• Топ съдържание:
  • Бизнес книги
  • Акции
  • Най-добрият хостинг
  • CloudCart vs Shopify
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • ТикТок
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Маркетинг

Маркетингът на влиянието – ключ към успеха на стартиращите фирми

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Маркетинг
0
Маркетингът на влиянието - ключ към успеха на стартиращите фирми

Рохит Баргава е независим маркетинг експерт, главен изпълнителен директор и основател на Influential Marketing Group. През последните 10 години управлява брандинг, дигитални и социални медия стратегии за много от най-големите марки в света, чрез заеманите управленски позиции в Ogilvy and Leo Burnett marketing agencies в Съединените щати и Австралия.

Баргава е професор по Глобален маркетинг в университета  „Джорджтаун”. Той е автор на книги, превърнали се в бестселъри в световен мащаб, като Likeonomics: The Unexpected Truth Behind Earning Trust, Influencing Behavior, and Inspiring Action“ и „15 Marketing Trends In 2013 And How Your Business Can Use Them“.

Г-н Баргава, какво се промени в маркетинга през последните години? Какво влияние оказаха социалните мрежи?

Рохит Баргава:

Вярвам, че най-голямата промяна в областта на маркетинга точно сега е, че онлайн и социалните медии окончателно обединиха различните му елементи. От години интеграцията е нещо, което много маркетинг екипи гонеха, но никога не успяха да достигнат. Днес контент маркетингът и социалните медии накараха PR-а да си сътрудничи с рекламата и маркетинга. Това означава, че организациите, които са най-добре подготвени да отговорят на това предизвикателство, ще бъдат тези, които ще са в състояние да съборят вътрешните бариери и да си сътрудничат най-ефективно сред многото различни отдели на техните комуникационни екипи.

Какво значи иновативен маркетинг?

Рохит Баргава:

Иновативен маркетинг е повече от голяма идея. Мисля, че много често иновациите са като единен стандарт, който всеки се опитва да достигне. Ако работите в силно регулирана индустрия с традиционен маркетинг подход, иновациите ще са коренно различно нещо от бранд, който просто гледа в бъдещето. За мен целта на иновацията е да служи на истинските цели на комуникацията. Тя не се опитва да създава големи идеи заради тях самите или за да печели награди. Вместо това, истинските иновации се създават, за да решават предизвикателствата по нови и неочаквани начини. За мен иновациите са в оригиналните решения.

Кое със сигурност бихте препоръчали на една стартираща компания при изготвянето на маркетинговата ѝ стратегия?  А при крайно ограничен бюджет за това?

Рохит Баргава:

Един от най-добрите начини за стартиращи компании с ограничено финансиране, които искат да успеят, е да го направят чрез маркетинг на влиянието. Това означава първо да намерят хората, които имат репутацията и всичко необходимо, което им помога да превърнат една стартираща идея в успех, а след това да изградят взаимоотношения с тези хора по един автентичен начин. Това изисква повече подготовка от разпращането на традиционния имейл, който адресираме до много медии и лидери на мнение. Това изисква маркетинговите екипи да станат по-умни по отношение на това кои са хората, които оказват влияние, и да знаят къде могат да ги намерят. Добрата новина е, че тази тактика работи винаги, без значение колко е бюджетът, който имаме, защото тя се основава на изграждането на автентични връзки, а не на плащането за позициониране като рекламата.

Какви са Вашите прогнози за развитието на маркетинговата индустрия през 2013 г.? Кои са най-горещите тенденции?

Рохит Баргава:

Прекарах много време, мислейки за глобалните тенденции в маркетинга и дори публикувах моя топ 15 по темата на www.15trends.com. Някои акценти сред тези тенденции включват „Човешкото банкиране“ – в което банките преоткриват хуманността и това се превръща в отправна точка в обслужването на клиентите. Също така, оптимизацията в пазаруването е тенденция, описваща огромния брой нови сайтове и приложения, предназначени да оптимизират процеса на пазаруване на дребно, за да го направят по-лесен за всеки един от нас и да купуваме каквото искаме, когато искаме. Може да прочетете пълния списък с останалата част от тенденциите онлайн безплатно на www.15trends.com.

Имате ли наблюдения за сферата на PR и рекламата в България? Къде сме ние в сравнение с останалия свят?

Рохит Баргава:

Мисля, че индустрията е доста напреднала в сравнение с други региони на света по отношение на един особено важен елемент – насърчаването на общността от съмишленици – професионалисти, които да споделят знания и ресурси. Голяма част от качеството на работа, което идва от определен регион, зависи от силата на групата от колеги професионалисти, които могат да споделят най-добрите практики и да се учат един от друг. Благодарение на BAPRA и свързаните с нея събития в рамките на бранша, общността е видимо силна и жизнена.

Кои са критериите, на които обръщате най-голямо внимание при оценяването на компаниите от сферата на  комуникациите в конкурса BAPRA Bright Awards?

Рохит Баргава:

Най-важният критерий за мен в оценяването на всяка кампания е колко добре отговаря тя на поставените цели. Обичам добрата творческа концепция, но нещото, което ще търся повече от всичко друго, е ефективността при постигането на целите, които клиентът иска да постигне.

 

Теми: bittsmartmarketingнауспех
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

афилиейт компании в България
Бизнес

Промени на афилиейт пазара (и в БГ) – 2Performant завършва покупката на Profitshare

афилиейт на хостинг
Маркетинг

Афилиейт маркетинг за хостинг услуги – как да успеем с рекламирането на хостинг

Следващ
Как да продаваш? Списък с най-добрите думи и фрази, които търговците използват!

Как да продаваш? Списък с най-добрите думи и фрази, които търговците използват!

Най-новото

  • Промени на афилиейт пазара (и в БГ) – 2Performant завършва покупката на Profitshare
  • Афилиейт маркетинг за хостинг услуги – как да успеем с рекламирането на хостинг
  • Бърз кредит за стартиране на бизнес
  • Paco Rabanne Invictus е парфюм, който носи енергия и сила
  • 13 Начина да Финансираме Малък Бизнес
писане на статии и публикуване
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Акции и облигации

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Всичко важно

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Бизнес
  • Успех
  • Финанси
  • Реклама
  • Технологии
  • Топ съдържание
    • Най-добрият хостинг
    • Бизнес книги

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.