Коледа наближава и идва този период от годината, в която много бизнеси могат да увеличат своите продажби и приходи. Ако и ти си от тези, които искат да увеличат своите продажби, е нужно да знаеш за тенденциите около този празник и добрите практики, които можеш да приложиш и в своя бизнес.
Тази инфографика създадена от theshelf.com показва различни трендове за празниците, които да помогнат всеки, който се занимава с маркетинг, а и не само. Добрите решения водят до голям успех.
Коледното пазаруване започва от рано
42 процента от мъжете и 38 процента от жените извършват своите коледни покупки още през месец ноември. 19 процента от купувачите казват, че биха направили своите покупки преди Черния петък или в най-добрия случай преди Кибер понеделника. А 53 процента от хората споделят, че коледните покупки трябва да се направят преди десети декември.
Дигиталното влияние е огромен двигател за покупко-продажба
78% от потребителите проверяват в интернет за своите евентуални покупки, повече от половината от тях четат мнения на други потребители за даден бранд или продукт.
Всеки канал влияе различно
Instagram е платформата, която показва растеж на рекламираните продукти чрез съдържанието споделяно от нейните потребители. Не е изненада, че дрехите и аксесоарите са тези продукти с най-голямо увеличение на продажбите чрез тази социална мрежа. Също така и видео съдържанието включващо идеи за подаръци се гледа с добро око от купувачите – от видео клипове тип unboxing, до различните ревюта. Pinterest се нарежда на трета позиция от социалните медии, които влияят най-добре на продажбите благодарение на факта, че повече от половината й потребители са жени.