Вече сме говорили нееднократно за Google Ads, и ясно сме заявявали, че те не са подходящи за всеки бизнес.
Например, ако никой от бъдещите ви клиенти не използва Google, за да намери вашите продукти или услуги, тогава няма смисъл да използвате Google Ads.
Но шансовете са доста големи вашите бъдещи клиенти да търсят в Google. Можете да проверите с помощта на инструмента за планиране на ключови думи на Google и това ще сложи край на дебата доста бързо.
Сега ще предположа, че ако все още четете, това означава, че бъдещите клиенти използват Google, за да търсят вашите продукти и услуги…
Наистина ли имате нужда от друга причина да използвате мрежата за търсене на Google Ads?
В случай, че го направите, ще разгледам 6 причини…
6 причини защо рекламите от Google са умна инвестиция
Точният момент за вашата оферта
Когато потенциалните ви клиенти търсят в Google, те са в нужда точно в този момент. Подобно е на начина, по който хората използваха жълтите страници преди години. Не взимате просто така указателя в ръцете си за да го четете, освен ако не искате да закупите продукт или услуга.
Ето защо жълтите страници бяха толкова ефективни. Фирмите биха могли да представят своята реклама пред потенциални клиенти, когато вземат решение за покупка .
Разбира се, вече никой не използва Yellow Pages. Вместо това повечето от нас се обръщат към Google за търсене. И рекламите на жълтите страници бяха заменени от реклами в търсенето на Google.
Същата идея важи и днес. Рекламите в мрежата за търсене на Google ви позволяват да поставите бизнеса си пред потенциалните си клиенти точно когато имат нужда от вашия продукт или услуга. Трудно е да се победи този вид навременно таргетиране с друг вид реклама.
Без минимална инвестиция
Никой бизнес, независимо от размера, не иска и не трябва да рискува много пари предварително, за да тества нов маркетингов канал.
За щастие с Google Ads не е нужно да го правите. Няма минимална инвестиция, за да започнете, нито минимални месечни разходи за реклама. Това означава, че има много по-малък риск в сравнение с други рекламни опции.
Вградено проследяване на ROI
Google е свършил по-голямата част от тежката работа вместо вас, когато става въпрос за проследяване и отчитане на вашата възвръщаемост на инвестициите (ROI).
Разбира се, вероятно ще имате нужда от помощ от уеб програмист, но не е прекалено сложно. Google опрости настройката с няколко кликвания и след това инструкциите могат да бъдат изпратени по имейл директно на вашия програмист, за да завърши окончателната инсталация.
Повечето фирми могат да изпълнят тези стъпки за няколко часа и след това ще можете да проследявате изпращания на уеб формуляри, продажби от електронна търговия, телефонни обаждания и дори офлайн продажби, които са били затворени чрез телефонни обаждания или лично.
Освен това ще можете да изготвяте отчети, за да видите кои точно ключови думи и реклами стимулират продажбите, за да можете да разпределите бюджета си към това, което работи, и да увеличите максимално възвръщаемостта на инвестициите си.
Помогнете с вашата SEO стратегия
С оптимизацията за търсачки (SEO) може да отнеме месеци до дори години, за да накарате бизнеса си да се класира високо на първата страница в Google. Но след като вашият уебсайт се класира високо, тогава не плащате за всички кликвания.
С Google Ads можете да направите своя бизнес №1 в рамките на часове, но разбира се, трябва да плащате за всяко кликване.
Ето основния извод – Google Ads ви дава възможност да тествате бързо различни ключови думи, за да видите дали стимулират продажбите за вашия бизнес. Да, тестването на ключовите думи ще струва пари, защото ще плащате за кликвания.
Въпреки това ще спестите пари в дългосрочен план, защото ще сте сигурни, че инвестирате бюджета си за SEO в ключови думи, които действително ще генерират продажби, когато уебсайтът ви се класира.
Подобрява вашия уебсайт
Това не е толкова очевидно, но Google Ads ще Ви помогне да подобрите уебсайта си по две причини:
Когато инвестирате пари в реклами, тогава ще бъдете по-критични към уебсайта си. Лесно е да игнорирате уебсайта си, когато трафикът е безплатен, но веднага щом започнете да плащате за трафик, това ще ви държи в напрежение, за да оптимизирате най-накрая уебсайта си за по-удобна работа и повече конверсии.
Google Ads ви предоставя постоянен трафик, за да тествате визията, използваемостта и оформлението на вашата уеб страница, за да намерите най-добрите комбинации. След като видите кое работи най-добре от вашите рекламни тестове, тогава можете да го внедрите в целия си уебсайт, за да подобрите общия процент на реализация на уебсайта.
Подобрява цялата Ви друга реклама
И накрая, но не на последно място, рекламите при търсене на Google ще ви помогнат да подобрите всички останали реклами.
Как?
Първо, както бе споменато по-горе, Google Ads ви осигурява постоянен трафик, за да подобрите уебсайта си и също така да тествате различни оферти, докато намерите тази, която генерира най-много продажби.
Второ, Google Ads ви принуждава да разберете своите ключови цифри.
След като рекламите Ви започнат да работят, ще видите колко струва генерирането на посетител на уебсайта Ви. Ще видите също колко от тези посетители се превръщат в потенциални клиенти и продажби. И в крайна сметка ще можете да сравните разходите си за продажба спрямо стойността за цял живот на продажба.
За да имате успех с Google Ads, трябва да знаете точно колко можете да си позволите да платите на клик за всичките си ключови думи. Това определя колко можете да наддавате.
Като преминете през упражнението за изчисляване на жизнената стойност на клиента и определяне на това колко можете да си позволите да платите за посетител на уебсайта си, ще можете да вземате по-добри решения относно всички останали реклами.