• Топ съдържание:
  • CloudCart vs Shopify
  • За Snapchat
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • Акции
  • ТикТок
  • Бизнес книги
  • Най-добрият хостинг
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Реклама

Селфито на Оскарите всъщност е чиста реклама

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Реклама, Технологии
0
Селфито на Оскарите всъщност е чиста реклама
Samsung са похарчили близо $20 млн. само за рекламите на церемонията по връчването на наградите Оскар. Но те може и да са спечелили повече популярност – благодарение на водещата Елън Дидженерис.

В ефир Дидженерис си играеше с бял Самсунг, а на снимката, която е най-споделяна в Туитър – „селфито“ на звездите, тя подаде Galaxy Note 3 на актьора Брадли Купър, за да направи въпросния кадър.

Въпреки че идеята за това изглеждаше случайна, „селфито“ не е било непланирано. Като част от спонсорството и рекламния пакет за Оскарите на телевизия ABC, която излъчи церемонията, Samsung е успял да договори смартфона си като част от шоуто, споделят добре запознати източници на Wall Street Journal.

Samsung са дали смартфони на ABC, които да бъдат използвани по време на излъчването и им е обещано те да бъдат показани. Поне едно продуктово позициониране е било планирано – по време на предварителното шоу, когато гостите преминават по червения килим, ABC излъчи клип на шестима млади таланти, които са на обиколка в студията на Disney. В клипа всички от групата използват устройства на Samsung.
Според друг източник на изданието, идеята зад „селфито“ дошла по по-различен начин. Елън Дидженерис решила, че иска да направи „селфита“ по време на церемонията и от ABC са ѝ препоръчали да използва устройството на Samsung – тъй като са спонсори на програмата.
Според два източника на изданието, по време  на репетициите служителите на компанията са показвали на Дидженерис как да използва устройството.
„Селфито на Елън ще има по-голям ефект от техните реклами. Не можеш да купиш магията на вайръла“, казва Алън Адамсън, управляващ директор на рекламна компания.
Продуктовото позициониране не е ново за телевизионните продукции, а самите телевизии често го пазят за най-големите рекламодатели. На Оскарите Samsung купи цели 5 минути реклама. И докато от мобилния гигант отказват да коментират финансовите детайли по сделката им с ABC, от Kantar media – компания, която следи ефективността на рекламите, казват, че 30 секундни рекламно време струват около 1.8 млн. долара.

Това означава, че Samsung може и да са похарчили близо 18 млн. долара в нощта на Оскарите. За сравнение, според същата компания от мобилния гигант са похарчили общо 24 млн. долара за рекламиране по време на Оскарите от 2009 г. насам.

Източник на WSJ твърди, че продуктовото позициониране е било включено в общата цена за реклама.

В успешната акция на Samsung обаче има и уловка. Много хора бързо забеляpаха, че в Twitter звездата публикуваше също и от iPhone, смартфонът на най-големия им конкурент Apple.

От Samsung са отказали да коментират и този факт.

webcafe.bg

Теми: moneySamsungпарисамсунгфилми
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

sql инжекции
web 2.0

Защита на вашия уеб сайт от SQL инжекции‍

Годишни награди за еу домейни
web 2.0

Най-добър сайт на .eu домейн за поредна година

Следващ
Каменица представи новата си реклама във Facebook

Каменица представи новата си реклама във Facebook

Най-новото

  • Търговия и инвестиции: Оценка на риска и възможностите на финансовите пазари
  • Мога ли да намеря изгоден кредит?
  • Категории или тагове – SEO най-добри практики за разпределяне на вашето съдържание
  • С кухненски мебели по поръчка обзавеждането ще е удобно, модерно и функционално
  • Как да оптимизирате бюджета за обхождане на Google Bot
писане на статии и публикуване
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Google Analytics 4 или Universal Analytics

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Всичко важно

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Топ съдържание:
  • CloudCart vs Shopify
  • За Snapchat
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • Акции
  • ТикТок
  • Бизнес книги
  • Най-добрият хостинг

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.