Gollum, още известен като Smeagol е обсебен от пръстена във филма „Властелинът на пръстените“. Той е много известен със своята култова реплика: „My precious“. Ако се вгледате малко по-близо ще видите, че Ам-гъл не е изцяло едномерен характер. Той определено е по-многопластов, отколкото много от другите герои в епичната история. Той е по-истински, по-човешки, отколкото повечето, и всъщност има няколко неща, които можете да научите от Ам-гъл, когато става въпрос за личен брандинг.
1. Бъдете човек
Ам-гъл е истински герой. Той не само предизвиква една емоционална реакция като раздразнение, съжаление, отвращение, страх, съмнение или омраза. Той се свързва с напълно с реакциите, които включват всички тези чувства.
Често хората се стремят да показват една почти безупречна репутация, както офлайн, така и онлайн. Но ако искате да се прочуете онлайн, ако искате да се откроявате, не се опитвайте да бъдете такъв какъвто не сте, защото няма такова нещо като перфектен. За да бъде надежден онлайн, трябва да покажете своята уникална индивидуалност: вашата история, вашите странности и вашите мисли. Всичко, което те прави онова, което си. Говорете за собствените си преживявания и собствените ви борби. Кажете на хората история си. Те ще те обичат за това, че сте човек с недостатъци като всички тях.
Ще забележите, че те ще те слушат повече, когато намерите своя собствен глас.
2. Идентифицирайте съкровището си
Когато позиционирате себе си, това определено е предимство, ако имате ясен фокус, цел или задача, към която се стремите. Ам-Гъл (Gollum) е обсебен от пръстена и никога не губи поглед от целта си. Така и вашата лична марка трябва да бъде вашата цел, над която да работите докато не успеете!
3. Намерете своя собствен път
Има нещо много творческо в Ам-гъл, ако се вгледате в способността му да пътува бързо, далече и за местата, които никой никога не открил преди. Ам-гъл е синоним за намиране на път в нищото. Това го прави уникален, със специална способност, много полезна в средата, която той „работи“. Много важно е да се откроите от останалите. Независимо къде работите – в компания, за някой друг или във вашата собствена фирма за себе си. Не е нужно да бъдете праволинейни. Покажете силните си страни и хората ще ви забележат.
4. Любопитствайте
От съществено значение за способността ви да се развивате творчески, е да бъдете любопитни. Ам-гъл е най-любопитния е привържениците в неговата общност, и е получил името си, защото той се интересува от корени, дълбоки вирове, растения и могили. Любопитния ум винаги е на лов за нови приключения, той открива, дълбае и не оставя нещата на половина. Любопитния ум има възможност да бъде новатор и за това е ценен много от клиентите и работодателите. Ясно за всички е, че ако сте активен човек, непрекъснато ще търсите нови подобрения. Това е самата истина!
[button color=“blue“ size=“big“ link=“https://marketking.bg/rebranding-skype-bing-yammer“ target=“blank“ ]Прочетете: Microsoft ребрандират Skype и Bing![/button]
5. Придържайте се към целите си
Когато идентифицирате съкровището си трябва да се придържате към него като свръхестествена сила, както прави Ам-гъл (Gollum). Последиците от това са много важни, когато става дума за личен брандинг.
6. Напишете биографията си в трето лице
Ам-гъл говори по странен начин, често се позовава на себе си в трето лице. Това е просто перфектен начин, когато пишете вашата биография. Но не забравяйте, че е важно да говорите със собствения си истински глас!