• Топ съдържание:
  • Бизнес книги
  • Акции
  • Най-добрият хостинг
  • CloudCart vs Shopify
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • ТикТок
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Реклама

Най-добрите реклами свързани с Игра на Тронове

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Реклама
0
Най-добрите реклами свързани с Игра на Тронове

Миналия понеделник (20-ти май) приключи едно от най-успешните телевизионни продукции в историята – Игра на Тронове.

В борбата за трона видяхме как Бран Несломения става крал и Даенерис Таргариен бива убита в обрат на съдбата, който предизвика смесени реакции – повече от един милион зрители са подписали петиция за осмия сезон.

Независимо дали искаш да подчиниш продуцентите в стила похода на срама на Церсей или на кралицата на Севера, не може да се отрече, че беше създадена някаква зрелищна дейност около шоуто.

В тази статия споделяме няколко от най-интересните реклами и колаборации свързани с „Игра на Тронове“

Johnnie Walker става бял

Johnnie Walker goes white

Diageo си сътрудничи с HBO, за да пусне вариант на Johnnie Walker – White Walker с ограничено количество вдъхновено от зомби подобните герои в шоуто. Бутилката на лимитираната серия напомня на Замръзналия север откъдето идва Краля на Нощта заедно със своята армия.

Диваци седящи на трона

Алди се включи в екшъна преди финалния сезон на шоуто Игра на Тронове, която се свърза с дългогодишната кампания „Подобни марки“ на бранда. В забавния откъс от McCann UK „Game on Thrones“ разкриват двама герои от диваците, които играят шах на кралските си „тронове“, като сравняват маркови тоалетни рула със собствената Aldi.

Както казва Алди: „Избирането на твоята лоялност може да бъде опасна игра, но не и когато става въпрос за тоалетна ролка.“

Всички мъже трябва да умрат – или поне да вечерят

Най-добрите реклами свързани с Игра на Тронове

За да отбележи пускането на четвъртия сезон на Blu-ray и DVD, HBO изгражда pop-up ресторант. „Всички мъже трябва да вечерят“ е създадена, за да прилича на малката среща на съвета в „Кралски Чертог“. За разлика от предишната смъртоносна вечеря в шоуто, гостите бяха посрещнати с ястия, коктейли и забавления вдъхновени от Вестерос.

Тридневното събитие се проведе в хотел Andaz на улица Лондон в Ливърпул през 2015 година. HBO привлече специалисти по pop-up ивенти – Wandering Chef и Grosvenor Mixologists, за да реализират събитието.

Нищо не знаеш, John Dough

Най-добрите реклами свързани с Игра на Тронове

Вдъхновен от героя Горещата Баничка, Deliveroo си партнира с актьора Бен Хоки, за да отвори пекарня. Феновете можеха да купят хляб с формата на вълчище – като този на Горещата Баничка, който опича подобен за Аря Старк – за един паунд преди седмия сезон на шоуто.

Кръв за Трона

Преди последния сезон, HBO предизвика феновете на Game of Thrones да докажат своята преданост, като помогнат да се сложи край на недостига на кръв по света. Кампанията „Bleed for the throne“ на HBO в партньорство с Американския червен кръст включваше шест дни съгласувани дарения от феновете в САЩ.

Партньорството започна с невероятен опит на фестивала South by Southwest тази година. Феновете, които дариха кръв получиха изключителна тениска „Bleed for the throne“ в знак на признателност от организаторите. Кампанията беше организирана от нюйоркската агенция Droga5.

Време е за обяд

Когато става дума за задържане на тълпа, има само един човек, който да си свърши работата. KFC отдаде почит на шестия сезон на Игра на Тронове, когато зрителите най-накрая разбират смисъла на името на Ходор, като привлича актьора Кристиан Найрн, за да спре гладна орда от клиенти.

Hodor е служител на KFC в „Lunchtime is coming“ от Bartle Bogle Hegarty. Той крещи отново и отново, повтаряйки „Пиле с пържени картофи“, като фразата се превръща в „Пиле с ориз“, новата здравословна възможност на KFC.

Определено „Игра на Тронове“ ще липсва на всички фенове, въпреки големите недоволства около последния сезон на сериала. Той все пак си остава една от най-касовите продукции на HBO с бюджет от над 15 милиона долара на епизод, а актьорите като Кит Харингтън и Емилия Кларк прибираха по над 1,2 милиона долара хонорар на епизод.

Теми: game of throneshboемилия кларкигра на троновекит харингтънсериалспойлери
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

Съвети за рекламиране на малък локален бизнес в България
Маркетинг

Съвети за рекламиране на малък локален бизнес в България

meup-линкбилдинг
Бизнес

MeUp — цялостна екосистема за линкбилдинг под един домейн

Следващ
имейл маркетинг

Надеждно ръководство за създаване на ефективна стратегия за имейл маркетинг

Най-новото

  • Съвети за рекламиране на малък локален бизнес в България
  • Откриване на фирма: Как да стартирате със заряд и да развиете успешно бизнеса си
  • MeUp — цялостна екосистема за линкбилдинг под един домейн
  • Борси за linkbuilding – дигиталният пазар за връзки в България
  • Как да защитите индустриалната си инсталация от свръхналягане: Практически съвети
писане на статии и публикуване
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Акции и облигации

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Всичко важно

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Бизнес
  • Успех
  • Финанси
  • Реклама
  • Технологии
  • Топ съдържание
    • Най-добрият хостинг
    • Бизнес книги

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.