Има акаунти на доста компании в Instagram, които могат да бъдат като пример за всички останали. Те поставят летвата изключително високо, като може да се уверите, че те осигуряват на своите аудитории изключително добри и качествени материали, поддържайки ги мотивирани и правейки ги ентусиазирани посланици на съответната марка.
Днес, ние подбрахме една от тези марки, които се открояват и се опитахме да направим кратък анализ на нейната стратегия. А тази марка е… GoPro! Те намериха успеха в Instagram, защото приеха неортодоксален подход за привличане на последователи. Всъщност, техният подход няма много общо със самата марка, по-скоро е до самите последователи. Нека видим как GoPro управлява в Instagram…
С почти 4 милиона последователи, GoPro се отличава с изключително активна общност и впечатляваща колекция от снимки. Какво правят те? Това са трите основни причини за тяхното царуване в социалната мрежа:
Да го наречем… минимизиране!
Докато GoPro се занимават с изработка и продажба на камери, те не казват „Купи ме, аз правя страхотни снимки и видеа“ в Instagram. Всъщност, те показват как техния продукт се включва в живота на собствениците на такива камери. 95% от съдържанието в техния акаунт идва директно от тяхната общност. Точно така. Това е факт!
Тяхната идея е много проста и в същото време доста ефективна. В техния сайт има опцията всеки собственик на GoPro камера да може да изпраща снимка или видео, което е направено с устройството. В края на всеки ден, екипът на компанията избира една снимка или клип, което качват в акаунта им в социалната мрежа. Техният профил е един истински пример за съдържание създадено изцяло от потребителите.
Признание Освен останалите награди и добавянето на такива снимки в техния Instagram акаунт, GoPro добавят надпис под всяка снимка или видео признавайки за създателя на творбата, което създава изключително добро впечатление за бранда. Тази стратегия определено прави щастливи победителите и ги кара да се чувстват уникални. В същото време това дава възможност на повече хора да последват самите победители виждайки тяхното видео или изображение в толкова авторитетен акаунт.
GoPro Big Air starts now on @ESPN! Experience the jump though @Bobby_Brown1. #XGames #BigAir A video posted by gopro (@gopro) on
Максимизиране
Комбинацията от състезания и невероятните снимки не само спомага за достигане на епичен статут в Instagram, но улеснява и процеса по продажбата на продукта. Потребителите обсъждат наградите, участват в разговори и хвалят GoPro за тяхната инициатива.
В допълнение, GoPro поддържат разходите ниски като дават възможност на сегашните клиенти да участват в новите им състезания, опитайки се да ги задържат.
Допълнителни точки: Като поставят формата за участие в игрите на техния сайт, GoPro увеличава трафика, като по този начин увеличава и възможността на посетителите да направят покупка.
В края на краищата, вие сте това, което вашите последователи казват, че сте. Истинският пример как да царуваш в Instagram.