ли да намеря изгоден кредит?
  • Категории или тагове – SEO най-добри практики за разпределяне на вашето съдържание
  • С кухненски мебели по поръчка обзавеждането ще е удобно, модерно и функционално
  • Как да оптимизирате бюджета за обхождане на Google Bot
писане на статии и публикуване
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Google Analytics 4 или Universal Analytics

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Всичко важно

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Топ съдържание:
  • CloudCart vs Shopify
  • За Snapchat
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • Акции
  • ТикТок
  • Бизнес книги
  • Най-добрият хостинг

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.